Pavel

Zetor 11441 Forterra

Polecane posty

mlody3320    6

u mnie caly czas jest na zielonym. po uruchomieniu silnika temperatura dochodzi do konca zielonego pola i tam sie zatrzymuje...nawet podczas ciezkiej pracy. Pamietam ze chyba tylko raz weszla na zolte pole, ale to wtedy byly ogromne upaly a ja robilem podorywke swoim plugiem...ale to tylko raz mi sie tak zdazylo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poldas75    0

Koleś z Zetora w Kaliszu twierdzi że w tych egzemplażach termostat otwiera na 106'C ciekawe ale mnie to troche martwi że ma tak ciepło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati20    0

wie ktoś może jak sie reguluje sprzęgło w tych sprzętach bo jak chcę włączyć rewers to mi zgrzyta jak myślicie czym to jest spowodowane bo jak odpowietrzyłem wysprzęglik to sie trochę poprawiło ale dalej trochę zgrzyta poradzicie co zrobić


mati

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Przeczytałem ten artykuł i cóż -współczuję właścicielowi, 1200 mtg i tyle awarii. No cóż słaba kontrola jakości, produkcja masowa -wszystko fajnie ale żeby im się noga nie podwinęła bo za kilka lat nikt nie będzie chciał tego kupić :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuras    1

Kurcze aż sam sie zdziwiłem ze az tyle awari jak na 1200mtg...... mam nadzieje że mój będzie chodził mniej awaryjnie niz ten opisany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

Nie bój żaby będzie dobrze, niekiedy ludzie przesadzają ten gość też użytkował napewno troche nie tak ten ciągnik niby gospodarstwo małe a godzin dużo jak na czas użytkowania, napewno są różne wadliwe też i sprzedane bo choćby z tymi szybami przypadki a ja dziś sobie policzyłem to moja tylna szyba na 2200mth może 1mth była zamknięta i jest cała a ludziom same pękają, owszem moge powiedzieć myśle że pojawił się u mnie defekt ale narazie nie robie tego z dziurki pod sprzęgła osłoną lekutko widać olej silnikowy niby minimalnie ale możliwość jest jedna poszedł simering na wałku zsilnika no poszedł ma może jakiś mikroskopijną nieszczelność, może się samo przestanie pokazywać a jak tylko tak będzie to mogę śmigać bo to jakby nic a jak się pogorszy to nie wiem koszt simeringa ze 2zł gorzej wymienić ale też chyba nie tragedia pisze co zauważyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Już raz pisałem takiego posta i pisze jeszcze raz. U nie w okolicy tez jest taki sam przypadek, koleś ma już druga Forterrę i non stop jak nie urok to sr**..a. Chodzi klnie ja w nieboglosy, ale jak widzę co ona ma u niego to ja p.... Kiroviec by tego nie wytrzymał.... A na kilkunastu innych użytkowników Zetorów w okolicy jakoś nie słyszę złych słów na te modele a ponadto następne ciągniki które kupują, to też Zetor. Więc albo trafił się facetowi trefny model, albo po prostu przysłowiowy kat....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktm950    0
wie ktoś może jak sie reguluje sprzęgło w tych sprzętach bo jak chcę włączyć rewers to mi zgrzyta jak myślicie czym to jest spowodowane bo jak odpowietrzyłem wysprzęglik to sie trochę poprawiło ale dalej trochę zgrzyta poradzicie co zrobić

Nie ma regulacji sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

jeśli odpowietrzyłeś wysprzęglik i trochę sie poprawiło, czyli to może oznaczać, ze się zapowietrza, więc albo wina leży w pompce, albo wysprzęgliku, a to w Zetorach normalna rzecz. Ale wtedy kiedy jest zapowietrzony układpowinien też Ci zgrzytać przy każdej próbie wrzucenia biegu, nie tylko rewersu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj