tworek6

Problem Zetor Nie ma mocy Dymi

Polecane posty

Pirell    0

Ja mam to samo i u mnie to jest wina komory spalania. Inna niż w originale. Bo ja mam zetora 7245 horal system i tam są tłoki takie jak w 77 ale mój skąpy ojciec zaoszczędził 100zł i mam tłoki od 72. I zachowuje się tak samo jak twój, u mnie wystarczy wymienić końcówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadam1302    4

mi to sie wydaje że to będzie pompa albo wtryski . A co do sily mi mechanik opowiadał że zetor musi miec szczelny silnik bo inaczej będzie slaby . Mowil że w c-360 może byc szczelina na sznurek i będzie chodzic a w zetorze już tak nie może byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    225

chyba A ja cały czas obstaję że nieszczelne zawory , ciągnik po remoncie dostał ciśnienie no i teraz ma przedmuchy , dotrzeć zawory , głowice ........ chyba że rozrząd jest przestawiony o ząb .

Edytowano przez andrzej612b

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    13

A my mieliśmy taki dziwny przypadek z naszym zetorem 7745 że tłumik zapchał się sadzą i ciągnik nie chciał wkręcić się na duże obroty tylko dymił na siwo, gdy odjęliśmy tłumik wszystko wróciło do normy i trzeba było wymienić na nowy cena 220zł ;) w dodatku czekaliśmy spory czas bo zamówiliśmy taki jaki był http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/174593-zetor-7745-mengele-350-turbo/ ale zeszło im się w sklepie pewnie więcej jak miesiąc i jeszcze zamówili z prostą końcówką co mi się nie podoba ale trudno się mówi, rozmawiałem potem z panem który sprzedał go nam i mówił że właśnie takie tłumiki jak jest w naszym często się zalepiają, miał ktoś coś podobnego?

Edytowano przez zetor10045

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

Albo jak ktoś wcześniej napisał. Były kupione nowe tłoki może ta komora spalania jest inna.Bo to są niemieckie tłoki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

wiesz sprawdz filtry paliwa i powietrza jakby poszła pompa to by silnik nie równo pracował dym jak kolega pisze byłby niebieski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

A co zrobiłeś, sprawdziłeś, od momentu napisania pierwszego posta, bo od klikania w klawiaturę naprawi się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

Ja czekam kto co powie a nie będe rozbierał wszystko co się da. patrzyłem na przelewy we wtryskach i wogóle nimi paliwo nie leci. Co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrMily    0

W zaistniałych okolicznościach myślę że to pompa.

Edytowano przez MrMily

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pompa nie ma nic do przelewu wtrytskiwaczy. Albo są super szczelne końcówki albo gdzieś ten przelew został zablokowany.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj