qwedffgdsxdfs

Prędkość WOM

Polecane posty

emtecc    22

Po PRAWEJ stronie na szybie masz rozpiskę kiedy bedzie 1000 obrotów wałka. Wydaje mi się ze musisz włączyć wałek zależny od biegów i korzystać z tej tabelki. Prędkość wałka będzie zależeć od biegu na jakim jedziesz i liczby obrowów silnika.

 

Wydaje mi się że o to chodzi z obrotami 1000 obr/min

 

Wiem ze w c-360 /3p jest możliwość zwiększenia obrotów wałka (o wieleeee szybciej się kręci) przerzucając dzwignie na wałek zależny od biegów a następnie wrzucenie biegu. Do pompowania beczkowozu jest to bardzo przydatne. Rozpiąć reduktor i obroty zależne od biegu a następnie 5 bieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Zmiana prędkości wom zajmuje ok1minuty wystarczy wyjąć wałek 540 obr.i włożyć wałek 1000obr.dodawany przy zakupie nowego ciągnika i ma końcówkę z drobnym frezem zdejmujemy pierścień segera i pociągnięciem wałek wjmujemy


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lop16    0

Dokładnie ale mam jeszcze pytanko poco są te 1000 obr. skoro do wszystkiego używa się 540?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

nie do wszystkiego

kosiarki , prasy agregaty uprawowe są dostępne również na prędkość 1000, my np kręcimy prasę na 1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian7211    2

Nie dawno kupiłem Ursusa 3512 i nie wiem jak przełączyć wom z 540 na 1893. Bo nigdzie nie pisze ani nic???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer94    0

przy tym mf jest tylko i wyłącznie jedna prędkość! :)

ale czy przy tak wysokich obrotach silnika :blink: - wałek i tak szybko się kręci nawet na 1000 obrotów na silniku!? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

Spisałem z instrukcji mf 255 czyli to samo co 3512 , a wiec 540 obr na vom osiaga jak silnik ma 1788obr , a 680obr vom osiaga jezeli silnik ma 2250obr czyli max , mozesz zmienic tylko obroty na zalezne i nie zalezne od preskości jazdy / silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Pewnie że nie;]


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3512    0

zmniena sie prendkośc womu z prawej strony jak sie siedzisz jest taki przesuw pod siedzeniem ......i tam zmienjasz

a właczasz z lewej jak siedzisz na siedzenu

 

ale tylko na tym to mozesz tzw "zów" i "zajc" ;;pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek95    12

ten przesów z prawej strony nie ma nic wspólmego z wałkiem tam się ustawia prędkość opadania ramion podnośnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3512    0

nie chyba tam jest od womu bo sie nawet ojca pytałem ja mam 35 12 to wiem /... aty masz ze tak gadasz????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Ja mam taki ciągnik i wiem.

Tak jak Tomek pisze, tamtym suwakiem regulujemy prędkość opuszczania podnośnika.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

wymieniał może ktoś z was uszczelniacz na wałku WOM? jak tak to powiedzcie w jaki spośób po kolei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Chodzi Ci o oring czy simering?

W każdym przypadku musisz spuścić olej z tylnego mostu [albo przechylić ciągnik na tyle, aby olej się nie wylewał].

Następnie wyciągasz wałek WOM poprzez wyciągniecie zabezpieczenia [zwykłymi szczypcami to zrobisz]

Potem musisz odkręcić osłonę WOM'u, wyciągnąć sworzeń który łączy widełki [gdzie przyczepiasz łącznik górny] i blachę spinającą łańcuchy ograniczające, potem odkręcasz śruby które tam są i wyciągasz tą blachę, potem będzie taka cieńsza blacha zabezpieczająca obudowę simeringa, wyciągasz tą obudowę i wybijasz z niej simering, możesz odrazu wymienić jej oring [na zewnątrz], w simeringu jest chyba tulejka jeśli dobrze pamiętam i w niej jest wewnętrzny oring, który jest w przekroju chyba kwadratowy i nie pasują ogólnie dostępne oringi, a te oryginalne są ciężko dostępne.

 

Składanie w odwrotnej kolejności, prosta sprawa, na pewno się połapiesz.

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

@3512, może i masz, ale niczego o nim nie wiesz.


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
posrednik    0

Witam :) Mam takie małe pytanie: czy na wale odbioru mocy w U-3512 występuje z tyłu łożysko kulkowe czy też igiełkowe? Czy jest mi w stanie ktoś udzielić rzetelnej odpowiedzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Łożysko kulkowe o nr. katalogowym 834 218 M1, być może zwykłe też pasuje, ale w katalogu nie podają znormalizowanych numerów ani rozmiarów <_<

 

Dorzucam skan z katalogu części, element oznaczony nr. 7.

 

img013crop.th.jpg

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Pająk3050
      Witam poszukuje tylnego korpusu mostu (obudowy) do ursus 3512/5314 może ma ktoś na zbyciu lub posiada kontakt na taki temat ? Najlepiej na terenie województwa Małopolskiego 
    • Przez kris14
      Zauważyłem, że w moim 4514 z wałka WOM'u zaczął wydostawać się olej z tylniego mostu.
      Co może być tego przyczyną, czy wystarczy że założę nowe uszczelniacze?
    • Przez warlok20
      Witam!
      Poruszam temat cieknącego oleju z WOM. Dziś zacząłem rozbierać wszystkie osłony i mocowania wieszaków etc. Problem napotkałem już na starcie kiedy to nie mogłem wybić wałka[1]. Chciałem to obejść i zdjąć jedną ze stron mocowania górnego zaczepu ale jedna ze śrub jest w takim miejscu że musiałbym najpierw odczepić mocowanie dolnego zaczepu... Dopiero przy rozkręcaniu mocowania łańcuchów wieszaków[2] zauważyłem, że śruby[3] mają dwustronny gwint i wykręcałem je całe aby uchylić całe mocowanie. Problem w tym, że jedna ze śrub[3.1] nie chciała się wykręcić z bloku mostu. Teraz pytanie czy ona może jest tam na stałe czy po prostu zapiekła się i trzeba użyć większej siły i pójdzie?

      Druga sprawa to zauważyłem, że za tym mocowaniem jest kwadratowa podkładka, a za nią wałek wom z dwoma ścięciami po bokach na klucz? Żeby dostać się do uszczelniacza mam wykręcić tą "śrubę ze ścięciami"?


       


       
       
       


       
       
       


       
      Znalezione w internecie przykładowe zdjęcie tych "ścięć".




    • Przez Bonex157
      Poszukuję obudowy pochwy lewa albo prawa, ta ktora jest z blokada
    • Przez lesio321123
      Witam szukam.na szybko pomocy otóż. Po zamatowaniu zwolnicy do obudowy mechanizmu roznicowego na górze wystąpiły minimalne luzy po dociagnieciu śrub już mocno na dole wszystko dolega fajnie A na górze jest szpara maucieńka... to przez oringi mogą być za grube?... dodam że śrubki na wkretak płaski którymi przykreca się pierwsza część obudowy zostały dokręcone  Bardzo proszę o szybką pomoc

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj