Skocz do zawartości

Zdjęcie

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070


80 odpowiedzi na ten temat

#61 Share Podpucha

Podpucha

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 październik 2011 - 13:43

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 trzeba wiedziec ze od 2006 roku system jest wprowadzony w zycie i do 2011 mieli chyba dosc czasu by system dopracowac,

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Dzisiaj, 13:34
  •  

#62 Share Agrotron155

Agrotron155

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 409 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świątniki7

Napisany 23 październik 2011 - 15:53

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 hmmm zsumowywując wszystkie informacje na pierwszym stawaim claasa drugie to nh cx trzecie ma tc a czwarte fendt i df

#63 Share Podpucha

Podpucha

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 październik 2011 - 18:58

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 zsumowales to wedlug poglosek i domyslow, szeregujac wedlug cena i wydajnosc troszke inaczej by wygladala punktacja.

#64 Share danielo324

danielo324

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 październik 2011 - 19:03

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Dlaczego cx 5080 na drugim miejscu skoro jest najwydajniejszy z tych wszystkich co podałeś a cena podobna do tucano? Wybrałeś Tucano bo to claas?

#65 Share Podpucha

Podpucha

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 październik 2011 - 19:25

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 jak narazie idzie renoma przed rozsadkiem, gdyby ten tucano mial APS nic bym nie mowil :) i ze tak napomne NH to lancuchy ala bizon jesli o skok oczek chodzi, łozyska metryczne dostepne w kazdym sklepie o branży odpowiedniej. A Claas to łancuchy dostepne u dealera łozyska calowe dostepne u dealera :) Renoma ma swoje minusy :)

Edytowany przez Podpucha, 23 październik 2011 - 19:49.


#66 Share szerszen

szerszen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 102 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 październik 2011 - 21:29

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 to co? ad blue samo sie tak psuje czy jest to wina uzytkownikow?

#67 Share Agrotron155

Agrotron155

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 409 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świątniki7

Napisany 23 październik 2011 - 21:35

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 gdybym sumował według pogłosek to fendt byłby najlepszy:P u nas w okolicy tak twierdzą że skoro fendt ma najlepsze traktory to kombajny tak samo co jest bzdurą nh ma drugie ze względu na zbyt dużą moc... nie moge umowy zaneksować z 185 na 238 km a claas ma 190 km według normy (ece r24) to tlylko 5 km różnicy poza tym ojciec che kombajn o klasycznej budowie...:/ osobiście mógłbym postawić je na równi jednak zdanie o kombajnach mam takie_ klawisze to claas a rotor tylko nh i case:)

#68 Share jacek472

jacek472

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 24 październik 2011 - 07:49

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070

Co do roznicy w spalaniu to sam nie wiem dlaczego miala by byc jaka kolwiek roznica skoro adblue niema wplywu na spalanie tylko na reakcje chemiczna zachodzaca juz w spalinach.


A no jednak teoretycznie ma to że silnik z adblue to tak jak by był euro2 nie ma EGR Czyli oddycha świeżym powietrzem i nie ma opóźnionego wtrysku, NH twierdzi że nawet 17% mniej ma palić z blue ale teoria teorią a praktyka praktyką

trzeba wiedziec ze od 2006 roku system jest wprowadzony w zycie i do 2011 mieli chyba dosc czasu by system dopracowac,

A jednak chyba nie mieli skoro się psuje :lol:

Agrotron155

Musisz wiedziec ze tylko Ty tego nie kupujesz a i ja tez pierwszy nie jestem, na agriaffairs juz widac pierwsze francuskie kombajny popokazowe, ja sie nowosci nie boje bo niewiem praktycznie co sie tam moze zaciac jest tam tylko pompka kilka rurek do rury wydechowej i sterownik regulujacy dawke, w komputerze jak jest brak AdBlue wyskakuje tylko komunikat o uzupelnieniu i ze poziom jest niski. Silnik IVECO Fiatowskiej produkcji zle byc nie powinno a co bedzie to bedzie gdybym wiedzial co bedzie jutro obstawil bym lotto. CNH to tez nie taka najmniejsza marka i zabardzo sobie na wadliwy sprzet pozwolic nie moga.

A jednak się mylisz bo nie wyskoczy tylko komunikat ale spadną obroty silnika o połowę i nie wiem jak w ten sposób będziesz młucił, to taki bajer żeby nie pracować bez adblue, bo jak nic by się nie działo to nikt by adblue nie lał bo po co miałby się w koszty pchać.

#69 Share Podpucha

Podpucha

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 październik 2011 - 17:22

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070

A no jednak teoretycznie ma to że silnik z adblue to tak jak by był euro2 nie ma EGR Czyli oddycha świeżym powietrzem i nie ma opóźnionego wtrysku, NH twierdzi że nawet 17% mniej ma palić z blue ale teoria teorią a praktyka praktyką


A jednak chyba nie mieli skoro się psuje :lol:


A jednak się mylisz bo nie wyskoczy tylko komunikat ale spadną obroty silnika o połowę i nie wiem jak w ten sposób będziesz młucił, to taki bajer żeby nie pracować bez adblue, bo jak nic by się nie działo to nikt by adblue nie lał bo po co miałby się w koszty pchać.

jacek472

w przypadku braku adblue w zbiorniku kombajn zwalnia z obrotow, wiec logiczne ze trzeba dolac a jeszcze bardziej logiczne ze trzeba dolac przy tankowaniu, jesli zwalnia z obrotow mimo pelnego pojemnika to jest juz awaria, bez adblue masz na polowie obrotow bezproblemowo zajechac do domu i wezwac servis lub uzupelnic adblue. Nie wiem dlaczego zaraz mowicie o skrajnosciach, wyglada na to ze kazda "skania" ma ten problem bo adblue sie psuje trzymajcie sie od tego z daleka.

A teraz z innej mańki czym moga sie zapchac przewody z AdBLue ? ze trzeba je czyscic i kasowac bledy bo sie wiesza wtedy system ? Przecierz nic sie tam nie odtraca, nie powstaje zadna zawiesina ani nic. Jak uzytkownik dba tak ma proste. Pozdro dla czlowieczka ktory dwa razy w miesiacu buli za problem zamiast go usunac :)

I jesli chodzi o zimno i te sprawy, pomysl z wypuszczeniem adblue w krajach gdzie mrozy po 20 stopni to pikus a ciezarowki jezdza, nieprawdopodobne spotkac w finlandii np ciezarowke z ad blue gdzie warunki sa trudne dla tych systemow. Polak ma zawsze najwiecej problemow ze wszystkim, jesli ciegla mu sie zatykaja przewody z adblue to niech sobie pomysli nad odstojnikiem w polowie przewodu lub dodatkowym filtrem i wtedy zobaczy w czym tkwi problem, bo jesli nie w pompce i sterowniku to napewno w uzytkowniku.

A o spadajacych obrotach pisalem juz wieki temu, chodzilo mi tylko o to ze niema zadnego bledu ktory jak w przypadku poduszki powietrznej w samochodzie trzeba kasowac przez zlacze diagnostyczne.

Agrotron155

Ale CX 5000 i 6000 to tez klawiszowe, jak to mowi Twoj ojciec rozwiazanie konwencjonalne, rozwiazanie takie samo jak TC tylko ze ma o jeden separator i odrzutnik wiecej, a jesli TC niema odrzutnika po bebnie młócącym to o dwa odrzutniki i jeden separator. A co do mocy silnika w biznes planach i umowach "na potrzeby wlasne + usługi" i magicznie moc zwieksza sie do maximum, jak juz wczesniej pisalem i chyba w innym temacie sasiad tak zrobil na 200ha swojego kupil na dotacje i biznes plan Fenda 936 w pelnej opcji, papier wszystko wytrzyma a od 3 lat ten ciagnik nie byl na innym polu jak ich wlasne.


Co jeszcze na temat adblue w CX 5000 i 6000 to takie udogodnienie ze po wylaczeniu silnika pompka z adblue yciaga wszystkien plyn co jest w przewodach spowrotem do zbiornika by zapobiec wlansie zamarzaniu w przewodach, a no i jednak silniki z adblue sa oszczedniejsze od normalnych i to nie dzieki adblue a przez ominiecie intercoolera i wyeliminowaniu w doladowanym powietrzu spalin ktore potrafia do 15 koni zdławic silnik, jak mi to tlumaczyl handlowiec powietrze jest w 100% czyste z zewnatrz co pozwala ominac intercooler.

Proponuje pogadac z mechanikami z NH zamiast sluchac mechanikow od samochodow ciezarowych gdzie rozwiazania sa inne a silniki nie identyczne jak w tych kombajnach.

Edytowany przez Podpucha, 25 październik 2011 - 12:02.


#70 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3536 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 27 październik 2011 - 18:25

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070

5070 340 tys. netto hydro silnik 200 pare km, zbiornik 6000l, separator, siedzenie pneumat itd.
5070 adblue 350 tys. netto wyposażenie jw.+ 3 sita zaraz za podsiewaczem jak w cx i cośtam na wytrząsaczach inaczej.
opony 650 +2000
controlfloat +5000


5070 tier 4, separator, sita kaskadowe, heder 4,5m, opopny 650 i controlfloat można dostać za 350 netto :)

Silniki z adblue powinny palić mniej bo nie ma tego durnego egr i powrotu gorących spalin do silnika. Silnik oddycha zimnym świeżym powietrzem przez co pali mniej :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Dzisiaj, 13:34
  •  

#71 Share Podpucha

Podpucha

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 październik 2011 - 17:57

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 dokladnie tak jak mowisz

#72 Share KiepskiT6030

KiepskiT6030

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brodnica

Napisany 26 styczeń 2012 - 21:29

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Można wiedzieć co wybrał założyciel tematu bo rozważam idealnie te same kombajny tj. nh df i fendt

#73 Share Agrotron155

Agrotron155

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 409 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świątniki7

Napisany 28 styczeń 2012 - 19:05

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 wybrałem claasa bo też był później brany pod uwage:) ze względu na części i serwis:) oraz trwałość jakość i komfort

#74 Share danielo324

danielo324

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 styczeń 2012 - 19:09

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 to z jakim wypasem wziołeś tego tucano

#75 Share paollo22

paollo22

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 07 lipiec 2012 - 08:10

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 A duża była różnica cen między tymi kombajnami w temacie a claasem?

Edytowany przez paollo22, 07 lipiec 2012 - 08:13.


#76 Share marekfendt

marekfendt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 marzec 2013 - 18:34

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 koledzy a jak sie sprawuje system komon ray w new hollandzie tc 5070? ile mtg moze wytrzymac?

#77 Share piotrek4x4

piotrek4x4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 209 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice łowicza
  • Zainteresowania:samochody, tunning, rolnictwo

Napisany 26 marzec 2013 - 10:05

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Niezawodność systemu common-rail jest oparta na jakości paliwa lanego do baku, dużo ciągników o mocy od 120 KM ma te rozwiązaniu juz od paru lat i nie ma z tym systemem problemu nawet po 10 tys mth pod warunkiem lania paliwa z pewnego "źródła"
moja przyszła żona ma gospodarstwo, gdzie kupili 1000 l paliwa od "domokrążcy", po tym incydencie siadły pompy wtryskowe w passacie b5 1,9 audi a4 1,9, MTZ 82 i MF 255, jedynie c-330 to strawił :D trzeba na to zwracać uwagę bo tańsze paliwo nie zawsze wychodzi taniej...

#78 Share marekfendt

marekfendt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 czerwiec 2013 - 21:51

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Ale ja i tak niemam przekonania do systemu comon rail. Szkoda ze juz nie produkują kombajnów z zwykłą pompa wtryskowa jak nh tc56.

#79 Share RoberR

RoberR

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 czerwiec 2013 - 10:33

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Produkują... Fendt 5180

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Dzisiaj, 13:34
  •  

#80 Share piotrek4x4

piotrek4x4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 209 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice łowicza
  • Zainteresowania:samochody, tunning, rolnictwo

Napisany 04 październik 2013 - 11:36

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Massey ferguson 7240 i New Holland TC 5050 i TC 5060 są na zwykłych pompach wtryskowych bez common-raila

Podobne tematy