Skocz do zawartości

Zdjęcie

c-360 Turbo?


270 odpowiedzi na ten temat

#181 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 14 sierpień 2011 - 18:24

c-360 Turbo? ta a moze odrazu na 5 :lol:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 Turbo? Dzisiaj, 08:02
  •  

#182 Share kamil07147

kamil07147

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Cierno Żabieniec
  • Zainteresowania:rolnictwo, technika rolnicza, produkcja roślinna i zwierzęca

Napisany 29 marzec 2012 - 23:29

c-360 Turbo? a ja mam turbo i smiga jak tralala a alchemik bardzo fachowo pisze wiele rzeczy które mówi to prawda i tak w moim przypadku bylo robione
Właściciele Massey Ferguson wpisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50935-klub-wlascicieli-massey-ferguson

#183 Share bloto92

bloto92

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 maj 2012 - 20:56

c-360 Turbo? czy może ktoś zamontował turbinę ze zmienną geometrią .Mam problem z jej ustawieniem?

#184 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 06 maj 2012 - 22:12

c-360 Turbo?

ja myśle że ten by był lepszy bo c-360 by miała lżej w 3 śkibowych pługach a jeśli by zamontować turbo do tego silnika to może i na czwórce by chodziła z 3 pługami

W tym przypadku napewno by sprzęgło się paliło.

#185 Share daniel125d

daniel125d

    Użytkownik

  • userphoto
  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 czerwiec 2012 - 17:42

c-360 Turbo?

Witam Dodany obrazek chciałbym się dowiedzieć czy da sie założyć turbo do c-360 Dodany obrazek jeśli nie to napiszcie jakie znacie sposoby zwiększania mocy w c-360 Dodany obrazek zgóry dziękuje Dodany obrazek


Praktycznie w warunkach domowych nie jesteś wstanie zwiększyć mocy oczywiście turbo da się założyć moc wzrośnie ale wał nie wytrzyma tłoki się wypalą korbowody mogą się pourywać układ smarowania silnika ma zbyt słaby jedyne co mogę ci doradzić to wytoczenie na każdym tłoku po jednym pierścieniu uszczelniającym to są te u góry efekt będzie dość dobry nic innego w warunkach domowych jakiekolwiek zmiany w układzie paliwowym doprowadzą do dużego spalania kopcenia i czerwonego wydechu nocą aby spalić nadmiar paliwa potrzebne jest powietrze a więc turbo czego w tym modelu nie polecam, efekt krótki rozleci się jeżeli chcesz eksperymentować możesz zawieść silnik do szlifierni tam odpowiednio utwardzą wał dadzą inne tłoki oraz korbowody czyli przygotują pod turbo turbinę założyć od zetora 7340 można im kazać przerobić wałek rozrządu zwiększyć wysokość krzywek szczególnie na wydechu będzie większe otwarcie zaworu a tym samym dokładniejsze opróżnienie komory spalania ze spalin przy tej modyfikacji stoczyłbym też koło zamachowe o 1 kg w celu uzyskania lepszego momentu obrotowego oczywiście nie zapomnij o coolerze to ważne cała masa schłodzonego powietrza uzupełni sprężanie w twojej rakiecie niestety nie wytrzyma reszta, silnik osiągnie moc ok 100 KM.
Bez komentarza, +10% za Orty.

Edytowany przez MAT912, 28 czerwiec 2012 - 23:40.


#186 Share tomi382

tomi382

    NIEZALEŻNY

  • Members
  • PipPipPip
  • 1460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ząbkowic Śląskich

Napisany 27 czerwiec 2012 - 18:44

c-360 Turbo? z 50KM zrobić 100KM? jakaś kpina jak będzie maks 70KM to góra a stoczenie koła tylko pogorszy osiągi bo to ma robić w polu a nie wkręcać się na obroty

#187 Share bongle

bongle

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom pow.Lipno

Napisany 27 czerwiec 2012 - 18:51

c-360 Turbo? Stoczenie koła zamachowego zwiększy moment obrotowy? :D :D :D

#188 Share daniel125d

daniel125d

    Użytkownik

  • userphoto
  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 czerwiec 2012 - 22:58

c-360 Turbo?

z 50KM zrobić 100KM? jakaś kpina jak będzie maks 70KM to góra a stoczenie koła tylko pogorszy osiągi bo to ma robić w polu a nie wkręcać się na obroty


dlaczego zaraz kpiny przy tej pojemności i modyfikacjach które podałem 100 koni to nie problem a stoczenie koła o kilogram uczyni go zrywniejszego i siła na wysokich obrotach wzrośnie spadek mocy bedzie po niżej 1500 obr no ale niestety tuning ma swoje zalety i wady koło zamachowe lub przeciwwagi na wale korbowym dociąża się w celu uniknięcia spadku mocy na niskich obrotach szczególnie silniki starszych generacji dzisiejsze turbo doładowane wcale nie mają takich ciężkich na przykład perkins w tarpanie jest słaby na niskich obrotach a w traktorze zastosowali wielkie koło i nie wiele to dało przy orce puszczasz gaz i koniec bieg w dól albo sprzęgło i odnowa kita

Stoczenie koła zamachowego zwiększy moment obrotowy? :D :D :D


zwiększy i to sporo doda też koni mechanicznych i uczyni silnik elastycznym

Edytowany przez MAT912, 28 czerwiec 2012 - 23:42.


#189 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 28 czerwiec 2012 - 23:18

c-360 Turbo? @daniel zmniejszenie wagi koła zamachowego uczyni silnik tylko zrywniejszym(bez obciążenia), przy pierwszym obciążeniu zejdzie z obrotów i to sporo, co było czuć właśnie w tarpanie(to tylko taki przykład jaki podaliście) koło zamachowe to amortyzator energii kinetycznej, musi być i to ciężki!!!! chyba że silnik ma 12cylindrów albo 30 cylindrów, w samochodzie i to jedynie sportowym to przydatne, bo daje się gaz w dechę, i po chwili puszcza, w ciężarówkach i traktorach moment obrotowy musi być na stałym poziomie, ponieważ moment jest potrzebny nom toper!!!
O ile pamiętam po chłopsku to "moment obrotowy silnika to zdolność przenoszenia chwilowych i ciągłych obciążeń silnika", jakim cudem silnik ma przenieść obciążenie bez koła zamachowego? w dodatku 4 suwowy 4 cylindrowy??? bzdety....

@daniel przeczytałem twój wcześniejszy post i naprawdę nie wiesz o czym piszesz, mylisz się o 180*, ale pozostawię kilka asów w rękawie na później.... ^^

Edytowany przez bobytempelton, 28 czerwiec 2012 - 23:23.

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#190 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7632 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 29 czerwiec 2012 - 06:10

c-360 Turbo? Z kołem zamachowym to cieżka sprawa. Faktycznie działa jak akumulator siły kinetycznej i bardzo pomaga przy chwilowym zwiększeniu obciążenia ale.... w zetorach takie same koła zam. jak w 60-ce a są lżejsze. Mają na bokach wybrania. Trudno powiedzieć po co. A zaś w mtz-cie to dopiero listek. Jego masa to może 1/3 masy koła 60-ki. Możliwe że im silnik mocniejszy jest mniejsza potrzeba stosowania ciężkiego koła. jedno jest pewne zmniejszenie jego masy nie daje mocy ani momentu. daniel przesadziłeś z tym turbo w 60-ce. Wiekszość tego co napisałeś w ogóle nie trzyma się kupy.
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 Turbo? Dzisiaj, 08:02
  •  

#191 Share daniel125d

daniel125d

    Użytkownik

  • userphoto
  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 czerwiec 2012 - 09:50

c-360 Turbo?

@daniel zmniejszenie wagi koła zamachowego uczyni silnik tylko zrywniejszym(bez obciążenia), przy pierwszym obciążeniu zejdzie z obrotów i to sporo, co było czuć właśnie w tarpanie(to tylko taki przykład jaki podaliście) koło zamachowe to amortyzator energii kinetycznej, musi być i to ciężki!!!! chyba że silnik ma 12cylindrów albo 30 cylindrów, w samochodzie i to jedynie sportowym to przydatne, bo daje się gaz w dechę, i po chwili puszcza, w ciężarówkach i traktorach moment obrotowy musi być na stałym poziomie, ponieważ moment jest potrzebny nom toper!!!
O ile pamiętam po chłopsku to "moment obrotowy silnika to zdolność przenoszenia chwilowych i ciągłych obciążeń silnika", jakim cudem silnik ma przenieść obciążenie bez koła zamachowego? w dodatku 4 suwowy 4 cylindrowy??? bzdety....

@daniel przeczytałem twój wcześniejszy post i naprawdę nie wiesz o czym piszesz, mylisz się o 180*, ale pozostawię kilka asów w rękawie na później.... ^^


czy ja ci napisałem że silnik morze chodzić bez koła zamachowego nie wiem skąd to wymyśliłeś mało tego napisałem że obniżenie masy koła zamachowego skutkuje wzrostem mocy na wysokich obrotach a spadkiem na niskich natomiast jeśli chodzi o momęt obrotowy to jest on zmienny na różnych obrotach przyjmuje inne wartości o możliwości przeniesienia momętu momęt obrotowy przenosi się na prędkość obrotowom kół pojazdu i nic po za tym wpływ na momęt ma też skrzynia biegów w ciągniku mało widoczne w samochodzie wyrażnie kolego patrz na you tube traktory sportowe tam koła zamachowe zostały stoczone ciągną platwormę tylko na wysokich obrotach przy spadku ciągnik zaczyna gwałtownie słabnąć nowoczesne traktory muszą dostawać w dechę

#192 Share HondaMtx

HondaMtx

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 745 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradzice, gmina Kazimierza Wielka, woj Swietokrzyskie
  • Zainteresowania:rolnictwo, off-road, motoryzacja, motocross

Napisany 29 czerwiec 2012 - 10:59

c-360 Turbo? Kto normalny np w bronach ładuje ciągnikowi około 1500 obrotów?? :D takie obroty to tylko w rotacyjnej lub glebogryzarce ;P

Edytowany przez HondaMtx, 29 czerwiec 2012 - 10:59.

Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

#193 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 29 czerwiec 2012 - 11:04

c-360 Turbo? No a w pługu na głęboką ile dajesz obrotów?

Edytowany przez ursus55, 30 czerwiec 2012 - 10:53.


#194 Share daniel125d

daniel125d

    Użytkownik

  • userphoto
  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 czerwiec 2012 - 11:32

c-360 Turbo? ciężar koła musi być oczywiście dostosowany do poj silnika i do ilości tłoków chodzi o wyważenie silnika zbyt ciężkie koło przy perkinsie 3 powoduje pękanie wału w tarpanie nie było z tym problemu mtz mimo lekkiego koła ma siłę ale zauważ tylko na wysokich obrotach w transporcie ma problem się bujnąć więc mój argument o stoczeniu koła ma plusy i minusy jednak jak napisałem stoczenie koła o kilogram minimalnie wpłynie na moc a silnik stanie się elastyczny nie wiem jak komu to pasuje ale c 380 ma ciężkie koło i jest totalnym mułem siłę ma ale co z tego jak z błota wygrzebać się nie może natomiast zetor 7745 ma kopa nie samowitego i mimo jego 68 koni w średnich pracach polowych wygrywa c 80 tkom chyba że chodzi o ciężką orkę zaś dodanie turbiny w c 360 zrekompensowało by ubytek kilograma na kole siła by wzrosła a silnik by się nie mulił wałek rozrządu ma też kolosalny wpływ zwiększa otwarcie zaworu a tym samym silnik odprowadza lepiej spaliny i zasysa więcej powietrza, przykład lejland wolnossący i turbo można by jeszcze długo dyskutować na tym kołem i całą resztą nie chcę się tu mądrować każdy wie swoje mam spore doświadczenie na tuningu silników i przyznaję w traktorze może on się nie sprawdzić

Rób tak dalej, a zaraz wylecisz z Forum, bo ostrzeżenia widzę na Ciebie w ogóle nie robią wrażenia +10%

Edytowany przez MAT912, 29 czerwiec 2012 - 11:55.


#195 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7632 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 29 czerwiec 2012 - 11:49

c-360 Turbo? Nie czytasz uważnie. Napisałem może im mocniejszy silnik tuym lżejsze koło.. W podobnych do siebie silnikach, podobnych ciągnikach koła zamachowe mają różną masę. Nie ma tu ścisłej reguły i nie znając celu konstruktorów którzy takie włożyli dalsza dyskusja w tym kierunku mija sie z celem. Wiec nic nie spaliło bo teori nie ma. Masa koła zamachowego nie ma wpływu na moc silnika. Skąd ten pomysł? Moment jest zmienny w zależności od obrotów silnika tak samo jak moc. Jedno od drugiego jest zależne. Tak samo skrzynia biegów nie ma wpływu na moment obrotowy silnika tylko na moment przekazywany na koła. Tu się trochę nie jasno wyraziłeś. Dla czego mtz z lekim kołem ma problem bujnąc się w transporcie? Tu znów zaprzeczasz temu co pisałeś wcześniej Z ciężkim kołem gorzej się rozpędzić a nie z lekkim. Znów z ciężkim wolniej spada z obrotów niż z lekkim. A i tu nie jest to tylko zasługa samego koła zam. ale i samego silnika.

Edytowany przez seweryn20, 29 czerwiec 2012 - 12:02.

KPK Kumurun Team

#196 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 29 czerwiec 2012 - 13:14

c-360 Turbo? @Daniel był u mnie pare dni temu taki sam mądrala, co tuningował silniki, z forda 1.8 wyciągnął 190KM :lol: itd... a sam nie potrafił zaradzić strzelaniu w koletor... bardzo mi go przypominasz :D
Większa masa koła zamachowego w 3p. nie jest powodem pękania wału w tych silnikach! w tarpanie jest lżejsze ponieważ to samochód i konstrukcja była postawiona na dynamikę, o ile tarpana można nazwać dynamicznym :D .
@seweryn mnie wyręczył, bo bym troche dołożył.
A teraz trochę tajników konstrukcji danielku; im silnik ma mniej cylindrów(poniżej 4), im ma większy stopień sprężania(skok tłoka, wykorbienie wału),im jest silnik bardziej wolnobierzny(tzn. pracuje na wolnych obr/min) i przy wolnych obrotach ma wysoki moment obrotowy, A NA TO OSTATNIE KRYTERIUM KŁADZIE SIĘ NAJBARDZIEJ NACISK PRZY DZISIEJSZYCH KONSTRUKCJACH, przy tych cenach paliwa-to koło zamachowe musi być cięższe!!!
Pojmij to, i odczep się od tego koła, ono nie ma nic do mocy, ma jedynie do dynamiki silnika.

@daniel ty masz 12lat??? pozwoliłem zajrzeć na profil :lol: nie no rozwalasz mnie, 12latek ma doświadczenie w tuningowaniu silników :lol: dobre.

Edytowany przez bobytempelton, 29 czerwiec 2012 - 13:18.

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#197 Share specjalford

specjalford

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 październik 2012 - 19:55

c-360 Turbo?

Praktycznie w warunkach domowych nie jesteś wstanie zwiększyć mocy oczywiście turbo da się założyć moc wzrośnie ale wał nie wytrzyma tłoki się wypalą korbowody mogą się pourywać układ smarowania silnika ma zbyt słaby jedyne co mogę ci doradzić to wytoczenie na każdym tłoku po jednym pierścieniu uszczelniającym to są te u góry efekt będzie dość dobry nic innego w warunkach domowych jakiekolwiek zmiany w układzie paliwowym doprowadzą do dużego spalania kopcenia i czerwonego wydechu nocą aby spalić nadmiar paliwa potrzebne jest powietrze a więc turbo czego w tym modelu nie polecam, efekt krótki rozleci się jeżeli chcesz eksperymentować możesz zawieść silnik do szlifierni tam odpowiednio utwardzą wał dadzą inne tłoki oraz korbowody czyli przygotują pod turbo turbinę założyć od zetora 7340 można im kazać przerobić wałek rozrządu zwiększyć wysokość krzywek szczególnie na wydechu będzie większe otwarcie zaworu a tym samym dokładniejsze opróżnienie komory spalania ze spalin przy tej modyfikacji stoczyłbym też koło zamachowe o 1 kg w celu uzyskania lepszego momentu obrotowego oczywiście nie zapomnij o coolerze to ważne cała masa schłodzonego powietrza uzupełni sprężanie w twojej rakiecie niestety nie wytrzyma reszta, silnik osiągnie moc ok 100 KM.
Bez komentarza, +10% za Orty.

zamontować pompe rotodiesel tak jak tu http://www.youtube.com/watch?v=cQ_nOR8DGOA tylko od turbodiesla z zaworem zwiększającym dawkę paliwa pod wpływem wzrostu ciśnienia turbiny i będzie git

Edytowany przez specjalford, 28 październik 2012 - 19:57.


#198 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 02 listopad 2012 - 15:51

c-360 Turbo? Okropnie ta C-360 chodzi może nie kopci ale się tłucze coś że matko jedyna to są właśnie wxperymenty i zakładanie innych pomp.

#199 Share toffik

toffik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 listopad 2012 - 10:07

c-360 Turbo? Akurat taka pompe 2 lata temu zamontowalem u siebie.Montaz dosyc latwy pompa pochodzila chyba od golfa 2.Co zauwazylem za mala wydajnosc pod obciazeniem,ciezko utzymac obroty i wyjsc poza skale obrotomierza.Na plus piekna kultura pracy silnika,bardzo rowno chodzil.Tylko niestety byl slabszy pod obciazeniem niz na oryginalnej pompie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 Turbo? Dzisiaj, 08:02
  •  

#200 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 listopad 2012 - 11:11

c-360 Turbo? Ta c-360 teraz pracuje podobnie jak 3P

Podobne tematy