dominik123

Blokada mechanizmu różnicowego TM135

Polecane posty

dominik123    0

Witam

Mam pytanie do użytkowników ciągników NH serii TM ,posiadam TM 135 2001r i chciałbym dowiedzieć się przy jakiej prędkości blokada mechanizmu różnicowego powinna się automatycznie wyłączyć. Od nowości blokada ta wyłączała mi się całkowicie po przekroczeniu 15 km/h, w tym roku panel od wszystkich blokad padł, został wymieniony na nowy i teraz blokada mechanizmu różnicowego wyłącza się po przekroczeniu 9 km/h i serwis twierdzi że tak powinno być.

Czekam na informacje, z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

nie wiem co to za różnica przecież i takk możesz włączyć ja na stałe w więkrzosći ciągników jest to około 14-16 myślę ze to kwestia programu


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

A który serwis tak twierdzi? W instrukcji do T7050 jest napisane, że blokada wyłącza się w sposób trawały po przekroczeniu 15km/h, czyli... 9MPH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik123    0

W jaki sposób można ją włączyć na stałe, przy pracy z pługiem jeżdżę około 10km/h więc blokada nie działa.

A serwis który tak twierdzi to Agrohandel z Legnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie do 15 km/h działa jak jest na automacie chyba ze podniosę np. agregat do góry to się rozłącza. na stałe mogę włączyć w moim po prostu przycisk w drugą stronę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

no to zgłoś to powiedz zę tak nie p[owinno być że sprawdzałeś w różnych żródłach i u urzytkownikow takich maszyn i wszystcy zgodnie twierdzą zę przy 15stu i ze ci to w praxcy bardzo przeszkadza i tyle


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Kolego masz przeciez 4 przyciski w TMie na panelu z boku, przedni naped auto i reczny oraz blokady auto i reczne.

Odnosnie auto to czesto pada sensor skrętu przy kole, wyrzuca blad i auto przestaje dzialac, ale i tak to nie jest zbyt czesto zwykle uzywane przez wlasnie takie niedogodnosci.

Wlaczasz recznie blokade i trzyma dopoki nie nacisniesz hamulca lub jej nie wylaczysz.

A przedni naped nie pusci dopoki go recznie nie odlaczysz. Fakt, troche jak w starszych ciagnikach ale przynajmniej sie nie nawajchujsz ;)

Edytowano przez maks

Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik123    0

Blokada i na automacie i jak włączę ją ręcznie to wyłącza się przy 9km/h, a co do awarii sensoru skrętu , to wiem coś o tym, bo wymieniałem go prawie co rok, aż wymieniłem przednią oś na nową i tam jest to inaczej rozwiązane, i sensor jak narazie działa bez zarzutu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

A kupowales oryginalne sensory? Moglbys podeslac foto jak to jest w nowej osi i jesli widac to jakies symbole czujnika?

 

Co do blokady to pewnie tylko serwis...


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przemekk22
      Witam mam problem z TM165 mianowicie chodzi o to że po rozgrzaniu podczas zmiany kierunku jazdy zapala się i gaśnie kontrolka ciśnienia skrzyni ,szarpie przy zmianie na 13 bieg.  Również zapala się przy zmianach biegu, na zimnym wszystko dobrze nie szarpnie na 13 i nie zapala się kontrolka. Co to może być?.
    • Przez adam1968z
      Witam wszystkich, Mam pytanie czy w nch pompka zasilająca powinna pracować po przękręceniu kluczyka w stacyjce cały czas czy tylko dopompowywać ciśnienie i się wyłaczać. Proszę o podpowiedzi jeżeli ktoś coś wie.
    • Przez Ziomek111222
      Cześć !
      Chciałbym zapytać o wskazania temperatury w New Holland TM 120. W moim ciągniku wykres jest elektroniczny, a skala jest kreseczkach. Chciałbym zapytać jak to odczytać? 

    • Przez Marcin821010
      Witam, proszę o pomoc w moim TM zapalił się taki błąd  i nie wiem od czego jest, ciągnik jeździ normalnie nic się nie dzieje ale po odpaleniu za jakiś czas się zaświeca.

    • Przez Młody56
      Witam. Mam problem z moim ciagnikiem. Wyglada to tak, że po zakonczonej pracy został zgaszony(nic podczas pracy się nie działo) i gdy poszedłem 8 godzin pozniej go odpalić to nie mogę tego zrobić. Po przekreceniu kluczyka na zapłon kontrolki się zaświecają lecz gdy chce odpalić nawet rozrusznik nie przekręci (akumulator jest nowy) Objawy wyglądają tak jakby rewers był ustawiony na jazde w przód albo w tył ale rewers jest w pozycji neutralnej. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj