Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie o start mlodego rolnika

3 odpowiedzi na ten temat

#1 Share profarmer

profarmer

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 09 sierpień 2011 - 12:50

Pytanie o start mlodego rolnika Jestem uczniem Politechniki na kierunku Technika rolnicza i lesna >Ukonczylem technikum rolnicze .A wiec chciałbym założyc gospodarstwo rolne i tu wlasnie mam pytanie oprócz 75 tys zl za Młodego Rolnika moge liczyc na jakies zapomogi/albo starac sie o kredyt na modernizacjie,zakup guntu ,zakupu maszyn .Posiadam okolo 15h ziem, ciagnik ursus c-330 i jakies podstawowe maszyny.Gospodarstwo przez jakis okres bedzie samo wystarczalne (w tym sensie ze nie bede chcial wyciagac jakichkolwiek pieniedzy tylko wszytko bedzie szlo na gospodarstwo splate kredytu,modernizacjie ).Jeszcze dokładnie nie wiem z czego bedzie sie utrzymywac gospodarstwo produkcjia roslinna lub zwierzeca (musze przeanalizowac rynek itp) ale jeśli coś doradzicie to chętnie wysłucham .Wiec czy jest mozliosc dostania jakichkolwiek pieniedzy oprócz tych 75 tys zl??Może ktos cos doradzic dac jakos porade na start

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Pytanie o start mlodego rolnika Dzisiaj, 18:22
  •  

#2 Share Eryko

Eryko

Rolnik

• Members
  • PipPipPip
  • 898 postów

Napisany 09 sierpień 2011 - 13:03

Pytanie o start mlodego rolnika http://www.agrofoto..../page__st__5080

Jest juz temat o tym.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#3 Share profarmer

profarmer

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 09 sierpień 2011 - 13:49

Pytanie o start mlodego rolnika Ten link co podales to chyba do tego jak dostac MR mi raczej chodzi o to co poza tym moge dostac.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share RolniczkazZawad

RolniczkazZawad

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 302 postów