Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Adii

Adii

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 sierpień 2011 - 20:01

Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24 Witam podczas ruszania new hollandem t5040 strasznie szarpie ;/
Jeśli ktoś wie jak skalibrować taką skrzynie proszę pisać.
Z góry dziękuję. :rolleyes:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24 Dzisiaj, 18:14
  •  

#2 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7791 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 07 sierpień 2011 - 20:10

Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24 Spytaj się na serwisie. Teraz u mnie kalibrowali, ale podeszłem jak już to robił i początku nie widziałem. Trzymał guzik na żółwiu i 1500 obrotów na silniku. Ciągnik trochę podskakiwał a na wyświetlaczy pokazywał ciśnienie jakie ma w skrzyni.Trzymał go parę minut, ale nie wiem jak zaczynał.

#3 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 sierpień 2011 - 20:37

Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24 w instrukcji powinno być napisane. Mam Power Command'a i sam robiłem kalibracje

#4 Share krolikNH

krolikNH

    Retired Moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 4622 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CTR
  • Zainteresowania:Rolnictwo, speedway, dobra fotografia

Napisany 08 sierpień 2011 - 11:24

Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24 http://www.agrofoto....a-dual-command/

O to chodzi?

Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24 Dzisiaj, 18:14
  •  

#5 Share limousine

limousine

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.łódzkie

Napisany 08 sierpień 2011 - 13:16

Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24 Kalibracja w DC wygląda tak:
-najpierw trzeba rozgrzać olej w skrzyni biegów
-zgasić
-wszystko po wyłączać (klima.nadmuch...)
-zapalić trzymając "żółwia" i "zająca" na 1 biegu III zakres
-pokaże się na wyświetlaczu temp. oleju w skrzyni
-puścić "żółwia" i "zająca"
-wybrać kierunek jazdy do przodu
-ustawić obroty 1250
-zającem wybrać sprzęgło "A"
-nacisnąć "żółwia" i trzymać
-dwie ostatnie czynności powtórzyć tyle razy ile jest sprzęgieł( chyba cztery, nie pamiętam dokładnie, dawno nie robiłem)
Case 5140, NH T5060+MX T8, Zetor 7011, C330, Kramer 412

#6 Share Adii

Adii

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 sierpień 2011 - 16:44

Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24 Po wybraniu kierunku jechać ? czy trzymać na sprzęgle ?? Długo trzymać żółwia ? czy robić na każdym zakresie czy tylko na 3?

Edytowany przez Adii, 08 sierpień 2011 - 16:53.


#7 Share zenon213

zenon213

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów

Napisany 08 sierpień 2011 - 21:31

Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24 cały opis kalibracji masz w instrukcji na stronie 4-61

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24 Dzisiaj, 18:14
  •  

#8 Share maks

maks

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 474 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pleszew-Jarocin-Krotoszyn

Napisany 09 sierpień 2011 - 10:33

Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24

Po wybraniu kierunku jechać ? czy trzymać na sprzęgle ?? Długo trzymać żółwia ? czy robić na każdym zakresie czy tylko na 3?

Kolega przed Toba opisal wszystko, tego sie trzymaj.
W trybie kalibracji ciagnik Ci nie ruszy po przelaczeniu rewersu do przodu, poza tym kolega zapomnial o zaciagnieciu recznego - ciagnik w czasie kalibracji nie moze sie ruszyc.
Nogi obok pedalow, obroty musza byc stale gdzies powyzej 1200 - komputer kalibruje sprzeglo na podstawie spadku obrotow, gdy spadaja to uznaje ze sprzeglo zaczyna lapac, stad wskazane jest wylaczenie wszystkiego co niepotrzebnie żre prąd (obciąża alternator -> silnik).

Raczej na jednym zakresie, bo sprzegla od polbiegu masz te same jak i rewers jest ten sam dla calej skrzyni (wszystkich biegow).

Poza tym wiele rzeczy jest w instrukcji, ale tak to bywa ze Polaczek najpierw sam rozkminia, chocby tydzien, a potem dopiero czyta :P
Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Podobne tematy