Zaloguj się, aby obserwować  
Gość sebaal123

Kierownica obraca się ciężko

Polecane posty

Gość sebaal123   
Gość sebaal123

Witam wszystkich,

mam pytanie, może ktoś się orientuje, albo miał taki problem w Reni 110.54 i co można z tym zrobić. Otóż problem polega na tym, że kierownica na wolnych obrotach silnika (710 obr.) obraca się ciężko, a gdy się doda gazu (1000 obr.) zaczyna działać lżej. Zalane jest 60 litrów oleju agrol, pompa działa wydajnie ponieważ podnosi pług lub agregat bardzo szybko. Może już ktoś spotkał się z tym problemem to niech się podzieli? Mogą to być zapchane przewody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Sprawdź regulator przepływu, najczęstsza usterka, nawet objawy pasują na zacięty regulator


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sebaal123   
Gość sebaal123

Gdzie tego szukać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Witam-moim zdaniem spadła wydajność pompy wspomagania(ma ona wyd. 8-10 l/min ,a główna ponad 20 l/min) jeśli z pow Agrolu zużyły się o jakieś 20-30 proc.,to będą takie objawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Witam ludzie! co sie czepili tego agrolu? To jest olej hydrauliczno-przekładniowy. Według mnie on musi dzialać niezależnie od marki (moje zdanie. może się myle). Dodam przykład: MIalem kombajn hydraulika zalana luxem. Działało wszystko ok przez 1h. Zlapał temperaturę hydraulika zaczęła szwankować. Wymieniłem na hydrauliczny. Działał bez problemu (lux jest gęściejszy niż hydrauliczny).(mam to samo 95.14 też na małych obrotach ciężko działa, daje gazu i sie tym nie przejmuje). Być może jak kolega wcześniej napisał jest jakiś zawór regulacyjny żeby zwiększyć przepływ.

Edytowano przez maniek0277

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Kolego wszystko się zgadza z tym Agrolem ,ale sprawa polega na tym że w Renatach obroty pompy hydraulicznej są wyższe niż w ciągnikach ,do których on się nadaje w związku z czym w pierwszej fazie do rozgrzania oleju nie smaruje on dobrze panewek pompy powodując jej szybsze zużycie.Wiem to z własnego doświadczenia .W tej chwili moja Renia chodzi na wyłącznie hydraulicznym oleju Jungerrlicha i wszystkie problemy ustąpiły nawet tur chodzi od kopa przy -20 st C .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sebaal123   
Gość sebaal123

Witam, pisze po takim czasie dopiero. Problem został rozwiązany. Przyczyną był uszkodzony orbitrol. Nowzy zakupiony w agromie założony i kierownica chodzi jak marzenie :-)

Edytowano przez sebaal123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sebaal123   
Gość sebaal123

Witam!

 

Temat można zamknąć ponieważ problem został rozwiązany.

 

Dziękuję za pomoc. @bobytempelton zawór faktycznie może się zacinać, ale po jego zmianie nie było różnicy, renatakw te pompy mają większą wydajność, maniek0277 agrol faktycznie nie jest zły, Wojtek987 problemem okazał się orbitrol, któremu rozwaliło się uszczelnienie. Mechanizm zakupiony w Agromie za 590zł działa bez problemu. Kierownica obraca się bez problemu "małym paluszkiem" :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj