szewek

zmiania "bąka" na filtr pp

Polecane posty

Bartmk    0

Ok dzięki za odpowiedź wstawił bym bo widziałem już u kogoś ale nie mam wolnego miejsca na taki mamometr chyba że gdzieś osobno .Zrobie pomiar ciśnienia i bd wiedział co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

u mnie jest filtr bąk a te dwa filtry co pisałeś siateczkowe to takie jak przy zetorze 3011 o ile się nie mylę .Rozstaw śrub to 60 na 140 a fotki teraz nie mam czym zrobić .

 

 

Zmierzyłem to dokładnie środki otworów mocujących są 145 mm x 60mm. Powinien pasować ten sam zestaw co do nowszych zetorów. Warto po zamontowaniu sprawdzić czy ciśnienie oleju nie jest za wysokie. Podaje przykładowy link jak to wygląda http://allegro.pl/modyfikacja-na-filtr-wymienny-zetor-baczek-korpus-i3111899933.html

  • Like 1

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Ze zmiana filtra nie ma zadnego problemu tylko tzreba dokupic nie tania przystawke do normalnego filtra i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

Witam,

żeby nie robić nowych tematów jaką pompę oleju polecacie do Zetora 7211 bo mam kilka:

- Hylmet : http://sklep.hylmet.pl/pompa-olejowa-zetor-1069010734-6901-0734-p-53.html?cPath=108_16_50 ok 170zł

- Hydrotor : http://www.hydrotor.com.pl/shop/index.php?wyswietlanie=WyswietlProdukt&id=292&id_=1 170zł

- Niby coś czeskiego:http://www.agtech.com.pl/product-pol-8536-Pompa-olejowa-silnikowa.html

- Pytałem w Zetor polska oryginał ok 600zł netto

 

To co kupić?

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Witam

 

Od siebie polecam pompę z Hydrotoru.

A ta z agtechu co podałeś to raczej nie jest nic czeskiego i nie brał bym jej.

Co do oryginału nie wiem dlaczego jest aż tak przesadnie drogi. (Dla porównania pompa do podnośnika też kosztuje około 600 zł ).

 

A nie lepiej zregenerować tą co masz oryginalną? Ja tak zrobiłem i podejrzewam ,że dłużej pochodzi niż niejedna z tych nowych. Jak nie jest mechanicznie uszkodzona to naprawa polega na rozebraniu i przeszlifowaniu odpowiednio wszystkich płaszczyzn na tzw magnesówce.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

Rozważałem to ale kolego byłem u dwóch gości żeby t o zrobili i żaden nie chciał masakra;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    13

Witam.

Panowie mam pytanie odnośnie filtra oleju w silniku Z5201 czyli od Zetora 5211. Filtr jest siateczkowy i tu są moje dwa pytania:

czy jest różnica w tych siateczkach tzn średnica oczek itp?

Jak rozpoznać która siateczka jest na pierwszy filtr a która na 2?

Czy można zamienić ten filtr na PP?

Ten który mam jest mocowany na 3 śruby , 2 od góry i jedna od spodu na środku.


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam . Odnośnie siateczek to na obwódkach powinny mieć wytłoczone 1 lub 2 .Zmienić zapewne się da tylko trzeba szukać odpowiedniej podstawy filtra.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Witam.

Panowie mam pytanie odnośnie filtra oleju w silniku Z5201 czyli od Zetora 5211. Filtr jest siateczkowy i tu są moje dwa pytania:

czy jest różnica w tych siateczkach tzn średnica oczek itp?

Jak rozpoznać która siateczka jest na pierwszy filtr a która na 2?

Czy można zamienić ten filtr na PP?

Ten który mam jest mocowany na 3 śruby , 2 od góry i jedna od spodu na środku.

 

Witam

 

W tych siateczkach jest różnica. Na brzegu każdej sa nabite numery 1 lub 2.

zdjecie.jpg

 

Można dokupić przejściówkę do filtra wymiennego , podstawę filtra,rurkę i filtr jest od c 360. Trzeba też kupić zawór redukcyjny i zamontować zamiast zwykłej śruby drążonej w pompie olejowej silnika.

 

http://www.fmix.pl/album/109277/przystawka-do-filtra-wymi/1


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maszek1980    143

Witam ja rowniez polecam wymianę baka na pp przed wymiana na zimnym było 4 po wymianie 6 bar na gorąco było 3 teraz jest 5. Cała jesien przejezdziłem 30h zaorane i nic sie nie zmieniło. Wiec moim zdaniem teoria o wymywaniu panewk to bzdura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No i Ameryki nie odkryłeś, BO JA TYLE MAM NA BĄKU, teoria o wymywaniu panewek nie jest żadną bzdurą, tylko że nie przy takim ciśnieniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj