radzikus

----->Ostateczna decyzja w wyborze ciagnika<------

Polecane posty

radzikus    0

OK, ale czy ktoś posiada test ciągników o klasę wyższą- tzn: JD6230 ?


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

Szukałem wczoraj ale nie mogłem znaleźć. A czy mi się wydaje czy kiedyś był gdzieś taki test gdzieś w gazecie (top agrar czy jakaś inna)?

No właśnie jakoś tak...


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

Może ktos poda linka ?

 

z góry wielkie dzięki


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bob    820

Bodzio ale jeśli o mnie chodzi to mogą to coś składać nawet w Nowym Jorku przez speców z NASA ze złotych części. Znam osobiście dwa przypadki właścicieli kioti którym na gwarancji w ciągniku nie wymienili tylko kabiny a opony na milion procent były chińskie więc już nie płacz bo ktoś coś powiedział o kioti w dodatku niepochlebnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Znowu jd spalił najwięcej, kroku dotrzymuje mu Case. Nie licząc mf a, który ma dużo wyższą moc dzięki power bostowi ale najniższe jednostkowe zurzycie paliwa ze wszystkich ciągników. Może inzynierowie jd powinni odbyć jakies praktyki w zakładach perkinsa bo coś im nie wychodzi.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

@MDSikor- o to mi właśnie chodziło :)

 

Do pełni szczęścia brakuje jeszcze skanów z pozostałych ciagników.

 

Podeślesz ?

Edytowano przez radzikus

C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

No tak przecież te testy to sobie dla jaj robią. Mierzą spalanie na oko to samo tyczy się mocy. Jak mam wierzyć użytkownikom wlewającym paliwo wiadrem to już bardziej wierze testom. Pozatym test są mniej więcej obiektywne a w życiu wiadomo każdy chwali swoje jak mówią. W jd to wogóle strach gaz wciskać jednostkowe zurzycie paliwa do 1400 obr wynosi więcej niż w mf ie przy mocy maksymalnej. A 130 cm 3 róznicy w pojemności nie wpłynie aż tak na wzrost spalania. Oni poprostu nie umieją zrobić ekonomicznego i mocnego silnika. Przynajmniej nie w tych ciągnikach o niższej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

ale jak ktoś robi ciągnikiem 200-300godz to na paliwie zakładajac że spali 2l wiecej to jest dopiero 600l rocznie czyli około 2,5tys (k..de myślałem że mniej wyjdzie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Silniki jd budowane są z iście amerykańską fantazją z lat 70 tych. Aby mieć jakąś tam moc wystarczy w silniku spalic jak najwięcej paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Aż poczytałem-JD miał przebieg 23 mth i tu jest pies pogrzebany-w tych ciągnikach (piszę to będąc zdrowym na ciele i umyśle :D ) testy powinno przeprowadzać się po najwcześniej 400 h pracy -inaczej wychodzą herezje.IMHO podejrzewam że silniki DPS są bardzo "ciasno" pasowane i wymagają baaardzo długiego czasu docierania-a wiem bo mam :D .No i chyba ten CR nie wyszedł im na zdrowie-max.moment jest chyba jednak zbyt wysoko położony...u mnie na zwykłej pompie max. moment jest już przy 1100 obr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Oby było tak jak piszesz bo inaczej taki jd poważnie nadszarpnie budrzet swojego właściciela. Z drugiej strony nie wydaje mi się aby silniki jd były jakoś szczególnie ciaśniej pasowane od pozostałych tego typu silników. Spasowanie elementó silnika dobiera się stosownie do obciążenia a tu obciążenia są podobne.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frycek    0

JD to JD i jest ciasno spasowany by użytkownik miał wymówkę dlaczego dużo pali. Inne ciągniki składają bez panewek i pierścieni i rzadszy olej zalewaja by w testach lepiej wypadały od JD :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Nie widzę powodu dlaczego miałbym tu konfabulować (nie mylić z "bulem" :D )-to co powyżej napisałem na podstawie własnych obserwacji i opinii przeczytanych na niemieckojęzycznych forach rolniczych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

dla mnie jest jasne że JD paliw wiecej np od DFa w mocy ok 100km tylko czy te 2-4l/godz jest dla kogoś duzo czy nie, dla mnie duzo zakladajac nawet 2lx700godz=1400lx4zł=5600zł na rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Skąd bierzesz te 2-4 l na godzinę wiecej przy podobnych pracach ?-litości...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

kolega ma DFa Agrofarma 420 i JD 6220, DF ma minimalnie wiekszy uciag i spala od 2-4l mniej w tych samych maszynach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

@MDSikor- o to mi właśnie chodziło :)

 

Do pełni szczęścia brakuje jeszcze skanów z pozostałych ciagników.

 

Podeślesz ?

Zaraz wrzucę cały artykuł.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

kolega ma DFa Agrofarma 420 i JD 6220, DF ma minimalnie wiekszy uciag i spala od 2-4l mniej w tych samych maszynach

 

Jeżeli Agrofarm ma większy uciąg od 6220 to poradź mu aby owego JD utopił...:D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj