harpagan

Trzydziestka słabnie pod obciażeniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
harpagan    0

Witajcie wszyscy,ostatnio zauwazylem ze moja trzydziestka jadac tylko pod gorę gdy wzrasta obciazenie,a nawet pustym,zaczyna słabnac i spadac z obrotów,na 4 biegu potrafi ja zdusic,nie od razu tylko po przejechaniu kilkunastu metrow,co to moze byc,dawke paliwa podkrecilem i nic nie pomoglo,czyzby gdzies przytykalo paliwo? ale to dzialoby sie rowniez na równinie a nie tylko pod góre,jak myslicie? pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7886

moj tak ma na zimnym silniku ale na 4 jej nie dusi moze po prostu juz silnik sie konczy albo wtryski nie dzialaja poprawnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
harpagan    0

Filtry wymienilem na wiosne,silnik byl niby po remoncie,tak zapewnil sprzedajacy 3 lata temu,ale dodam ze tak dzialo mi sie kiedys i potem przestało a teraz znowu,takze silnik raczej wykluczam...

Edytowano przez harpagan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7886

wiec polecalbym sprawdzic droznosc ukladu paliwowego czy nie jest nic nigdzie przytkane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

moj tak ma na zimnym silniku ale na 4 jej nie dusi moze po prostu juz silnik sie konczy albo wtryski nie dzialaja poprawnie

 

Ja tak miałem, że na 5tce nie mogłem pod górke wjechać z ładowaczem, na podwórzu. Po szlifie głowicy teraz idzie 5tym biegu aż miło. To może kolega rozkręci, zobaczy co tam widać w głowicy, zaworach. smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7886

mozliwe ze kolego masz racje ze cos nie halo w glowicy ja swojego nie bede ruszal narazie bo jak zlapie temperature to idzie w miare a co do zalozyciela tematu to niech zacznie sprawdzanie od najprostszych rzeczy radze tez sprawdzic uszczelke nad odstojnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Taj jak koledzy mówią oraz filtr powietrza, luzy zaworowe, końcówki wtryskiwaczy, ciśnienie sprężania (26-30 bar)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

Ja pamiętam, tez tak miałem, ale umnie potrafił zgasnąć. Raz zgasł na krzyzówce mósiałem wyjsc i pompowac tą ręczną pompką, jaki wstyd... :unsure: Niby wszystko było ok, wymieniane w pore. a z niewiadomych przyczyn nagle zasyfiło filtry. Zawsze warto sprawdzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Miałem to samo co autor , 5 biegiem zawsze pod góre , 6 go dusiło i nie ważne czy zimny czy ciepły , pozniej zaczeły sie naprawde problemy , kopcił czarno jak lokomotywa , mało gazu dostawał , wolno w obroty wchodził , po wymianie i wyregulowaniu wtrysków i regeneracji pompy teraz jak żyleta , po remoncie silnika tak nie chodził jak teraz , choć pompa nigdy nie była robiona od 77 roku . Sprawdz tak jak koledzy doradzają , filtry , może jakiś syf siedzi , jeśli nie to po koleji wtryski , ewentualnie pompa , ale to w ostatecznosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Mandieta widzę że moja rada i mój gość od pomp Ci pomógł to fajnie.A mówiłem Ci od razu byś tak zrobił :rolleyes: :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj