daizor

Kody błędów New Holland TS 135A

Polecane posty

daizor    23

nie znalazłem dla tego działu takiego tematu dlatego pytam: 14101 dla ts135a ma ktoś możliwość wyjaśnienia mi czego ten błąd dotyczy i ewentualnie co z tym fantem dalej zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rpalka    0

Przy takim bledzie to chyba czujnik cisnienia paliwa - mozesz takze miec mase urwana ja w moim przypadku tylko przy TL 100A ktora idzie do czujnika i wtedy moze obedzie sie bez wymiany, a filtry kiedy wymieniales?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

filtry były niedawno wymieniane. A możesz jakoś objaśnić tak dokładnie gdzie czujnika szukać(ponieważ traktor mam od niedawna i się jesio nie znam :P )?. Wiesz ogólnie to ten błąd raz się pojawia raz nie...a kontrolka paliwa skacze: raz pokazuje, że jest, a raz, że rezerwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    6

Nie wiem jak dokładnie jest w TS, ale w T6000 błędy z początkiem 14 odpowiedzialne są za usterkę elektryczną pulpitu przyrządów. Jeżeli dokładnie chcesz wiedzieć co ten błąd oznacza to najlepiej zadzwoń na serwis, powinni powiedzieć bez żadnego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rpalka    0

Jutro sprawdze dokladniej w ktorym miejscu

A dzisiaj mozesz sobie sprawdzic - przewod masowy, ktory laczy aku z ciagnikiem i sprawdz czy w miejcu montazu nie masz czasmi wolnego (luznego)kabelka - czasami sie urywaja

A tak nawiasem pracuje u dilera NH :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    10

w TL-ce ten kod oznacza wodę w filtrze paliwa.Czujnik znajduje si pod filtrem paliwowym. Radziłbym też zajrzeć do bezpieczników bo jak jest przerwa w obwodzie tego czujnika to tak samo kod wyskoczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

Sprawdzę ale dopiero w piątek bo narazie jestem na studiach :)

Dzięki za info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Nie wiem jak dokładnie jest w TS, ale w T6000 błędy z początkiem 14 odpowiedzialne są za usterkę elektryczną pulpitu przyrządów. Jeżeli dokładnie chcesz wiedzieć co ten błąd oznacza to najlepiej zadzwoń na serwis, powinni powiedzieć bez żadnego problemu.

 

Potwierdzam


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

no niestety wtyczka była wlożona a więc to nie jest przyczyną... Ten błąd nieraz znika to jest dziwne (a więc przewody raczej nie są uszkodzone).

Odkręciłem w dolnej części filtra ten plastik aby wyrzucić wodę (której zresztą nie było)- nic nie pomogło. Jeszcze jak się zdenerwuje to sprawdzę połączenia na kablach czujnika czy nie ma przypadkiem obwodu otwartego z miejscem wyjścia kabli do kontrolera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

sprawdziłem. Sprawdziłem także przewód lączący czujnik z panelem wyświetlacza także wszystko gra. Wychodziłoby, że czujnik trzaśnięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

Odkręciłem całkowicie ten dolny sensor wody w paliwie pozwoliłem aby poleciało trochę ropy zakręciłem, odpowietrzyłem noi znikło..jak narazie się nie pojawiło...dość dziwne no ale pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ1    0

Witam a może orjętuje się ktoś co znaczy kod błędu u47 wyskakuje podczas kalibracji skrzyni biegów w T6030 delta. Dzwoniłem do serwisu to mi powiedzieli że mam się nie przejmować bo to mało istotny błąd i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

Jest to błąd związany z elektrozaworem dotyczący skrzyń biegów dla wersji 50km/h. A dokładnie oznacza on, że nie wykryto takowego elektrozaworu podczas kalibracji. Pojawia się zawsze gdy się kalibruje dlatego nie ma co się martwić.

Oczywiście jeśli posiadasz takową skrzynię to wg instrukcji mogą być dwie przyczyny takiego stanu

1. Przerwanie przewodu dochodzącego do elektrozaworu

2. uszkodzony elektrozawór

Edytowano przez daizor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ1    0

Witam posiada ktoś instrukcje z kodami błędów do NH T6030 Delta. Lub ma namiary gdzie tego szukać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4

mam pytanie pokazało mi kod 3297 w new holland t6.175 co to znaczy bo w książce nie ma

 

 

Wysokie odchylenie dodatnie ciśnienia w magistrali i wysoka wartość zadana przepływu paliwa


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
basik9634    0

Czy ktoś się orjetuje co może oznaczać taki błąd 3110 w nocy t6050 ragecomand  czy jak to się pisze 😉 do tego zapala się jeszcze wykrzyknik

20190726_123541.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj