Zaloguj się, aby obserwować  
audi80b4

pompa wtryskowa belarus 952

Polecane posty

audi80b4    1

mam belarusa 952 w metalu teraz sąsiad kupił takiego samego i niby wszytko to samo a różnią się pompami wtryskowymi on na pompie ma tabliczke znamionową i są ruskie napisy i pisze made in belarus a ja mam taką samą tabliczke znamionową ruskie napisy i made in czech republick te pompy na wygląd są całkiem inne nawet smarowanie jest inne on ma wlew oleju i wylew a jak nic takiego nie mam tylko wężyk który idzie od bloku z olejem i ją smaruje

 

jak to możliwe ze w dwóch takich samych traktorach dwie różne pompy

 

traktory są identyko

 

jakie wy macie w swoich prosił bym o zdjęcia

Edytowano przez audi80b4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Ja mam czeska w swoim 920 a w tym samym czasie co ja kupował jeden gość z okolicy takiego samego i ma białoruską pompę. Na czeskiej pompie jest bardziej ekologiczny (euro 1)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Niby to samo podaje instrukcja co do mocy. Nie mogę się wypowiedzieć na ten temat bo bym musiał pojeździć tym drugim aby coś wyczuć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Mylisz się. Jest to silnik D-243s. Euro 2 jest w wersjach z turbo i intercoolerem. http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=3080 Tutaj masz wyróżnione modele i silniki w nich stosowane. Modele z indeksem "s" mają czeską pompę wtryskową inne wtryskiwacze i parę pierdół. Ja mam model 920.2 a euro 2 jest w 920.3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

a ja dziś spojrzałem i na moim 1025 bez żadnej . pisze na pompie czech republic. a wiadomo że czeskie więcej paliwa dają :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj