Skocz do zawartości

Zdjęcie

c-360 Turbo?


270 odpowiedzi na ten temat

#261 Share RobertLewicz

RobertLewicz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WIELKOPOLSKA
  • Zainteresowania:interesuję się wszystkim co związane z rolnictwem :D z życiem na wsi :)

Napisany 06 wrzesień 2015 - 18:02

c-360 Turbo?

dzięki sprawdziło się ale nie jest to mój pomysł, wyczytałem to jakieś 3 lata temu w RPT właśnie, redkacja pomogła mi w nawiązaniu kontaku z pomysłodawcą i tak poszło ;D



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 Turbo? Dzisiaj, 23:40
  •  

#262 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 06 wrzesień 2015 - 18:04

c-360 Turbo?

No widzisz. 

tak patrzę na instalacje w dieslu to marnie. Oszczędność na paliwie w sprzyjających warunkach do 20%. Marnie. Zależy od pracy ale tyle zaoszczędziłem po założeniu turbiny.


KPK Kumurun Team

#263 Share RobertLewicz

RobertLewicz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WIELKOPOLSKA
  • Zainteresowania:interesuję się wszystkim co związane z rolnictwem :D z życiem na wsi :)

Napisany 06 wrzesień 2015 - 18:07

c-360 Turbo?

to i tak bardzo dobry wynik



#264 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 06 wrzesień 2015 - 18:10

c-360 Turbo?

A zadowolony jestem. mam bardzo fajne porównanie przy odśnieżaniu. Zużycie paliwa w granicach 5-7,5 litra na godzinę tyle samo co bez turbiny tyle że to co wtedy robiłem w 8 godzin teraz niecałe 7. Mniej redukcji, krótszy czas pracy i efekt widoczny. Inwestycja spłaciła mi się już w pierwszym sezonie. Warto było. Gdybym założył jeszcze korektor na pompę może zleciał by z pół litra na godzinie.


KPK Kumurun Team

#265 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 671 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 06 wrzesień 2015 - 19:30

c-360 Turbo?

A ktoś słyszał o instalacji gazowej do diesli CNG?  daję sie 10% lub 20% do paliwa i podobno lepsza moc mniej produktów toksycznych

 



#266 Share RobertLewicz

RobertLewicz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WIELKOPOLSKA
  • Zainteresowania:interesuję się wszystkim co związane z rolnictwem :D z życiem na wsi :)

Napisany 06 wrzesień 2015 - 19:31

c-360 Turbo?

słyszałem ale podstawowym wyznacznikiem opłacalności takiej instalacji jest dostęp CNG który dostępny jest jak narazie stosunkowo rzadko



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 Turbo? Dzisiaj, 23:40
  •  

#267 Share karolas123

karolas123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 497 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zambrów

Napisany 06 wrzesień 2015 - 19:46

c-360 Turbo?

Nasz rząd zabił CNG i niestety nigdy nie bedzie opłacalne tankowanie go nawet jeśłi stacja byłaby pod nosem.



#268 Share utek

utek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 109 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:motoryzacja i mechanizacja PRL

Napisany 06 wrzesień 2015 - 21:42

c-360 Turbo?

W silnikach diesla busów wygląda to tak samo jak w ciągniku. Ogólnie więcej szumu niż korzyści.

Ja tym zainteresowany nie jestem.

 

W przypadku busa spalającego 10/100 to średni interes, ale już w ciężarówce palącej 30/100 oszczędność jest znaczna. Do tego auto spełnia wyższą normę Euro, więc niższe opłaty.

 

 

A w przypadku instalacji CNG do diesli, to silnik w 100% pracuje na CNG. W wielu miastach autobusy jeżdżą na CNG. 


Części i akcesoria do ciągników i maszyn rolniczych. 

Zapytania i wyceny email: utek1984@wp.pl

Wystawiamy faktury.


#269 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 07 wrzesień 2015 - 05:26

c-360 Turbo?

Bardzo możliwe nie powiem że nie. Skoro znajomy się pomału z tego wycofuje najwyraźniej tak jest. Sam uważam ze więcej koło tego krzyku niż korzyści.


KPK Kumurun Team

#270 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 07 wrzesień 2015 - 07:56

c-360 Turbo?

hmm ok a czy lepszym i tańszym rozwiązaniem nie było by zamaist turbiny założyć instaalcje lpg? poprawiło by się wtedy spalanie paliwa przy obecnej dawce więc jednym słowem wzrosła by jego sprawność ?seweryn20  słyszałeś o takim rozwiązaniu?

Ja słyszałem a nawet mam zamontowane (nie w c360). W tej chwili drugi sezon na ukończeniu i ponad 1000l gazu spalone. Największą korzyścią dla mnie jest przyrost mocy i trochę oszczędności. Mogę polecić tym którym zależy na mocy właśnie a nie na oszczędności. W moim przypadku mam ustawiony stosunek ok. 25do75%, gdzie przy ciężkiej robocie dochodzi do 30/70 i mnie to wystarcza i nie zamierzam zwiększać ilości gazu. Butle mam samochodową 50l i starcza na 16-19 godz. pracy

 

Tu jest ciekawa propozycja:http://olx.pl/oferta...html#4e2d105e60



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 Turbo? Dzisiaj, 23:40
  •  

#271 Share maciejmechnowy

maciejmechnowy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów

Napisany 23 listopad 2016 - 21:55

c-360 Turbo?

witam modernizatorów c 360;) też do nich należę. Zakładałem już pompę wtryskową od forda transita 2,5 d i powiem że z efektów byłem bardzo zadowolony. Z badań nad silnikami diesla wynika że na duże oszczędności i moc wpływa układ zasilania paliwem. Obecnie układy CR dają bardzo duże osiągi, ogólnie dla mnie ten układ jest bardzo drogim układem ze względu na duży kaszt napraw i elektronikę która też często płata figle, wiec nie mam zamiaru montować go w moim ursusie.Jednak z charakterystyk układu CR zainteresował mnie jeden bardzo ważny element, a mianowicie dawka pilotażowa. Opiszę tutaj mały patent który będę próbował zmontować w moim c 360. We wtryskach mam zamiar zamontować cewki które będą w stanie zmniejszyć działanie sprężyny, oczywiście w odpowiednim momencie. Ciśnienie  wtrysku podnieść do 220bar.  Przewody paliwowe wtrysków byłyby akumulatorem ciśnienia. W momencie wtrysku układ elektroniki podawał by sygnał na cewkę ta osłabiała by sprężynę a ciśnienie podnosiło iglice w efekcie paliwo w komorze. Resztę dawki z niewielkim opóźnieniem podała by pompa. Co o tym sądzicie?



Podobne tematy