Skocz do zawartości

Zdjęcie

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070


80 odpowiedzi na ten temat

#41 Share Podpucha

Podpucha

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 październik 2011 - 21:52

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 szerszen

dlaczego az taka roznica ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Dzisiaj, 03:07
  •  

#42 Share szerszen

szerszen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 102 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 październik 2011 - 22:03

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 mi sie nie pytaj :P prawdopodobnie maja b.dobra cene na cx5080 :)

#43 Share Podpucha

Podpucha

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 październik 2011 - 07:33

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Mi policzyl to mniej wiecej tak cena bazowa 5080 to 410tys netto cena bazowa 6080 to 420tys netto do tego dodal mi stół Veryfeed 6m to jest + 85tys do tego jeszcze uniwerslane sito dzielone za 8tys i wyszla mi cena 513 netto do tego dodal mi wozek zeby ta cena zostala sztywna i podnosniki lanu w prezencie. Jesli do 5080 dodasz praktycznie to samo to wyjdzie na to samo chyba ze taka roznica w cenie bazowej jest u Twojego dystrybutora, ale to raczej malo prawdopodobne. Wiem ze sa roznice miedzy placowkami ze wzgledu na obrot maszynami itp, ale nie az taki. Podobnie bylo w Claas jak sie pytalem o Tucano 440 to Świerkot podal mi cene juz mniej wiecej sztywna a odwiedzajac AgroAS przedstawiciel powiedzial ze dostane go u nich o 10tys taniej. Mi wydala sie ta roznica smieszna w NH miedzy seria 5000 a 6000 dlatego bez wahania wziolem 6 klawiszy.

#44 Share szerszen

szerszen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 102 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 październik 2011 - 07:45

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 no tak w Twoim przypadku cena 6080 jest super. U mnie za takiego zawolali (z wozkiem i hederem 6m ) 465 tys. a za 5080 405 tys. z wozkiem i hederem 5.10 z przegrodami na sitach i krotkimi rozdzielaczami lanu. Ja rowniez jakbym mial tylko taka mala roznice w cenie miedzy tymi dwoma kombajnami to bez zastanowienia sie bym wzial 6080. Podpucha a gdzie masz takiego dilera?

#45 Share jacek472

jacek472

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 533 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 22 październik 2011 - 07:45

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Dołanczam się do pytania.
Stoje przed wyborem i im dłużej wybieram tym bardziej nie wiem :blink:
mf 7240 352 tys. lub 380 zależy jak korbanek euro policzy i rok 2011
john deere 1470 357 tys. cena do końca roku jak wezme i tez 2011
claas avero 160 240 tucano 320 350 376 450 ceny powalają,ale jednak renoma claasa
nh 5060 5070 i tu jest dylemat gdybym miał brać hollanda :(
5060 325 tys. netto hydro, silnik 170 km, zbiornik 5200l, załączanie na wajchy, siedzenie zwykłe, brak siedzenia dla pasażera i lodówki.
5070 340 tys. netto hydro silnik 200 pare km, zbiornik 6000l, separator, siedzenie pneumat itd.
5070 adblue 350 tys. netto wyposażenie jw.+ 3 sita zaraz za podsiewaczem jak w cx i cośtam na wytrząsaczach inaczej.
opony 650 +2000
controlfloat +5000



najbardziej skłonny jestem do nh pod względem ceny do wyposażenia bo jd i mf euro nie sprzyja a claas się ceni co wy byście poradzili i czy warto dopłacać 10 tys. do tego adblue co nie wiem czy ono co kolwiek daje oprucz kosztów eksploatacyjnych? a i czy te ceny na nh dobre bo po targowaniu dealer twierdzi że tyle to max. Proszę o jakieś sensowne porady gdyż te ceny nh są do końca października, a później ponoć w górę. a wiecie może czy to nie jest tylko głupie zagranie marketingowe z tą ceną, czy w poprzednich latach też tak było?

#46 Share andrzej2257

andrzej2257

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 753 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:województwo lubelskie
  • Zainteresowania:Cross ENDURO

Napisany 22 październik 2011 - 10:39

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Powiem tak ceny nh są bardzo dobreDodany obrazek, ale ja bym ci poradził claasa albo johna albo jedne z najlepszych kombajnów ale patrząc na te tdwie marki kupiłbym claasa wiele ludzi tesz by ci tak powiedziało cena jest szokowa ale claas jest sprawdzoną marką.
nie chce nikoko obrażać ,że jd jest zły ale takie jest moje zdanie.

JD 5720, Fendt 412 vario, MF255

AF już nigdy nie będzie takie jak kiedyś...


#47 Share Emilio

Emilio

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 22 październik 2011 - 17:34

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 jak brać to bez ad blue odpowiadam dlaczego system ad blue jest awaryjny i często się zacina przynajmniej jeśli chodzi o scanie . skasowanie błędu i odblokowanie układu w scani kosztuje 200 zł. A ten układ potrafi się zaciąć nawet 2 razy w miesiącu

Edytowany przez Emilio, 22 październik 2011 - 17:34.


#48 Share Jasiupila

Jasiupila

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gębice/Piła/Wielkopolska

Napisany 22 październik 2011 - 17:46

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 A właśnie :) Mój kumpel ma firmę transportową. Ma 6 Scanii z AdBlue to mówi że w 5 to nie działa. Coś tam pogrzebali i jeżdżą bez tego :lol:

#49 Share jacek472

jacek472

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 533 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 22 październik 2011 - 17:49

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 No właśnie też nie mam przekonania do tego blue, no i 10 tysi więcej. Muszę zrobić ok 1000 mtg aby rużnica w teoretycznie mniejszym spalaniu się wróciła no i okres tych 11 miesięcy jak kombajn stoi to nie jestem pewny co z tym mocznikiem się zrobi skoro jest stabilny od 35 do -11 stopni a gdy w zimie postoi to czy nie wytrąci się osad i szlak wszystkiego nie trafi :blink:

Chyba że po gwarancji ktoś byłby w stanie mi go wymontować to teoretycznie byłby to lepszy silnik od starego na zaworze EGR, gdyż nasze paliwo nie jest za dobre i ma sporo siarki i taki zawór potrafi się zaciąć miałem przykre doświadczenia w berlingo hdi ale sam w garażu to opanowałem i zostało 700 w kieszeni :D

Albo ciekawe jak by wody zamiast blue lać :lol:

#50 Share Emilio

Emilio

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 22 październik 2011 - 18:08

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 ad blue niczym nie zastąpisz z tego co wiem więc woda nie wchodzi w rachubę

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Dzisiaj, 03:07
  •  

#51 Share danield28

danield28

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 647 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 październik 2011 - 19:15

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070

Albo ciekawe jak by wody zamiast blue lać


Destylowaną jak najbardziej można w końcu adblue to 32,5 % r-r mocznika... Pozdrawiam

#52 Share szerszen

szerszen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 102 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 październik 2011 - 19:54

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 ja tez cos slyszalem ze zamiast ad blue lac to daja wode...ale uznalem ze to zart :P

#53 Share Podpucha

Podpucha

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 październik 2011 - 22:11

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Przelicz cene Wody destylowanej i mocznika AdBlue to zobaczysz ze chyba jednak taniej wychodzi AdBlue, do tego o wode destylowana nie tak latwo bo wszystkie te co sa to raczej demineralizowane, a to lekka roznica.

Co do JD to u mnie dealer powiedzial ze przy tym stanie EURO my mozemy sie z ich cen kombajnow smiac w nieboglosy a oni sie chetnie przylacza, jasno i wyraznie na wstepie powiedzieli nam ze jesli Euro bedzie po okolo 3.50 do 3.70 beda mogli konkurowac cenowo z Claasem czy tez MF lub Fendem.

Wszystko co pierwsze kiedys bylo zawodne, kiedys silniki comonrail, pierwsze AdBlue itp itd, wszystko jest udoskonalane ciezarowki juz spory kawalek czasu jezdza na AdBlue, kombajn az tak intensywnie nie bedzie uzytkowany przez tak dlugi okres czasu kombajn bez kukurydzy robi praktycznie przez 2 tyg potem stoi a AdBlue to nic wiecej jak tylko dozowanie mocznika do ukladu wydechowego, niema to wplywu na spalanie, cisnienie itp w silniku. W Fendach kombajn z AdBlue chodzi tak samo z pelnym jak i pustym zbiornikem na ten mocznik, NH tez bedzie chodzil jak go zabraknie ale nie wskoczy na max obroty to takie zabezpieczenie tylko by na czas gwarancji chodzilo to tak ja ma chodzic, moge sie zalozyc ze predzej czy pozniej system ten i w NH bedzie do obejscia.

Gdyby AdBlue bylo az tak awaryjne to by tego nie robili to jest proste, wiadomo wszystko sie moze zepsuc nawet nowe i pierwszy raz uzywane taka jest poprostu ironia losu. Puki jeszcze sa mozecie brac i decydowac sie na silniki bez AdBlue za rok prawdopodobnie kazdy kombajn bedzie mial juz jakis system w sobie doczyszczajacy spaliny, to bedzie nieuniknione.

Co jeszcze do AdBlue ma on unikac promieni słonecznych to jest to czego najbardziej nie lubi ten mocznik czyli promienie UV, u mnie bedzie stal ten zbiornika pod dachem w zamknietym pomieszczeniu i mysle ze to wystarczy.

#54 Share Agrotron155

Agrotron155

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 425 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świątniki7

Napisany 23 październik 2011 - 09:40

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 no tak ale co jeśli w tym krótkim okresie jednak dojdzie do awarii??? ja może i byłbym za adblue tylko niech go dobrze przetestują... bo jak mam wydać ponad 400 tys zł i martwić się czy nie padnie to wole jednak w tym przpadu normalny silnik... może i boję sie tej techniki ale ostatnio żniwa trwają góra tydzień a później leje i wole kosić niż czekać na serwiś żeby błąd skasował....

Edytowany przez Agrotron155, 23 październik 2011 - 09:43.


#55 Share Podpucha

Podpucha

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 październik 2011 - 10:52

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Szerszen

Ja bylem u Osadkowskiego w Oławie, mi tez mowili ze ceny ida w gore i i nie bujali bo patrzac na ceny ciagnikow rzeczywiscie poszly nieco w gore. Jak co roku ceny kombajnow systematycznie beda rosly do nastepnego sezonu żniwnego. Przez to tez Claas ma ten swoj program finansowania pazdziernik, listopad i grudzien szybka decyzja nizsza cena i platna pierwsza rata po zniwach roku 2012, wszystko fajnie tylko ta cena to jest 100tys roznicy od NH.


Agrotron155

Musisz wiedziec ze tylko Ty tego nie kupujesz a i ja tez pierwszy nie jestem, na agriaffairs juz widac pierwsze francuskie kombajny popokazowe, ja sie nowosci nie boje bo niewiem praktycznie co sie tam moze zaciac jest tam tylko pompka kilka rurek do rury wydechowej i sterownik regulujacy dawke, w komputerze jak jest brak AdBlue wyskakuje tylko komunikat o uzupelnieniu i ze poziom jest niski. Silnik IVECO Fiatowskiej produkcji zle byc nie powinno a co bedzie to bedzie gdybym wiedzial co bedzie jutro obstawil bym lotto. CNH to tez nie taka najmniejsza marka i zabardzo sobie na wadliwy sprzet pozwolic nie moga.

#56 Share Emilio

Emilio

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 23 październik 2011 - 12:09

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 tak samo jak scania też nie powinno być problemów żadnych bo wiadomo scania to królowa szos he he. a jednak się to zacina.Trzeba przeczyścić układ wtryskujący ad blue to akurat można zrobić samemu ale scanowanie całego systemu najpierw trzeba przeprowadzić tę operację po czym następnie można dopiero usunąć błąd w komputerze. Nie sądzę żeby w new hollandzie było inaczej .... tak więc niestety trzeba wezwać serwis a w żniwa czas ucieka

#57 Share szerszen

szerszen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 102 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 październik 2011 - 12:15

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 no dobra powiedzmy ze ad blue sie zatnie. i czy bez tego tez sie pojedzie? jakie sa konsekwencje tego ze nic nie zrobie z tym??

#58 Share jacek472

jacek472

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 533 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 23 październik 2011 - 12:59

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070

no dobra powiedzmy ze ad blue sie zatnie. i czy bez tego tez sie pojedzie? jakie sa konsekwencje tego ze nic nie zrobie z tym??

Takie że obroty silnika spadną o połowe i nie da się młucić, to takie głupie rozwiązanie żeby nie pracować bez ad blue ;[ a w konsekwencji nie truć środowiska.
Wczoraj dzwoniłem do Szwagra mechanika który pracuje w serwisie ciężarówek, powiedział mi żeby ad blue omijać szerokim łukiem, awaryjność tego systemu i koszty naprawy, pompka do blue koszt 11 tys :blink:
i jeśli mam możliwość to mówił żebym brał bez ad blue, a tymbardziej jeśli mam dopłacać 10 tys do tego.
Mówił że da się to odłączyć, ale jest z tym sporo komplikacji, nie technicznych, ale elektronicznych, żeby bez blue wszystko grało i żeby ECU błędów nie łapał.
A co do zużycia paliwa to mówił że różnica jest tylko taka że ad blue trzeba lać :lol:

#59 Share Podpucha

Podpucha

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 październik 2011 - 13:18

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 no to wyglada na to ze nikt juz nie kupi ciezarowki z adblue i kombajnow ktore juz zostaly wyprodukowane, ah no i jeszcze claas to wprowadzi taka renomowana firma i wprowadzi taki awaryjny system :) panowie bez zartow

Jesli ten mechanik taki madry to niech powie ile kosztuje wymiana filtra czastek stalych w ciezarowkach? :) bo w kombajnie JD wiem ze to kosztuje 30tys + :) czy to oznacza ze JD nie sprzeda juz zadnej maszyny ?

A wiadomo co jest przyczyna tego ze rurki wtryskujace adblue sie zacinaja ? moze ludzie leja byle co tam bo zobaczyli na jednym czy 2gim forum ze na wodzie moze jezdzic i lal kranowki :) Opcji jest wiele tak samo jak idiotow i użytkowników.

Co do roznicy w spalaniu to sam nie wiem dlaczego miala by byc jaka kolwiek roznica skoro adblue niema wplywu na spalanie tylko na reakcje chemiczna zachodzaca juz w spalinach.

Edytowany przez Podpucha, 23 październik 2011 - 13:21.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 Dzisiaj, 03:07
  •  

#60 Share Emilio

Emilio

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 23 październik 2011 - 13:24

Deutz-Fahr 6040 vs FEndt 5180 E vs New Holland TC 5070 tak na prawdę dywagacji jest wiele, zobaczymy jak to będzie się sprawdzać, fakt za rok będzie wszystko z ad blue. teraz jeśli jest taka opcja to najlepiej byłoby omijać to moim zdaniem

Edytowany przez Emilio, 23 październik 2011 - 13:26.


Podobne tematy