szymek85

Wskaźnik ciśnienia oleju

Polecane posty

rolniku360    216

Przepraszam za błąd ale po dokładnym zbadaniu po dotknięciu do masy pokazuje 0 

 

Edytowano przez rolniku360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1115

To masz już odpowiedź co do wymiany.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    216

korzystając z okazji chciałem się zapytać jak sprawdzić poprawność działania reszty czujników bo na desce nic nie daje znaku życia oprócz obrotów wialni i temperatury cieczy 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1115

Na sam początek ciągłość przewodów w oparciu o schemat (o który nie problem w sieci).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbigniew3003    18

Witam, posiadam od tygodnia Rekorda 96 r. ale źle działa zegar zespolony. I tak wskaźnik paliwa pokazuje 3/4 a jest 1/4. Wskaźnik oleju ,po włożeniu  kluczyka od razu pokazuje 2 atm. a po odpaleniu 4,5-5 (kontrolka oleju zapala się kilka sekund po zgaszeniu,więc ciśnienie raczej jest dobre) .I trzecie to po włożeniu kluczyka wskaźnik pokazuje napięcie akumulatorów ok. 24 V ale po odpaleniu nie wzrasta.Może jakieś podpowiedzi? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbigniew3003    18

Ok. jutro do boju-może inne sugestie co jeszcze ewentualnie sprawdzić.Ogólnie działają tylko zakresy się nie zgadzają.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek15261    70

Witam.

Jak podłączyć czujnik zaniku ciśnienia oleju.

Kupiłem Bizona i nie działa sygnał zaniku ciśnienia oleju.

Czujnik przy silniku jest, klakson jest jak to podłączyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Odgrzebię stary temat ale jak najbardziej aktualny .

Otóż mam taki problem ze po wcisnieciu kluczyka kontrolki i wskazniki nie dzialają (silnik daje się uruchomic) dopiero po przekręceniy kluczyka na swiatla postojowe kontrolki ożywają . Stacyjka wymieniona i bez zmian .

Dodatkowo po remoncie silnika wynikł problem ze wskazowka od cisnienia oleju wali od razu na max .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik794    20

Widzę że w temacie jest o elektryce ,więc mam pytanie rekord z 88r nad wyłącznikiem masy jest skrzynka z bezpiecznikami ,jest tam jeden bezpiecznik ,od czego on jest ,przednią oryginalną już wywaliłem i założyłem wsuwane bezpieczniki ,teraz w końcu wszystko działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nemezis    19

On zabezpiecza cały obwód 30 stacyjki , jak się spali albo go wyjmiesz to nie masz w całej maszynie prądu .

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Bizon_Ursus
      Witam. Koledzy może mi ktos podesłać zdjęcia jak ma podłączony wskaźnik paliwa jaki kolor kabla pod wskaźnik podłączyć. później zdiagnozuje czy pływak działa czy nie w zbiorniku z tego co widziałem są podłączone kable . Pozdrawiam
    • Przez warchest
      witam pękł mi blok w bizon rekord i mam takie pytanie gdzie regenerują silniki i jak to cenowo wyglada , a gdzie mozna kupic sam blok ? 
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez Darek914
      Witam czy jak wyjąć pompe wtryskową w bizonie trzeba ja ustawiać na jakieś znaki  czy nie bo nigdy nie wyjmowałem  a musze wyjąć 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj