panRys87

stuki strzały z okilc głowicy...

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Paliwo drgnie na pewno, :lol: oczywiście wszystko tak jak kolega @seweryn pisze po wyżej, ale jest jeszcze jedna sprawa paliwo drgnie ale co drugi obrót koła zamachowego, bo żeby zakończyć cały cykl pracy potrzeba dwa obroty wału korbowego, i jeśli będziesz musiał powtórzyć obrót to pamiętaj ażeby obserwować dopiero za drugim obrotem koła. zamachowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
javman    0

ale seweryn napisal ze jeden obrot kola zamachowego (walu korbowego) ustawia tlok na 1 cylindrze zawsze w tej samej pozycji, a ty piszesz ze co drugi obrot jest pozycja GMP, jesli wiec ustawilem wg znakow rozrząd i wtrysk ale nie w GMP to moze dlatego mi pali nieco gorzej?


_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he. Kolego bo tłok jest w tej samej pozycji ale pompa już nie. Widziałeś rozrząd i powinieneś zauważyć że zębatka na wale jest o połowe mniejsza niż ta na pompie. To silnik czterosówowy i pełny cykl silnika to dwa pełne obroty wału w czasie których tłok jest dwa razy w górze a wtrysk paliwa jest raz. Więc jak będziesz ustawiał kąt wtrysku to co drugi obrót wału będzie pompa tłoczyła paliwo. Wtedy trzeba patrzyć na pompe. Jak drgnie to do okienka i patrzyc gdzie są zmnaki. Jak nad kręską na okienku to pompa w strone silnika, jak pod to od silnika.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
javman    0
Kolego bo tłok jest w tej samej pozycji ale pompa już nie

 

dokladnie o to mi chodzilo - co gdy ustawilem wtrysk w momencie gdy tlok jest w tej fazie gdy nie powinno byc wtrysku? mam nadzieje ze mnie rozumiecie? :)


_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Rozumiem. Może troche zapiepszyłem bo zle się wyraziłem. Nie jesteś w stanie ustawić wtrysku gdy tłok jest w górze nie w tym momęcie co trzeba. Bo pierwsza sekcja pompy nie wyciśnie paliwa. A jak nie wycisnie paliwa to nie wiesz czy nastąpi to z odpowiednim wyprzedzeniem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
javman    0

edycja:

 

rozebrałem jeszcze raz i złożyłem, przed skręceniem odpaliłem... efekt jest bardzo dobry - pali na dotyk :)


_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

edycja:

 

rozebrałem jeszcze raz i złożyłem, przed skręceniem odpaliłem... efekt jest bardzo dobry - pali na dotyk :)

 

Cieszy nas to bardzo :D cokolwiek by to nie było :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
javman    0

he he :) no rozebralem tą pzrednią pokrywe zeby sie dostac do kół zębatych od pompy wtryskowej i od wałka rozrządu, nastepnie ustawilem klin na wale do góry i ustawilem wedlug znakow te koła, no i odpaliłem ciagnik i zapalil odrazu wiec to ustawienie bylo poprawne i tak złożyłem, bo wczesniej gwoli przypomnienia, po zlozeniu mi nie odpalal odrazu tylko sapał sapał az odpalal ale z duzymi klopotami... musialo w zlym momencie podawac paliwo, ale juz jest ok :)


_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj