Zaloguj się, aby obserwować  
dawciu

Ile ojeju wchodzi do filtra powietrza w zetorze 5211

Polecane posty

dawciu    0

Witam kolegów!!! Niedawno kupiłem zetora 5211 i wymieniałem w nim olej i filtry. Chciałem wyczyścić filtr powierza i wymienić w nim olej. Wylałem olej, wyczyściłem miskę filtra, chciałem nalać nowego, ale nie było żadnego wytłoczenia, dokąd ma sięgać stan oleju. Nalałem ok. 1 litra. Wydaje mi się, że stan jest ok (niby przed wymianą stan sięgał dotąd), lecz prosiłbym kogoś o sprawdzenie ile oleju wchodzi. Proszę bardzo!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AREK5211    0

Na tej misce powinno być przetłoczenie jeśli nie to wlej ok 1,25 l powinno być OK. Nie zapomnij o innych płynach i filtrach- bo jest tego trochę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawciu    0

właśnie przed chwilką, jeszcze raz zdjąłem miskę filtra i okazało się, że jest małe przetłoczenie, dolałem oleju na stan i mogę powiedzieć, że wchodzi ok 1.25 l. Tak więc kolego AREK5211 wielkie dzięki za pomoc!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

U mnie w zetorze 7211 jest suchy filtr powietrza coś takiego http://allegro.pl/filtr-powietrza-zewnetrzny-zetor-7320-7340-case-i2756074154.html i mam pytanie chcę go przedmuchac sprężonym powietrzem to od wewnątrz na zewnątrz czy powinem zewnątrz do środka skierować strumien sprężonego powietrza. No i jeszcze drugie pytanie u mnie jest tylko ten filtr zewnętrzny a czy powinien byc też taki tylko wewnętrzny bo jest u mnie tylko ten co podałem na allegro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Filtr przedmuch*je się w kierunku przeciwnym do zasysanego przez niego powietrza do silnika, żeby wydmuchać syf a nie wcisnąć go głębiej.

Czyli jak syf jest z zewnątrz to dmuchasz od wewnątrz na zewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    170

U mnie w zetorze 7211 jest suchy filtr powietrza coś takiego http://allegro.pl/fi...2756074154.html i mam pytanie chcę go przedmuchac sprężonym powietrzem to od wewnątrz na zewnątrz czy powinem zewnątrz do środka skierować strumien sprężonego powietrza. No i jeszcze drugie pytanie u mnie jest tylko ten filtr zewnętrzny a czy powinien byc też taki tylko wewnętrzny bo jest u mnie tylko ten co podałem na allegro.

Zetora co prawda nie posiadam , ale mam dwa sprzęty z filtrami suchymi i są tam wkłady wewnętrzne tzw. bezpieczniki .Żeby uniknąć przykrej sytuacji związanej z awarią silnika warto dobrać i zamontować ten wewnętrzny . Kolega w Pronarze 1221 miał jakąś nieszczelność w filtrze suchym i musiał robić remont silnika przy 700mth .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj