Skocz do zawartości

Zdjęcie

BMW 525 czy 320


54 odpowiedzi na ten temat

#41 Share pawelec

pawelec

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1681 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUB

Napisany 29 lipiec 2011 - 09:18

BMW 525 czy 320

nie spotkałem samochodu z lpg co by miał takiego samego kopa co na benzynie


wszystkie audi A8 4.2 z normalną sekwencją na stagu. roznica w dynamice zadna, spalanie ok 15% wyzsze na gazie.
wszystkie ople 2.0 8V z normalną sekwencją.
audi 2.0, 2.4, 2.8. vw 1.8, lanos 1.6, laguna 2.8, 2.0, bmw x5 4.4, 4.8 itd.
teraz w zasadzie porządna sekwencja załatwia temat problemu różnicy dynamiki miedzy PB a LPG.


@brzozak, 2.8 V6 z audi, to jeden z bardziej wdzięcznych silników. jesli cos bedziesz wybiral, to nie daj sie namowic na 2.4 i 2.6, bo roznicy w eksploatacji zadnej, a osiągi jednak lepsze. Dobry moment, do gazu sie nadaje bardzo dobrze, jednak ja bym bral w budzie C4 lub C5, B4 dla mnie stanowczo za małe. A jesli trafilbys moze na wersje 30V, to tam prawie jest 200kucy, i jest juz czym jezdzic :D no i Q musi byc wedlug moojej filozofii... :P zwłaszcza w aucie z takim (dość mocnym) silnikiem.

Edytowany przez pawelec, 29 lipiec 2011 - 09:20.

SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BMW 525 czy 320 Dzisiaj, 04:07
  •  

#42 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 lipiec 2011 - 20:31

BMW 525 czy 320

taa szczegolnie ten klekot nastraja do wyprzedzania...

Jak ty słyszysz klekot przy 2tys. obr. w dieslu to szacunek dobry słuch masz :P - widać kolega starą epoką żyje i postrzega nowe silniki diesla jak te stare z "beczek". Do tego ja jeżdżę z zamkniętymi szybami, nie łapie komarów w zęby jak ty bo akurat w bmw 320d wewnątrz najgłośniejszy jest wentylator nawiewu na "auto" więc nie rozumiem co ma klekot do wyprzedania :huh: . Efektowne samochody to te które są po tuningu i to one cieszą oko i duszę, a nie zwykłe samochody i czy to diesel czy benzyna to juz zależy od upodobań użytkownika,a ja i tak wolę diesla za to że każdy nowszy to TDI.
W mojej bmw 320d jedyny denerwujący moment jest tylko wtedy gdy ją gasze
Widze też że uczepiliście się dużych silników powyżej 2l ale wiecie jakie cło trzeba zapłacić za samochód z "zachodu" z silnik <2.0- sześciokrotnie większe niż za te poniżej 2.0, doliczyć też ubezpieczenie że będzie wyższe :huh:

Edytowany przez macin87, 29 lipiec 2011 - 21:00.


#43 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 lipiec 2011 - 21:04

BMW 525 czy 320

wlasnie jaro jak z tymi silnikami, bo chce cos takiego tylko w mniejszej budzie kupic.

wiesz na co zwracac uwage, w jakich cenach oscyluje cos w przyzwoitym stanie (chodzi mi tylko o sprawny uklad napedowy, reszta moze byc zdezelowana).

mysle o audi 80 b4.

Pojęcia nie mam-mogę sprawdzić na mobile.de ogólnie silnik jest ok. bierze troszkę oleju (to ponoć rodzinne :D )-12 zaworowy jest łatwiejszy do ogarnięcia za to 30 -mocniejszy.Wszystko na temat tych silników można znaleźć na forum A6 (na innych zresztą też)-jak na razie przejeździłem od momentu zakupu 10000 km (brakuje dokładnie 120 km )-problem miałem tylko z jednym czujnikiem -WD 40 mu pomogło.Wbrew pozorom silnik moim zdaniem jest ekonomiczny 1600 kg,quattro,kombi, opony 225/60-15 i jak zechcę (tyle że nie chcę :D )mogę zejść do 8,5 l/100.Silnik lubi wyższe obroty-do 3000 nic się nie dzieje od 4100 czujesz że żyjesz...

#44 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 sierpień 2011 - 23:09

BMW 525 czy 320

@brzozak, 2.8 V6 z audi, to jeden z bardziej wdzięcznych silników. jesli cos bedziesz wybiral, to nie daj sie namowic na 2.4 i 2.6

tylko 2.8, dobrze wiedziec, ze to dobra jednostka.

do gazu sie nadaje bardzo dobrze

nie mam zamiaru go gazowac.

B4 dla mnie stanowczo za małe. A jesli trafilbys moze na wersje 30V

dla mnie B4 jest juz za duze (masa), a 30V do nich nie wsadzali.

no i Q musi byc wedlug moojej filozofii... :P

popieram, musi byc.

Jak ty słyszysz klekot przy 2tys. obr. w dieslu to szacunek dobry słuch masz :P

a no mam. jak ty przy jakichkolwiek obrotach nie rozrozniasz benzyny od diesla to w sumie fajnie masz. wtedy tez bym chcial kopciucha.

widać kolega starą epoką żyje i postrzega nowe silniki diesla jak te stare z "beczek".

fakt lubie stare auta (tzn. youngtimery, bo nie jestem taki stary zeby sie klasykami jarac, choc za pare lat pewnie sie tak stanie).
btw. beczke tez lubie ;) .

Efektowne samochody to te które są po tuningu i to one cieszą oko i duszę,

zgodze sie jesli to gustowny tuning, a nie turbowlepki, spojlery, bumpery i inne siatki.
natomiast kultowe auta w orginale tez bardzo ciesza moje oko.

Widze też że uczepiliście się dużych silników powyżej 2l ale wiecie jakie cło trzeba zapłacić za samochód z "zachodu" z silnik <2.0- sześciokrotnie większe niż za te poniżej 2.0, doliczyć też ubezpieczenie że będzie wyższe :huh:

wole zaplacic 6 razy wieksze clo i 2 razy wieksza skladke ubezpieczeniowa, niz jezdzic ekoscierwem bez duszy, jak twoje 320d.

jaro, w wolnych chwilach bede czytal audifora B)
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#45 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 02 sierpień 2011 - 20:29

BMW 525 czy 320

kolego damian liczylm sobie i zalozenie gazu (mowie o pozadnym gazie za jakies 3tys) przy robieniu 10tys rocznie zwraca sie po 4latach albo i pozniej wiec wedlug mnie jest to nie oplacalne bo po 4 latch to jest male prawdopodobienstwo ze bede mial jeszcze ten samochod


pozadnym gazie mowiesz to ze dasz 3tys nie jest powiedziane ze bedzie ci auto dobrze jezdzic, pozadnie bedziesz mial zalozone i za 2tys o czego mozna powiedziec zaczyna sie cena instalacji sekwencyjnych zwykle sa duzo tansze, cena zalezy od auta w ktorym ma byc ona zalozona (dostepnosc i ilosc miejsca), ilosc cylindrow i jeszcze kilka czynnikow. Jesli zalozysz instalacje gazowa w pozadnej firmie zaplacisz mniej a bedziesz jezdzilo ci sie lepiej niz na zalozonej u kogos co zrobito byle jak i skasuje cie 3tys. Ja osobiscie w swoim aucie mam zwykla instalacje i przy mojej jezdzie nawet z uszkodzona sonda lambda (duzo wieksze spalanie) po roku wychodze na plus (rocznie robie blisko 20tys km)


Ubezpiecznie z tego co wiem po wyzej 2litow juz nie ma takiej roznicy bo chyba 2,5 to ostatni pulap.. cod o klekotow to chyba ford moze sie pochwalic najglosniejszymi dislami nawet te nowe..

Audi b4 2.8 a moze Golf III/IV VR6 z silnikiem 2.8 albo z gornej pulki zadko spotykana vectra C 2.8biturbo? tylko nie wiem czy wlasna stacja paliw by nie byla dobrym pomyslem na trasie toruń- warszawa wlasciciel sie spieszyl to przed warszawa musial tankowac

#46 Share marcin200711

marcin200711

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 sierpień 2011 - 21:02

BMW 525 czy 320 pierwsze forum gdzie usłyszałem że silnik 2.8 jest porządnym silnikiem w grupie vw;) owszem znajomi wkładają te silniki do golfów mk1 i podobnych samochodów ale te samochody są głównie zrobione dla pasji i zloty typu german. na codzień te silniki są słabo odporne często z tych 174 koni żyje około 150 albo mniej. VR6 lubi paliwko;)

bmw 328 jest dużo cięższe silnik odporniejszy i nie tracą na mocy;] dlatego wole bmw o wiele atrakcyjniejsze silniki ;)
a

#47 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 sierpień 2011 - 22:50

BMW 525 czy 320 tylko, ze my nie mowimy o silniku vr6......
znafco.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#48 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 02 sierpień 2011 - 23:40

BMW 525 czy 320 @brzozak nie słuchaj nikogo silnik 2.8V6 montowany w szajsvagenach i audi to najgorszy badziew , strasznie wrażliwy i nieodporny na byle jakie przeciążenia, gdy ktoś twierdzi inaczej to niech wyskoczy mi tutaj z iościa silników z tego szajswagena które robił, może fajnie się nim jeździ ale konstrukcyjnie to porażka
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BMW 525 czy 320 Dzisiaj, 04:07
  •  

#49 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 sierpień 2011 - 07:08

BMW 525 czy 320 Może i porażka ale mój ma nastukane 310 tys i jakoś nie widać żeby coś z nim było nie tak-nie wiem ile ma koni ale przedwczoraj z pięcioma osobami na pokładzie skopałem dokumentnie d*pę Mondeo 2.0 TDCi (czy jak się to tam pisze :D z dwiema osobami na pokładzie)-mam budę o jakieś 200 kg cięższą,cztery koła do napędzania,szerokie lacze no i auto o jedyne 13 lat starsze od tamtego Mondeo (tak wiem że tamten ma tylko 130 koni ale panie jaką turbinię :D ).

