Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ropa w oleju C-330


14 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Slawekkul1

Slawekkul1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 28 lipiec 2011 - 23:23

Ropa w oleju C-330 Zwiększył mi się stan oleju w silniku więc [wody nie ubyło]więc to ropa.Zrobiłem kapitalny remont pompy,nowe końcówki wtryskiwaczy wymieniłem olej w silniku i problem nadal został bo to nic nie dało nadal stan oleju się zwiększa ,nadal ropa idzie do oleju,przez sekcje raczej nie bo sprawdziłem stan i gęstość oleju w pompie jest OK -pompa odpada ,czy jest możliwość aby ropa dostała się przez DZIURAWY tłok ?

Edytowany przez Slawekkul1, 28 lipiec 2011 - 23:25.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ropa w oleju C-330 Dzisiaj, 00:08
  •  

#2 Share pasiu66

pasiu66

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1124 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Komputery, Internet

Napisany 29 lipiec 2011 - 06:55

Ropa w oleju C-330 Uszczelniacz w pompie wtryskowej ci mógł pójść i stąd ropa w oleju.

#3 Share gucik131

gucik131

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 834 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jędrzejowa/Pińczowa/Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Mechanizacja, elektronika

Napisany 29 lipiec 2011 - 07:09

Ropa w oleju C-330 kolego a może zawory Ci się rozregulowały i po prostu nie spala :) pozdrawiam :)

#4 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7632 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 29 lipiec 2011 - 08:17

Ropa w oleju C-330 Jak w pompie olej nie zamienia się z ropą to jedyne miejsce jakie ci pozostało to między tłokiem a cylindrem. Z jakiegoś powodu nie jest spalana cała dawka paliwa a resztki walą w olej do skrzyni korbowej. Tylko żeby to przybywało faktycznie w szybkim tempie to musza wtryski lać. Ma silnik jakieś inne objawy: kopci, słaby, duży przebieg, przepał, trudny rozruch, ropa w kolektorze?
KPK Kumurun Team

#5 Share Slawekkul1

Slawekkul1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 30 lipiec 2011 - 15:55

Ropa w oleju C-330 Ciągnik pali na dotyk,pompa odpada bo jakby to był uszczelniacz to w pompie zamiast oleju byłaby ropa a jest gęsty olej -taki jaki zalałem.Coś musi być zgórą silnika? Dzisiaj sprawdziłem jaszcze raz wtryskiwacze i wszystko OK tylko zauważyłem że miałem założone cieniutkie podkładki pod wtryskiwaczami[nie orginalne]więc założyłem takie jakie powinny być i po zmieżeniu suwmiarką wtryskiwacze podniosły się o jakieś 1,5 mm -czy to mogło wpływać na powiększanie się stanu oleju.Prosze o pomoc bo już niewiem czego się czepiać.

#6 Share mar56cin

mar56cin

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 90 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 lipiec 2011 - 17:28

Ropa w oleju C-330 Taka róznica w wysokosci wtryskiwacza maiła napewno duze znaczenie.
Ropa niebyła dobrze rozpylana, poprostu pozposrednio uderzała w wkręcany otwór od wytyskiwacza, i pororostu spłwyała na tłok.Teraz ropa będzie dokładnie rozpylana wewnątrz tłoka. A w koniecznosci znacznie poprawiane spalanie. Sprawdz, jeszcze zawory, i kąt zapłonu :)

#7 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 30 lipiec 2011 - 17:50

Ropa w oleju C-330 Więc tak , paliwo bardzo często nie ucieka lejącą końcówką , a podkładką pomiędzy końcówką a wtryskiwaczem, ZA KAŻDYM RAZEM TRZEBA JĄ WYMIENIAć, następnie zawsze przy sprawdzaniu wtryskiwaczy trzeba wszystko rozebrać na części pierwsze, wyczyścić i umyć najlepiej 2-3 krotnie w czystej ropie, pozakładać nowe podkładki i złożyć, podpiąć pod próbnik, płukać cały wtryskiwacz na niskim ciśnieniu 20-40 bar, i dopiero później sprawdzać i ustawiać wtryskiwacz, ja zawsze dociągam na początku sprawdzania ciśnienie na wtryskiwaczu o 1/2 większe niż normalne ciśnienie pracy np. c330 ma 136bar to dociągam do 200bar, jak wytrzyma to będzie chodzić , jak nie to bierzemy inną końcówke, w ten sposób wychodzą tez nieszczelności tj. wyżej piszesz że dobra końcówka... to albo nie umiesz sprawdzać końcówek, albo odwalasz fuszere... i dopiero gdy wytrzyma testy ustawiam ciśnienie na wtryskiwaczu dokręcam kołpak i sprawdzam jeszcze raz , nie tylko ma pylić, dzwonić itp. ma być cały suchutki

Załączone miniaturki

  • WT001-I_mini.jpg

Edytowany przez bobytempelton, 30 lipiec 2011 - 18:18.

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#8 Share Slawekkul1

Slawekkul1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 30 lipiec 2011 - 19:56

Ropa w oleju C-330 Kolego pompe i wtryskiwacze robił gościo z 40 letnim doświadczeniem ,wtryskiwacze były ustawione na 110 at. więc on niechciał ich ruszać ale ja dzisiaj wyjołem je i gościo założył nowe końcówki i ustawił ciśnienie na 135 at.i dodał że to nie będą wtryski-to będzie głowica albo dziurawy tłok i co wy na to ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ropa w oleju C-330 Dzisiaj, 00:08
  •  

#9 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2079 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 30 lipiec 2011 - 20:24

Ropa w oleju C-330 Głowica lub tłok mówisz, ale powiedz co w głowicy zawory nieszczelne czy przedmuchy pod uszczelką mówisz pali na dotyk czyli tam powinno ok być. Dalej dziurawy tłok, aby tak było to by kompresji nie miał i byś nim kręcił i kręcił zanim by złapał i by nierówno pracował, chodziłby na jeden cylinder... A chcesz sie upewnic ze głowica i tłoki są ok to musisz zmierzyc kompresje.

#10 Share Slawekkul1

Slawekkul1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 31 lipiec 2011 - 08:29

Ropa w oleju C-330 Zgoda zmierzyć ciśnienie ale jak będzie mikropęknięcie głowicy czy to pokarze ?

#11 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 31 lipiec 2011 - 09:19

Ropa w oleju C-330 Pytanie za 100pkt: co ma uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica do ropy w oleju?? :blink: w mocno wysilonych ciężarówkach lub traktorach nieraz widziałem dziure w tłoku, z winy źle ustawionego początku wtrysku lejącej końcówki i silnik chodził... ale to były silniki 6-8cyl nie 2 cyl... gdybyś w jednym tłoku miał dziure na samym jednym by w życiu nie zapalił...a piszesz że pali na dotyk ...nieporozumienie, następnie jak nieraz ja czy inni pisali jedyną drogą ropy do silnika jest pompa wtryskowa(zużyta pompka wstępna,zużyte sekcje=wywalony uszczelniacz),lub lejące nieszczelne wtryskiwacze, piszesz że masz olej w pompie więc pompa odpada, pozostają wtryski, i tu już wybacz ale ja mam 24 lata mam kaca, i nie mam 40 letniego doświadczenia, twojego gościa zjadła rutyna wsadził na próbnik ruszył dwa razy pyli pyli, kij tam 110 czy 135 gotowe dziękuje, a widzisz w podobnym temacie pisałem już jeżeli ustawi się na niższe ciśnienie to otwierają się wcześniej, i więcej paliwa się wylewa, z resztą co mam tłumaczyć , bierz te wtryskiwacze i niech ci ich sprawdzi konkretny gość
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#12 Share Slawekkul1

Slawekkul1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 31 lipiec 2011 - 12:16

Ropa w oleju C-330 Kolego jeśli jest pęknięcie glowicy[mikropęknięcie]to może-nie musi ale podobno może paliwo przedostać się do kanałów olejowych.I jeszcze jedna kwestia tz.więcej oleju przybywa gdy dostanie bardziej w dupe .POMOCY

#13 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2079 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 31 lipiec 2011 - 12:21

Ropa w oleju C-330 Tylko na mój rozum jesli by ci uciekało do kanałów olejowych to byś miał juz mokro pod grzybkiem od wlewu oleju

#14 Share gucik131

gucik131

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 834 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jędrzejowa/Pińczowa/Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Mechanizacja, elektronika

Napisany 31 lipiec 2011 - 17:27

Ropa w oleju C-330 już spisałem sprawdź ustawienie zaworów ja tak miałem w c-360 a dokładnie rozkręciła mi się klawiatura i nie spalał innym razem rozkręcił mi się wtryskiwacz i też ropa w oleju innych przypadków nie miałem :) pozdrawiam i sprawdź te luzy zaworowe

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ropa w oleju C-330 Dzisiaj, 00:08
  •  

#15 Share Slawekkul1

Slawekkul1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 09 sierpień 2011 - 20:54

Ropa w oleju C-330 Panowie zaorałem 3 hektary i jest OK prace wykonane;regulacja zaworow[buło 0,45 jest 0,2],wymiana końcówek wtryskiwaczy-profilaktycznie,stare nie lały ale...,i założyłem orginalne podkładki pod wtryskiwacze.Dzięki wszystkim za pomoc myśle że będzie OK .

Podobne tematy