Skocz do zawartości

Zdjęcie

pomoc dla poszkodowanych przez kleski

10 odpowiedzi na ten temat

#1 Share jack83

jack83

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 422 postów
  • Zainteresowania:agrochemia
    sport

Napisany 16 lipiec 2011 - 22:31

pomoc dla poszkodowanych przez kleski witam.jestem jednym z wielu rolnikow ktorzy w tym roku zostali poszkodowani przez przymrozki.komisja ocenila moje straty na 31%.chcialem skorzystac z pomocy prow bo od tego naboru dodano rowniez do klesk m.in. przymrozek ale jest tam podany drugi warunek tzn.straty w srodkach trwałych w wysokosci min. 10000.i tu pojawia sie problem jak to obejsc zeby załapac sie na te pomoc.przeciez logiczne jest ze przymrozek nie uszkodził mi ani budynków ani sprzetu.zaznaczam ze prowadze produkcje polowa zboz rzepaku i ziemniaków.
pomocy :unsure:

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
pomoc dla poszkodowanych przez kleski Dzisiaj, 21:43
  •  

#2 Share kryssr

kryssr

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 586 postów
  • Zainteresowania:przeróżne :)

Napisany 16 lipiec 2011 - 23:16

pomoc dla poszkodowanych przez kleski no to chyba nie skorzystasz z prow-u, to co klęska Ci zabrała to majątek obrotowy.
pukaj o inną pomoc

#3 Share jack83

jack83

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 422 postów
    sport

Napisany 16 lipiec 2011 - 23:31

pomoc dla poszkodowanych przez kleski u mnie straty sa tylko w uprawach.
to po co tyle trabia o pomocy skoro dla wiekszisci srodki te sa niedostepne

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share hubertuss

hubertuss

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 17 lipiec 2011 - 07:13

pomoc dla poszkodowanych przez kleski Po to trąbią, że niektórzy cały majątek stracili i dla nich są te środki.

#5 Share jack83

jack83

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 422 postów
    sport

Napisany 17 lipiec 2011 - 09:19