#50 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 sierpień 2011 - 22:05

BMW 525 czy 320

@brzozak nie słuchaj nikogo silnik 2.8V6 montowany w szajsvagenach i audi to najgorszy badziew

czy mozecie wreszcie zrozumiec, ze oprocz pojemnosci i liczby cylindrow silnik 2.8 z audi nie laczy nic z tymi montowanymi w vw?

ten silnik:
http://image.eurotun...tta_gli vr6.jpg
nie rowna sie temu:
http://images32.foto...733f07afe70.jpg
dociera?

wiem, jakie sa VRy i nie potrzebuje opinii o nich.

najsmieszniejsze w naszym forum jest to, ze najwiecej do powiedzenia maja te osoby, ktore nigdy nie widzialy danego zjawiska na oczy...
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#51 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 sierpień 2011 - 07:26

BMW 525 czy 320 No i @boby chyba z premedytacją napisał owe "2.8V6" :D -faktycznie identyczne...

#52 Share valtran111

valtran111

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 138 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 29 sierpień 2011 - 08:29

BMW 525 czy 320 sory koledzy nie miałem czasu żeby zaglądać
samochód ma być koniecznie automat te bmw to raczej e46 tylko nie wiem czy 320 czy 323 w gazie
ktos napisał że jestem nastolatkiem tak dla swoich rodziców jestem a tak na powaznie to mam na ten samochód 17tyś to chyba nastolatek za tyle kasy by nie kupywał samochodu
dzieki za wasze odpowiedzi

#53 Share rogas

rogas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 221 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 sierpień 2011 - 09:29

BMW 525 czy 320 A to i ja dorzucę swoje 3 grosze:)
Mam BMW 320i e36 z sierpnia 1995 r. silnik M52B20 czyli aluminiowy blok i pojedynczy VANOS. Jak ją kupiłem miała 140 kkm (na liczniku) od razu założyłem do niej gaz, który kosztował mnie w 2008 roku 2500 pln (sekwencja STAG).
Obecnie mam 240 kkm i zero problemów z silnikiem i samym gazem.
Dojeżdzam do pracy 50 km w jedną stronę krajową 12 i spalanie jaki mi wychodzi to między 9 a 11 litrów przy czym jeżdzę tak około 110-120 km/h a 11 pojawia się jak jadę do Warszawy do znajomych i tam trochę się pokręcę.
Jestem z niej bardzo zadowolony bo jest w naprawdę super stanie. Dodam jeszcze, że przez te 3 lata nie zdążyła mi się znudzić(!).
Nawet jak czasem sobie myśle o kupnie nowego czegoś to jak sobie na nią popatrze, szczególnie wewnątrz, to mi przechodzi.
Ale ostatnio jechałem subaru foresterem rodzicow ponad 800km w dwa dni i byłem sporo mniej zmęczony dlatego coraz bardziej skłaniam się do zmiany..
Jednak jeżeli szukasz komfortu to polecałbym piątkę. najlepiej 523 lub 528 choć 535 lub 540 też niczego sobie:) a spalanie wcale nie musi być okrutne bo w automacie i prędkości ok 120 ma ok 1800 rpm (przynajmniej tak ma mój kuzyn w 740 z 2001 r.)

#54 Share pawelJD

pawelJD

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 411 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz

Napisany 11 wrzesień 2011 - 14:37

BMW 525 czy 320 Jak e46 przed liftem to wymiana przepływomierza i nowa mapa dla pompy wtryskowej i dopiero będzie miała swoje 136 koni( większość trójek ma problem z przepływomierzem). W TDSach faktycznie pompy wtryskowe po dużym przebiegu do wymiany się nadawały. Miałem problem z zapalaniem tds-a na ciepłym silniku. Założenie przekaźniczka na pompie wtryskowej załatwiło sprawę ;) Ja bym dołożył trochę i kupił e39 w 3 litrowym dieslu i powiem więcej on spali mniej od 2,5 tds-a i mniej od butowanego 2 litrowego diesla w e46. Autora tematu zachęcam do jazdy próbnej 3 litrówką, jeśli jeszcze nie kupił autka ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BMW 525 czy 320 Dzisiaj, 04:07
  •  

#55 Share Zettorek

Zettorek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radom
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 17 czerwiec 2012 - 21:45

BMW 525 czy 320 Sory że tak się dołączam, ale ja też jestem w trakcie kupna samochodu.
I właśnie myśle nad BMW 320 e36 coupe 150KM. A jeśli chodzi o serie 5 to e39 tyle że najlepiej 2.8 192KM na 3 jeszcze będzie kapcia palił:D

Podobne tematy