tvt

Zetor . zmiany od nowego roku

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tvt    0

Zetor od nowego roku wprowadza wszystkie modele z silnikiem euro 3

Maski beda sie podnosic do gory

jak wiecie co zetor w prowadza nowego z nowym rokiem to piszcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Pewnie wraz z euro 3 wprowadzi też maxterrę


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichuM    0

w 2008

w proximie wszystkie akumulatory pod kabina jak w forterze

lepiej wyciszone kabiny forterra i proxima (3-4 db )

 

jest jeszcze kilka zmian ale cos nie moge sobie przypomniec...

 

nowe modele w 2009 ( moce do 170-180 km )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

Rozmawialiśmy z ojcem z dealerem to mówił że z tymi silnikami z tą normą będą droższe o około 20 tysięcy więc cena zetorka wzrośnie.


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichuM    0

szczerze mowiac nie bral bym tego na powaznie...euro 3 maja juz forterry ( 11441 i 12441 ) )i nie powinno byc podwyzek na pozostale modele - chyba ze kosmetyka, ale nie slyszalem nic podobnego jak narazie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Koro już piszecie o euro to od 2008 wejdzie dopiero euro 2, a były klasiki z euro2 przecież i co sie z nimi stało?

 

No i co z tymi wszystkimi ursusami i pronarami pierwszej generacji no i belarusami, przecież jakieś zostaną i jak to zarejestrują po nowym roku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

Po nowym roku traktorom z normą euro 2 wygasną świadectwa homologacji i nie będzie możliwa rejestracja i przez to dealer nie będzie mógł go sprzedać.


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktm950    0
w 2008

lepiej wyciszone kabiny forterra i proxima (3-4 db )

To znaczy, że będzie w nich jakieś 2x ciszej!

Ciekawe, czy te wygłuszenia będzie można założyć i do starszych modeli tychże ciągników :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Po nowym roku traktorom z normą euro 2 wygasną świadectwa homologacji i nie będzie możliwa rejestracja i przez to dealer nie będzie mógł go sprzedać.

Chyba na ero 1 wygasną homologacje? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7441    0

Tu chodzi o euro 1 a nie 2, 2 maja wycofac w przeciagu 20-25 lat Czytalem o tym dziesiatki artykołow Jesli checi jezdzi swoimi maszynami chociaz 2 lata radze zrobic przeglon 30 grodnia ale jezeli macie turbinke to jest wszystko spoko.Zetor wsadza do wszysktich modeli turbo aby spelnili norme a co do euro 3 to jest silnik 6 cylindrowy z jaka elektryka nie wiel o co tam chodz ale ruznica wynosi 20 tys ale jest owiele leprza od 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Od nowego roku wszystkie nowo produkowane silniki powyżej 100 KM muszą spełniać normy EuroIII

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3
To znaczy, że będzie w nich jakieś 2x ciszej!

Ciekawe, czy te wygłuszenia będzie można założyć i do starszych modeli tychże ciągników :P

:D :D 2x ciszej to chyba śnisz, 40db w ciagniku to chyba nie wymyslono tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2
2x ciszej to chyba śnisz, 40db w ciagniku
3 decybele to jest dwa razy tyle. Jeśli było 84 to dwa razy ciszej będzie 81

<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktm950    0
:) :) 2x ciszej to chyba śnisz, 40db w ciagniku to chyba nie wymyslono tego

Powinieneś bardziej uważać na fizyce :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bawidamek    1

łooooooooo prawie jak fendt :lol: ale te maski sa fajne ale tez widac ze zetor idzie do przodu a nie to co nasz polski ursus :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
To ja zapodam drugie zdjęcie nowego desingu zetora :lol:

http://www.farmweb.cz/index.php?page=view_...DM0MzZYMzc3OTI=

 

Nie podoba mi sie ta maska ;] te światła ;/


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

Nawet spoko wygląda a wie ktoś jak będzie wyglądała Forterra? ^_^


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuras    1

A mi sie podoba ta maska i te swiatła

Fajne bedzie jak bede se kupował kiedys w przyszłosci Proxime to bede miał fajnego ciagniczka z wyglądu

to jest napraawde supeeeeeer

 

 

ej a moze wie ktoś czy kiedy będzie wprowadzony ten model forterra plus??albo maxterra??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ceres2
      To jak?? Nowy stary nabytek😁 i na sobotę jest taki plan....
    • Przez Rafał2222
      Witam. Pytanie to użytkowników traktorów zetorów które powstałych w latach --80. Czy u was też jest tak że na tabliczce znamionowej Vin poprzedza 0? I numer silnika też poprzedza 0 a na ramie i w dowodzie tego 0 nie mam.  Też tak macie?
    • Przez Marcin7745T
      mam problem z zetorem ciężko pali na zimnym długo kręci i robi kupe siwego dymu nim załapie na ciepłym pali dobrze silnik po remoncie, odpalał gdy początek wtrysku był przy gmp bo jak przyspieszyłem było gorzej a ze znaków nie ustawi bo sie nie godzi pewnie był zle rozrząd poznaczony, wcześniej palił dobrze a pompa wtryskowa była max przyśpieszona i wtrysk był prawie 5mm przed gmp i na tyle teraz ustawiłem, glowice zdjęte bo były mokre wtryski i myślałem ze puszcza też na tłoki ale jednak nie, zauważyłem ze są pęknięcia na trzech głowicach pomiędzy otworem wtrysku i zaworem wydechowym były sprawdzane i niby są szczelne ale chyba kupie nowe a i były źle założone uszczelki odwrotni, miało by to znacznie przy odpalaniu ? ktoś doradzi co jest nie tak ?

      jak przenieść temat bo znowu źle dodałem ?

      https://youtube.com/shorts/8qn3dtQzdZE?feature=share
      https://youtu.be/wXqhwmXQjFQ
      https://youtube.com/shorts/xuI-WtauziA?feature=share
    • Przez Mateusz_105
      Był ktoś oglądać, warto?
       
      https://www.olx.pl/d/oferta/zetor-7245-88r-polecam-CID757-IDRoB9L.html
    • Przez kamilkowgier
      Witam,
       
      Potrzebuje pomocy przy Zetorze Major 80. Mam problem z wyskakującą dzwignią wom. Po załączeniu i puszczenia sprzegla wałka, dzwignia wyskakuje  i wyłącza wałek. Czy powodem będzie uszkodzona zębatka czy jest na to jakis inny sposob? Jesli zębatka to w jaki sposob sie tam dostac? 
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj