Skocz do zawartości

Zdjęcie

UTP Bydgoszcz

97 odpowiedzi na ten temat

#1 Share pawelJD

pawelJD

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 411 postów

Napisany 18 lipiec 2011 - 18:55

UTP Bydgoszcz Witajcie. Czy może się wybiera ktoś z użytkowników AF na tą bydgoską uczelnię? Ja na TRiL.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
UTP Bydgoszcz Dzisiaj, 08:42
  •  

#2 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 18 lipiec 2011 - 20:39

UTP Bydgoszcz Siemanko ja studiuję na UTP w Bydgoszczy :P od pazdziernika zaczynam 3 rok zootechniki na wydzile hodowli i biologii zwierząt :D

#3 Share BartoszGorskiGorsk

BartoszGorskiGorsk

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 31 postów

Napisany 19 lipiec 2011 - 18:46

UTP Bydgoszcz Witam . Ja też się od października wybieram na TRiL ,czyli jest już Nas dwóch .
PS . A propos , był ktoś z AF na drzwiach otwartych WIM w dniu bodajże 28 kwietnia ?

Edytowany przez BartoszGorskiGorsk, 19 lipiec 2011 - 18:46.

#4 Share pawelJD

pawelJD

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 411 postów

Napisany 19 lipiec 2011 - 21:19

UTP Bydgoszcz Ja byłem na drzwiach otwartych, ale mało z nich pamiętam, my z kumplami zwiedzaliśmy infrastrukturę i zacieliśmy się w windzie :lol: na TRiL idzie jeszcze moderator Pan @krolikNH, z którym wczoraj składaliśmy papiery :)

#5 Share PatrykGY

PatrykGY

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 499 postów
  • Zainteresowania:Fantastyka

Napisany 19 lipiec 2011 - 22:42

UTP Bydgoszcz Mam pytanie może nie związane z tą uczelnią ale po co mam nowy temat zakładać więc czy jeśli pójdę na Zeotechnika na (Utp właśnie ) to czy mogę przejąć gospodarstwo czy muszę skończyć kierunek rolnictwo?
Ps Dopiero za 3 lata idę ale lepiej wiedzieć wcześniej ;)
Darowanemu koniowi nie zagłada się w zęby tylko zakłąda mu się siodło!

#6 Share BartoszGorskiGorsk

BartoszGorskiGorsk

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 31 postów

Napisany 20 lipiec 2011 - 08:37