karolas123

c-360 Turbo?

Polecane posty

karolas123    88

co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???

c60 3p

:wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

dlaczego bez sensy przecierz doda to ciagnikowi jakies 10 km a jak na 60 to juz duzo czesci powinny pasowac od volvo s40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

a w jaki sposób będziesz smarował ta turbosprężarke??


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

jesli chodzi o smarowanie to trzeba pomyslec zaprojektowac jestem jz w trkcie mozliwe ze bedzie potrzebny jakis dodatkowy zbiornik wystarczy troche checi i gotowe dzis kupilem turbosprezarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

do czego zbiornik??przecież tam musi być ciśnienie smarowania


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

no tak ale widze ze do konca sie nie rozumiemy a zreszta to juz jest zbedne wymyslilem cos lepszego wymontuje sprezarke orginalna a tam jest juz wyprowadzony przewód cisnieniowy a z tego co mi sie wydaje superol nada sie do smarowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Jak sie nie mylę to gdzieś na forum już ktoś opisywał taką przeróbkę.Turbo chyba od VW LT 2,5TD,silnik podobno był mocniejszy ale po dłuższym czasie w polu zaczął wydobywać się olej spod głowicy.Ale pomysł niezły, ciekawe czy dojdziesz z nim do finału?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

skrzynia w 3p napewno wytrzyma nie zapominajcie ze ten silnik jest o 5 koni mniejszy jak u zwyklej 60 a problemy z olejem nie bedzie bo wiem ze w niektorych mf z silnikiem perkins byly torbosprezarki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na taki ciagnik 10 km wiecej to skrzyni nic nie bedzie przeciez jakbys załozył od szóstki to by padła ale nie od takiego czegos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateo13    0

Normalny silnik nie może pracować w turbo po przypala wtryski itp. Przynajmniej tak słyszałem :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

to chyba zle słyszałeś bo co maja wtryski do turbo turbo pompuje tylko powietrze pod cisnieniem ja wlasnie u siebie zakladam turbo mam maly problem ale myślę ze sobie poradze za jakis tydzien bedzie gotowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio748    2

Licz się z tym, że jeżeli nie zmienisz dawki paliwa to założenie tej turbiny da efekt przeciwny do zamierzonego. I jeszcze jedno silnik zwykły i z turbiną pracuje przy innym kącie wtrysku - przykład sam zakładałem turbinę do zwykłego SW 400 i zostawiłem ustawienie konta wtrysku ,efekt zamiast 20kM więcej , było chyba o te 20 kM mniej, ale dowiedziałem się o tym i zmieniłem teraz jest ok. A i pompę wtryskową też musiałem zmienić . Jeśli jednak Ci się to uda zrobić to silnik będzie sie szybciej zużywał , większe obciążenia a i korbowód do silnika z turbiną jest grubszy niż przy tym samym silniku bez turbo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

a kto ustawial ci kat wtrysku? bo ja wlasnie zalozylem i niestety tez czyje ze jest mniej koni ale jak wyjade i ludzie slysza gwizd turbiny to naprawde patrza sie i podziwiaja ten zabieg oplacil sie chociarz pod tum wzgledem a jak ustawie ten kat i zmienie dawke to na sile bede mogl sie mierzyc z 7211 co??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

nie chce nikogo obrażać, ale według mnie to głupi pomysł. Aby to zrobić pożądanie trzeba by było wymienić tłoki na kute, zastosować mocniejsze korbowody, tuleje, nawet wał korbowy trzeba by było zastosować wzmacniany, bo oryginalny też jest delikatny, kombinować z pompą wtryskowa, dawką paliwa, zapłonem itp. Kumpel wpadł też na taki genialny pomysł tyle tylko ze za zwykłym silnikiem, zapłacił 500 złoty za używaną turbinę od jakiegoś Volvo, kupił nową chłodnice oleju, zaciskał nowe węże do magistrali oleju aby móc włączyć tam chłodnicę, i nic mu to nie dało. Ja wychodzę z założenia że jakby miło być montowane turbo to byłoby fabryczne, a że silnik nie jest do tego przystosowany to inna bajka. JA bym wolał włożyć ten 1000 złoty na remont głowicy i pompy wtryskowej i gwarantuje że efekt byłby lepszy, niż "wiejski tuning". A teraz kumpel ma c 360 z chłodnicą oleju która nic w sumie nie daje, po za spadkiem ciśnienia. A jak ktoś też by chciał skutecznie obniżyć temperature pracy silnika (co jest w tym wypadku nie korzystne, bo fabrycznie ma sie nagrzewać do 80 stopni) to proponuje zmienić chłodnice wody starą niezamienioną na nową. Efekt murowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio748    2
a kto ustawial ci kat wtrysku? bo ja wlasnie zalozylem i niestety tez czyje ze jest mniej koni ale jak wyjade i ludzie slysza gwizd turbiny to naprawde patrza sie i podziwiaja ten zabieg oplacil sie chociarz pod tum wzgledem a jak ustawie ten kat i zmienie dawke to na sile bede mogl sie mierzyc z 7211 co??

 

Ja robiłem to sam. Miałem po prostu instrukcje serwisowe od silnika od SW 400 zwykłego i doładowanego. Pompę ustawiał mi fachowiec z okolic Brzezin. Z tego co pamiętam to zwykły silnik na wtrysk 21 - 23 stopni od GP, a z turbiną 27 - 29 stopni od GP. Ale w przypadku silnika 3P mogą być to inne wartości, nie wiem jakie więc nie będę Cię wprowadzał w błąd. A co do tego czy dorównasz Zetorowi 7211 nie wiem> Wiem jedno, że w przypadku zwykłego 360 , można roztoczyć otwory na tuleje w bloku i wstawić tuleje o średnicy wewnętrznej 102 mm,( właśnie od Zetora 7211) oryginalnie 360 ma tłok o średnicy 95mm. Wtedy do dopiero 360 ma kopa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

acha dzieki ja juz znalazlem fachowca jutro mi ustawi a jesli chodzi o te roztaczanie bloku to nie warto silnik szybko pada i trzeba wziac pod uwage ze wieksze tloki to silnik wytwarza wiecej ciepla a wiec trzeba zadbac o lepsze chlodzenie a ponad to szybciej pada korbowod rozrzad mysle ze to nie oplacalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin23    0

Witam <_< chciałbym się dowiedzieć czy da sie założyć turbo do c-360 :) jeśli nie to napiszcie jakie znacie sposoby zwiększania mocy w c-360 ;) zgóry dziękuje :)


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Może i by sie dało ale po co to robić nie lepiej te pieniądze zainwestować w jakis nowszy i mocniejszy ciągnik tylko bawić sie w turbo w C360

Załóżcie mu jeszcze INTERCOOLER i bedzie TDI <_< ;):)


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin23    0

za kilka tyś nie kupisz nowego ciągnika.Żeby kupić jakiś mocniejszy np c-385 (bo 7211 są droższe) musisz wydać z 15-20 tyś a za tyle to morzy byś załorzył turbo lub jakoś wzmocnił 60ke <_<


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj