Kasa997

Kody błedów John Deere

Polecane posty

vegeta23    2

Nie sprawdzałem. Podpowiedziałbyś mi które będą odpowiedzialne za koguty i gdzie je znajdę?
Prawdę mówiąc kupiłem go 2 dni temu i jeszcze podchodzę do wszystkiego ze sporą rezerwą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie mam pojęcia. Sprawdź wszystkie najlepiej. Są z tyłu za siedzeniem w środku kabiny. Jak zdejmiesz osłonę to na drugiej str. będzie rozpiska który bezpiecznik od czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cure    0

Witam wszystkich

Od wiosny co jakiś czas na moim jelonku wyskakuje 6 błędów i traktor przestaje jeździć. Ciągnik postoi do rana i wszystko jest ok, co może być tego przyczyną. Proszę o jakieś wskazówki lub dobrego mechanika od john deere w okolicy Płocka, bo serwis jakoś nie daje rady. z góry dziękuję.

IMG_20181020_195659.jpg

IMG_20181020_195712.jpg

Edytowano przez cure

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jak ja widzę w swoim jelonku błąd fuel system i ciągnik traci moc to zawsze jest problem z filtrem paliwa a konkretniej mówiąc z odstojnikiem i wodą w nim.

Sprawdź filtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XTRO    1523

u mnie podobnie, od razu wymieniam filtry na nowe

rear pto system to nie coś z przednim WOMem ? 

ogólnie to chyba coś dużo tych błędów jak na raz 

Edytowano przez XTRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Rear pto to tylny wom

 

Ale te błędy nie wyglądają aby miałe jakiekolwiek powiązanie, szczególnie jeśli wszystkie na raz wywala

 

Jak postoi to ile czasu dasz radę pojeździć? U znajomego był podobny przypadek, czasami pojeździł 10 minut, czasami cały dzień i stawał i serwis jd też nie mógł dojść, przyjeżdżali kilka razy, okazało się że rewers się rozlączał, po wymianie jak na razie chodzi już długi czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Faktycznie wszystkie błędy w jednej chwili, myślałem że te pozostałe są stare a tobie chodzi o ten na samej górze FUEL SYSTEM. Zapisz je na kartce i skasuj. Po ponownym uruchomieniu ciągnika sprawdź które znowu wyskoczyły i w jakiej kolejności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cure    0

Na chwile obecną ciągnik jeździ, żadne blędy nie wyskakują. Tylko jak długo. 

Pierwszy raz na wiosnę stanął, po przerwie nocnej jeźdił do końca sierpnia. A teraz objawy się nasiliły i jeździ jak chce. Pojedzie rano i pracuje 3-4 godz. a niekiedy dojedzie i przerwa. 

Wszystkim dziękuję za pomoc i zainteresowanie tematem.

Pozdrawiam

Edytowano przez cure

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cure    0

Witam

Mam pytanie czy przyczyną tych błędów może być luźny przewód masowy który idzie z wiazki za prawym słupkiem (nie dokręcona śruba na oczku).

Pozdrawiam i prosze o informacje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

powiedzieć jak wymienić i gdzie jest ten czujnik? bo żeby zdiagnozować to na 100 procent to trzeba komputer podpiąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, ariss napisał:

powiedzieć jak wymienić i gdzie jest ten czujnik? bo żeby zdiagnozować to na 100 procent to trzeba komputer podpiąć

A jaki jest charakterystyczny objaw jak to padnie? I w ktorym miejscu jest ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

szarpie ciągnik, zatrzymuje się, czujnik na środku skrzyni od góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.03.2019 o 19:46, ariss napisał:

 

 

 

Dnia 3.03.2019 o 19:46, ariss napisał:

 

 

Edytowano przez lukaszkaczerski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

bezpiecznik f03/1 lub f05/1 lub ktoś zrobił psikus i przełożył przekaźnik come-home

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    78

Panowie w jd 6830P wyświetla się kod ecu 1347.07 błąd ciśnienia na szynie common rail. Wyskakuje tylko pod dużym obciążeniem lecz mocy nie traci i idzie dalej bez przerwy. W necie wyczytałem że mogą być to zatkane filtry, problem z zaworkiem wysokiego ciśnienia, problem z czujnikiem ciśnienia na szynie lub też pada pompka zasilająca z baku. Co z tych wymienionych rzeczy mogło wysiąść? Jutro założę nowe filtry i będę wiedział czy pomogło choć szczerze w to wątpię....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

filtry, sprawdzić sitko w baku i wymienić zaworek z pompy tylko na ten najdłuższy najnowszy model to problem zniknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez BartoszK
      Posiada ktoś może instrukcję obsługi do John deere 6820? Najlepiej w pdf
    • Przez ENDRIUROL
      Witam
      Pacjent John Deere 66 20
      Bezpieczniki za siedzeniem
      Znikły mi plusy na radio radio nie działa który bezpiecznik jest od plusa radia.
      Czy ma ktoś schemat bezpieczników od 20 wersji będę wdzięczny
    • Przez Jaca303
      Witam mam taki problem. John Deere 1850 na kolumnie kierowniczej ciśnienia oleju zrzuca simering ten  na górze kolumny na walku kierowniczym. Kolumna Nowa bo na starej był ten sam objawy. Co może być przyczyną?
    • Przez AdrianAndrzejewski
      Witam Panowie mam pewien problem z ogrzewaniem w John deere 7530 premium.Jelonek wyposazony jest w climatronic po przestawieniu na cieple powietrze np 26C ciagnik nie grzeje.Temperatura silnika nie przekracza 75c przejechalem traktorem 25 km i to byla max temperatura .Teraz Pytanko co moze byc winne Termostat ? .daje obrazek tylko na nim wylaczona jest dmuchawa ale po wlaczeniu i tak mimo 26.5 leci caly czas zimne powietrze:(.Jest to moj pierwszy pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc

    • Przez rbtm
      Witam! Muszę kupić 4 wtryski do 6100. Na allegro i w sklepach jest tego sporo. Pytanie czy warto pchać się w zamienniki czy lepiej oryginał? A jeśli zamiennik to jakiej firmy? Różnica w cenie ogromna. Druga sprawa to jak rozpoznać oryginał ? Wybite są jakieś znaczki, napisy, numery? Nie chcę się sugerować wyjętymi z ciągnika bo nie wiadomo czy już nie były wymieniane. 
      Pozdrawiam!

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj