Skocz do zawartości

Zdjęcie

Car audio

6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share bugi

bugi

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 70 postów
  • Zainteresowania:Sport, Motoryzacja

Napisany 13 sierpień 2011 - 20:55

Car audio Nie znalazłem nigdzie podobnego tematu, więc postanowiłem napisać.
Co mi będzie potrzebne żeby samochód grał porządnie? Jaka kwota będzie potrzebna? Ile głośników i przede wszystkim jakich?
Pochawlcie się też tym co posiadacie w swoich samochodach ;)
Ja obecnie jestem zielony w tym temacie a w przyszłości przydało by się coś zmajstrować :P
Mam też pytanie, na co zwracać największą uwagę kupując głośnik do auta? Moc maksymalną, moc nominalną, pasmo przenoszenia, Efektywność czy Impedancja? Mógłby mi ktoś rozjaśnić co za co odpowiada i czego ma być najwięcej żeby głośno i porządnie grało?

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Car audio Dzisiaj, 09:54
  •  

#2 Share jaro

jaro

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów

Napisany 14 sierpień 2011 - 07:40

Car audio Czy głośno =porządnie ?No to ja popłynę pod prąd (w myśl znanego kawału :D )-dla mnie te wszystkie "tuby" etc. to jedna wielka głupota nie wiem dlaczego ale ludzie uwielbiają bas od którego przysiada tył samochodu że o słuchu nie wspomnę.Z drugiej strony rozumiem jednak troszkę fanów "nowoczesnej " muzyki-faktycznie aby owego chłamu słuchać trzeba sobie najpierw ów słuch przytępić .Zauważyłem tez dziwną zależność-im auto słabsze,słabiej wygłuszone tym tuba wieksza :D -kompleksy ?

#3 Share wierzba1272

wierzba1272

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 258 postów
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Elektryka

Napisany 14 sierpień 2011 - 10:32