Skocz do zawartości

Zdjęcie

jaka ładowarka do miału

2 odpowiedzi na ten temat

#1 Share ogrodnikPomidory

ogrodnikPomidory

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 25 czerwiec 2011 - 11:52

jaka ładowarka do miału witam,

nigdy nie mialem doczynienia z traktorami z ładowaczem czołowym czy ładowarkami czołowymi

w ciągu roku będę musiał wrzucic do kosza na wysokosc 2 metrów około 400 ton miału, teren bedzie utwardzony betonowany (maksymalnie 4 tony dziennie przy -25 stopniach)

to co dla mnie najwazniejsze:
1. niezawodnosc
2. pewna praca w ekstremalnych warunkach przy -25 stopniach
3. chcialbym zeby ta maszyna poradzila sobie z zamarznietym mialem (ktos mi doradzal kupic ladowacz z "krokodylem" nie wiem ile jest w tym sensu)
4. zaleznosc cena -> potrzeby (im taniej tym lepiej ale nie chce kupic szmelcu albo sprzetu ktory wiecznie trzeba bedzie serwisowac, badz praca z nim bedzie mordega)

Jestem zielony w temacie, wiec prosze o konkretne odpowiedzi.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
jaka ładowarka do miału Dzisiaj, 12:33
  •  

#2 Share MrValterka

MrValterka

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 191 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 25 czerwiec 2011 - 12:01

jaka ładowarka do miału sprzedam ci białoruśke za 10 tyś zł ładowaczem, jest w niej kilka poprawek ale w d2 tyś zmieścił byś sie. Daje ci gwarancje ze odpali nawet przy -30 stopniach.
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#3 Share pronarek

pronarek

Zaawansowany

• userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 625 postów
  • Zainteresowania:no po pierwsze to dziewczyny a pózniej to głównie naprawianie i przerabianie róznych maszyn ( zazwyczaj wszystko psuje)

Napisany 25 czerwiec 2011 - 14:30