Polecane posty

qazi    60

przecież Fendt 415 ma 155KM z mniejszej pojemności jak zetor i nikt się temu nie dziwi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolT25    41

U mnie w sąsiedniej wsi kupili 125 ale do małego gospodarstwa więc nie ma się co dziwić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

cena NH 6030 ze skrzynią electro comand 8 biegów pod obciążeniem, jechałem na placu zrobiło wrażenie zamiast wajchy - joystic a w nim przyciski zmieniajace bieg i przycisk sprzegła, do tego wyswietlacz pokazujacy na którym biegu sie poruszamy, z lewej strony kierownicy rewers -w przypadku gdyby kiedys tura zakładac to pewnie zbawienna rzecz. Póki wszystko nowe i się nie zepsuje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

przecież Fendt 415 ma 155KM z mniejszej pojemności jak zetor i nikt się temu nie dziwi

 

Z czterech cylindrów?

 

Pokażcie mi model cztero cylindrowy o mocy 136 KM


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    60

przecież pisałem że 415 ma chyba coś max 160KM z 4 garów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Aż mnie zatkało, Nie pomyślałbym że z 4 taka moc. Pewnie 1 cylinder wielkosci wiadra.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wg. DLG Forterra 135 to najoszczędniejszy ciągnik w porównaniach. blink.gifbiggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

4 zawory na cylinder potrafią zdziałać cuda :blink:

283 g/kWh, o 5.7 % mniej niż średnia wszystkich wcześniej przetestowanych ciągników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

Odbiegne troszkę od tematu.

Jak to jest żę DF , Fendt, JD itp z 6 cylindrowego ( bez turbo )silnika wyciągają 110- 130 koni a tu taki zetorek z 4 cylindrowym silnikiem ma moc 136 KM. Jak się ma jego moc faktyczna czyli już na kołach do tej podawanej w katalogu.

 

Silnik 6cyl. o mocy 120km będzie zawsze mocniejszy niż silnik 4cyl. o mocy 120km wynika to z wyższego momentu obrotowego, za to 4cyl. zawsze mniej spali w takiej samej robocie od 6cyl.

 

Jestem prawie pewny że gdyby porównał fenda 115 KM do najmocniejszej forterry ta nie miała by szans.

 

No tu niestety się mylisz, zaspamuje jeszcze raz filmikiem, gdzie fendt 120 km pada przed frotką. Pozdrawiam :P

http://www.youtube.com/watch?v=gOh3WV6LJaQ&feature=player_embedded

 

@UP

Warto dodać że to spalanie co użytkownicy Forter uważają za oszczędną jazdę przy niższych obrotach, nowa ma na maksymalnych.

Edytowano przez Pirell

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ale bzdury, jak dwa silniki mają identyczny przebieg krzywej momentu, to mają identyczne osiągi, nie ważne po ile mają cylindrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Od kiedy testuje sie ciągniki na prostej? Rozumiem że mają równe obciążenie ale nie o to chodzi w traktorze. Tu duże znaczenie ma skrzynia.

 

Gdyby tak w polu przy takim samym pługu je sprawdził.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wg. DLG Forterra 135 to najoszczędniejszy ciągnik w porównaniach. blink.gifbiggrin.gif

 

ostatnio w dodatku topagrar była top technika i tam tez był test forterry 135 i pisali ze ten silnik jest oszczędny


red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

Heh oszczedny ciekawe chyba jak nie pracuje pisali ze pełny zbiornik 180 l wystarcza na 7 godz pracy przy max obciazeniu to chyba taki oszczedny nie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczko0    25

Zuch1234 : a wiesz co to znaczy w ogóle pełne obciążenie ??

Weź sobie jakiś ciągniczek 100km z niby oszczędnym silnikiem Perkinsa, podepnij do niego pług obrotowy 6 skibowy powiedzmy Visa z Unii, żeby nie musiał go broń boże podnosić i heja w pole orać. Niski bieg ponad 2000 obrotów i robisz.

Jak myślisz spali tą swoją normę czy dużo, dużo więcej ? To się nazywa pracować z pełną mocą.

 

Przy odpowiednim dobraniu maszyny do ciągnika będzie palił tyle ile powinien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pod pełnym obciążeniem ciągnik spala w przybliżeniu 0,2 x moc silnika. Ciągnik 100 KM spali ok 20 litrów/h, wynik Zetora nie jest więc niczym nadzwyczajnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

Dyczko słuchaj wiem co to jest pełne obciazenie no ale bez przesady . a silniki perkinsa sa oszczedne ale w lekkich pracach . Nie bede sie wypowiadał na temat zetora bo ja go nie trawie i nie lubie nim pracowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    43

Testy DLG już coś znaczą. To nie byle co, pewnie testują maszyny konkretnie i dane po takich testach są w pełni prawdziwe.


Czym chata bogata tym goście rzygają...
Ursus tractor emotion
Neo's & Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

No pewno Pan Mariusz wszystko wie najlepiej, A skoro testy DLG mówią że frotka 135 jest w swojej mocy najoszczędniejsza w porównaniu do innych marek z silnikami 4 cyl. to na pewno się mylą, bo Zetor to przecież smok i inaczej być nie może.

 

@Zuch1234

Tak spojrzałem na twoją galerię i widzę 2 post licencyjne Ursusy, może nie jest tak że nie lubisz Zetorów, tylko po prostu zazdrościsz hmmm?

 

Tak odniosę się jeszcze do twojego cytatu z Top Technika, czy jakoś tak. Jakim cudem wyszło im spalanie 26 litrów, skoro nawet najbardziej paliwożerna frotka 115 mieści się w 20 litrach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczko0    25

Pod pełnym obciążeniem ciągnik spala w przybliżeniu 0,2 x moc silnika. Ciągnik 100 KM spali ok 20 litrów/h, wynik Zetora nie jest więc niczym nadzwyczajnym.

 

Według twoich obliczń ciągnik o mocy 54km powinien spalić ok. 10l/h

A teraz wypis może nie do końca prawdzimy ze strony marki Landini, ciągnik Mistral z silnikiem Yanmara 3 cyl. o mocy 54km

 

"Niskie zużycie paliwa - tylko 3l./motogodzinę w pełnym obciążeniu dla silnika 54KM"

 

Może i go trochę ubarwiło ale o ile 1l ?? To masz 4l i nijak ma się to do twojego przelicznika 0,2 x moc silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Pewnie :D -napisz jak to jest że Perkins który spala więcej na wytworzenie 1 kWh (268 g) jest duuużo bardziej oszczędny niż paliwożerny Zetor (237 g).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj