TTjarek

Belarus 1025.3 vs Pol-mot h 10014

Polecane posty

MgrLukash    154

Ja byłbym jednak odmiennego zdania ;) ale to moje własne zdane z którym nikt nie musi się zgadzac :P

chociaż z drugiej strony MMZ na byle czym pojedzie i byle co do niego ludzie leją :P

 

No Fakt w Farmerach też są :D

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

ciekawe co by bylo jakby tata kupil chociazby zetora juz o lepszych nie wspomne to fendt i john na zyletki by sie na dawaly :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

no tylko ile kosztują te ciągniki?? od 200 tys w górę a mnie na taki wydatek nie stać ze wzgledu że się jeszcze budujemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

glupoty piszesz fajny ciagnik juz masz za 150tys,nh serji t,claas axos, case serji c ,john M i wiele wiele innych wiec nie opowiadaj bajek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

a fendt lepiej wyposażony??? na mały areał nie opłaca się kupować drogiego ciągnika bo się nigdy nie zwróci a swoją drogą 50 tys to dużo....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

nie poruwnuje psa do jablonki (fendta do belarusa)na maly areal to mozna kupic super uzywke za 70tys i sprzer jak sie patrzy bo sam pisales ze po co ladowac duzo kasy jak sie nie zwroci a za 70-80 tys masz traktor juz naprade koffortowy i wyrzymaly ktorego awaryjnosc jest znikoma w poruwnaniu do belarusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

po 1 nie porówuję niczego a po 2 nie będę już nic pisał bo zaraz wyniknie z tego kłótnia bo ty mnie chcesz do czegos przekonać i ja chcę cię do czegoś przekonać :D Dla mnie lepszym rozwiązaniem było kupno nowego niż używanego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

Panowie - dajcie na luz, kolega @piotrb14 kupił sobie nowego MTZ-ta i jest z niego zadowolony więc po co mu wciskać, że jakiś używany zachodniak byłby lepszy - pamiętajcie nigdy się nie wie na co się trafi. Tak, a propos poczytajcie sobie co się dzieje również w tych najlepszych... http://www.agrofoto.pl/forum/topic/32341-glosna-praca-hydrauliki-w-6630/page__st__20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroon    186

MTZ a zachodnie to jak porównywanie powiedzmy fiata Pandy do audi albo mercedesa - oba wykonają swoją robotę tak samo - tylko jeden bardziej komfortowo a drugi znacznie taniej a faktem jest że za cenę zachodniego to można kupić dwa mtzy i myślę ze to byloby lepsze wydanie tych samych pieniędzy bo jak cos nawali w tym jednym zachodnim ciagniku to majac 2 ruskie zawsze jest jeden w zapasie Co innego jesli ktos ma kase i zalezy mu tez na komforcie to nie ma o czym gadac Ale nikt nie pisze o tym co jest zawarte w temacie czyli mtz czy polmot - oba maja okolo 100 koni i jak to jest z tym komfortem w polmocie? Bo mtz mam i mysle troche o zmianie na mocniejszy ciagnik - a kusi mnie ta gwarancja na 3 lata i jeszcze jest jakas mozliwosc przedluzenia na 6 lat? Ktos cos wie o tym moze na jakich zasadach jest ona przedluzana i w ogole jak sie pracuje takim polmotem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    1

*maroon - przedłużenie gwarancji na kolejne 3 lata kosztowało 3400 zł brutto. Nie wiem czy cennik nie zmienił się, bo od kilku dni Warfama wprowadziła nowe cenniki praktycznie na całą ofertę.

 

Miałem okazję jeździć kolegi mtz 952. Wiem, że to nie 1025.3, ale chyba zbliżony komfort mają oba ciągniki. Komfort jest na przyzwoitym poziomie, spokojnie wystarcza do pracy nim. Przecież po to jest ciągnik. Ale mimo wszystko muszę przyznać, że polmot jest z troszkę wyższej półki komfortu. Być może przez to, że to jest chyba troszkę nowsza konstrukcja niż mtz 952.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

To przdłuzenie gwarancji ma swoje dobre i złe strony ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroon    186

No domyślam się - bo pewnie do tego dochodzą koszty przeglądów wykonywane przez serwis no i jak ci nawali ciągnik w piątek to pewnie trzeba czekać na serwis aż do poniedziałku co czasami ma duże znaczenie zwłaszcza jak walnie jakaś pierdoła Z drugiej zaś strony jest spokojna głowa że ominą nas większe koszty napraw (co przy MTZ-cie ze względu na dość małą awaryjność oraz niskie ceny części i tak jest do uniknięcia - używam od 2005 roku MTZ 892 i w zasadzie była tylko jedna poważna awaria co unieruchomiła mi ciągnik - po roku poszła tarcza sprzęgła - rozpołowienie i złożenie przy pomocy sąsiada zajęło 1 dzień- dokładnie niedzielę - część też udało się kupić w niedzielę bo oczywiście leżała na półce a sprzedawca zgodził się podjechać i nam ją sprzedać) Z drugiej strony chciałoby się trochę komfortu bo spędza się dość dużo czasu w tym ciągniku jednak a MTZ jest pod tym względem naprawdę żenująco wykonany więc kusi ten Polmot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz45    0

Ja mieszkam na gospodarstwie i kupiliśmy Polmota 10014h...Ma turbinę przy czym mozna zrobic bardzo dużo prac nim.. Przy wywożeniu obornika pali 5/6 litrów na wolnych obrotach.Gdy przy oraniu na 1700 obr/min spali 10 litrów na godzinkę z pługiem Forschnit B200 5 skibowym. Belarus ma skrzynie w której nie można poszukac biegów jak TOTOLOTEK,tak to nazywają. Polmot ma full wypa komfort,klimatyzację,radio i Tura.Jest maly,zwrotny a przy turze bardzo dobrze się sprawuje.Sąsiad ma Belarusa 82A.Jak na początku nim jechałem to ciężko i jeszcze biegi zgrzytały..Polmot jak jest dobrze obciążnoy to uciągnął 8 bron 20 cm kły.Na 1700 obr/min.To bez turbiny ale jak było miejsce po oborniku na polu to na 2000 obr/min to myślalem ze sie wscieknie tak szedł.Na drodze przy spokojnem jeździe pali 10/11.Polecam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
golo24    0

Sprzęgło do bani.Jeżdżę dwa lata w tuże trgedia.Ze sprzęgło chodzi ciężko to mało powiedziane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrccc2    3

Ja mieszkam na gospodarstwie i kupiliśmy Polmota 10014h...Ma turbinę przy czym mozna zrobic bardzo dużo prac nim.. Przy wywożeniu obornika pali 5/6 litrów na wolnych obrotach.Gdy przy oraniu na 1700 obr/min spali 10 litrów na godzinkę z pługiem Forschnit B200 5 skibowym. Belarus ma skrzynie w której nie można poszukac biegów jak TOTOLOTEK,tak to nazywają. Polmot ma full wypa komfort,klimatyzację,radio i Tura.Jest maly,zwrotny a przy turze bardzo dobrze się sprawuje.Sąsiad ma Belarusa 82A.Jak na początku nim jechałem to ciężko i jeszcze biegi zgrzytały..Polmot jak jest dobrze obciążnoy to uciągnął 8 bron 20 cm kły.Na 1700 obr/min.To bez turbiny ale jak było miejsce po oborniku na polu to na 2000 obr/min to myślalem ze sie wscieknie tak szedł.Na drodze przy spokojnem jeździe pali 10/11.Polecam ;)

tak obciążony jak mtz 1025 czy 952 prawie 5 ton to by rozerwał tego Pol-mota a powracając do starych zachodnich to taki jeden kupił renault ah mówi to jest ciągnik to nie jakiś mtz czy zetor tak z 1 rok i wzioł go w robotę lepszą skrzynia padła a koszt ogromny a do mtz 5 tyś masz nowo skrzynie biegów a on za płaci za remont nie za nowo albo jeszcze więcej


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrccc2    3

witam silniki mmz są nie do zdarcia to dlaczego Niemcy brali je do po kosówek forsznit dlatego że małą palą nie dlatego że są wytrzymałe


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tracker    650

Tak jak czytam te wypociny to myślę że tu są sami 5 ... może 8 lub 13 latkowie którzy to kilka razy się przejechali traktorem i wygłaszają swoje teorie. A to trzeba przepracować kilkaset lub kilka tysięcy godzin by coś wiedzieć i móc się wypowiedzieć.

 

Co do MTZ - nie mam, ale sąsiedzi mają i awaryjne na pewno są kropka. Zawsze skrzynia u sąsiada była robiona zimą - MTZ82, teraz są nowsze modele Belarusów i Pronarów, Koleś kupił rok temu 820 i już po 3 miesiącach ciekło. W Pronarach łożyska przy kołach siadają, sprzęgła i leje się paliwo - chyba z pompy wtryskowej - sąsiad walczył kilka dni - widziałem bo pozostawiał smugi paliwa na drodze z pola i na pole.

 

 

Największy gospodarz u mnie w wioscce ma NH 170km nówkę, 120km fergussona 10 letniego i 5 letniego NH td95. Drugi co do wielkości Belarusa 1221 i Pronar MTZ82 i 360 i 330, następny w kolejce ma 2x Pronar 82TSA i 328, następny Pronara 1025, 3x360 i 330, następny NH td5050 i MF235, pozatym są 330, 360, MF255, zetory starsze, mtz 82.


Bóg Honor Ojczyzna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Wyu patrzycie na cene części tylko że jak coś nawali to do zachodniego 10 razy drożej wyjdzie np. tryb. Ale Mtz w tym czasie popsuje sie 10 razy i wyjdzie na to samo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj