mrmtz82

Problem z uszczelnieniem Mtz 82

Polecane posty

mrmtz82    0

Witam. Mam problem z uszczelnieniem skrzyni Mtz w miejscu gdzie znajduje się sprzęgło, tam przychodzi jeden simering jest on na tym wałku co daje napęd na skrzynie i WOM a nad tym wałkiem jest taka tulejka z oringiem. Wymieniłem to wszystko na nowe. Kupiłem nowa tą tulejke i dałem nowy dobry i mocny oring, simering wymieniłem i nie ma zadnego efektu olej jak cieknął ciurkiem tak cieknie. Co robić dalej?? Rozbierać ponownie na pół?? I wymieniać jeszcze raz to samo??? A jak po tygodniu będzie to samo?? Pomóżcie bo ja nie nastarcze na olej.

Edytowano przez mrmtz82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

ja to robiłem w tym roku tam masz śrubke z podkładką ja podłożyłem tulejke pod tą podkładke żeby to lużno ten wałek nie latał i teraz mi trzyma a na wałku sprzęgłowym wymieniłem łożysko i simering na dobrej jakości bo łożysko ma luz i żaden simering ci tego już nie uszczelni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

To muszę rozbierać skrzynie? Tą tulejke kupowałem nowa i oring też tak że tam jest wszystko ciasno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PGRTVP    0

Pan u góry dobrze Ci odpowiedział bo pamiętam przed sprzedaniem MTZ to dużo było roboty i to też było robione, a to co @coffey23 powiedział robiłem i nic już nie leciało, u mnie cały MTZ był rozebrany bo jeszcze inne rzeczy były robione.

Edytowano przez PGRTVP

I love MTZ, I'm MTZ fan, bigest fan in the world.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Ale u mnie na wałku sprzegłowym zostało wymnienione łożysko i simering i nad tym wałkiem ta mała tulejka i olej nadal cieknie i teraz nie wiem gdzie tu błędu szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Nie wiem, ale ja miałem rozebrane, jak robiłem wałek sprzęgłowy, ale nic nie wymieniałem. Jest trochę mokre, ale mi to nie przeszkadza w ogóle. A tak właściwie, to poziom oleju jest sporo poniżej tego miejsca, to musisz chyba mieć go za dużo...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

u mnie ciekło właśnie górą i nic nie ma wspólnego stan oleju że jest niżej bo wiadomo że jest rozbryzgiwany w skrzyni i po rozgrzaniu nieźle sie leje z tego wałeczka on się może luzować w czasie pracy bez rozpoławiania się nie obejdzie przez ten drobiazg rozbierałem swojego mtz dwa razy w ciągu tygodnia rozpołowienie i skręcenie jeden dzień ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

musisz rozpołowić i sprawdzić skąd dokładnie masz przeciek, może jakieś pęknięie, rysa przy simeringu... wszystko możliwe,powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek64    0

musisz rozpołowić i sprawdzić skąd dokładnie masz przeciek, może jakieś pęknięie, rysa przy simeringu... wszystko możliwe,powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj