Skocz do zawartości

Zdjęcie

problem z rewesrem w 311


8 odpowiedzi na ten temat

#1 Share lukash1986

lukash1986

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów

Napisany 07 czerwiec 2011 - 21:38

problem z rewesrem w 311 Witam,

Mam problem z rewersem w Fendtcie 311 Farmer Turbomatik 95r. Gdy zapalam ciągnik rewers jest w pozyji do przodu jak wycisne sprzęgło dam do tyłu to na wyświtlaczu strzałka do tyłu błyka a sprzęgło nie odbija i nie można jechać do tyłu? Nie wiem czym jest spowodowana usterka pierwszy raz mi się zdarzyła póxniej nic i po jakimś czasie znowu jak to naprwić w czym może być przyczyna?? Proszę o pomoc

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z rewesrem w 311 Dzisiaj, 09:50
  •  

#2 Share damian83

damian83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 315 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:biskupizna

Napisany 08 czerwiec 2011 - 09:30

problem z rewesrem w 311 w razie czego to w podłodze masz taką srubke i za pomoca klucza mozesz revers przełączyć
...zadużo kasy i wolnego czasu = porabane w głowie ROLNICTWO chroni mnie przed jednym i drugim...

#3 Share mirro

mirro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 570 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 czerwiec 2011 - 17:54

problem z rewesrem w 311 Obstawiam spadek ciśnienia na sterowaniu skrzynią biegów. Może być coś błachego typu filtr,olej albo coś trochę poważniejszego.
Trzeba podłączyć manometr do serwisówki przy filtrze oleju. Tylko taki z zakrasem do 20bar bo ten "popularny" do 250 niczego nie pokaże. Ale lepiej zapytaj KOSTIEGO. On dłużej w tym siedzi.

#4 Share kosti68

kosti68

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 562 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 czerwiec 2011 - 18:47

problem z rewesrem w 311 Jesli chcesz dokonac pomiarow to podlacz manometr do 25 lub 40 bar, gdyz cisnienie w ukladzie powinno miec 20 bar. Cisnienie oleju przy pomiarze powinno wynosic 50°C. z tylu przy filtrze oleju mozesz zmierzyc cisnienie wychodzace z pompy jak rowniez cisnienie za filtrem, to powinno wynosic przy 1000 obr/min. okolo 12-14 bar.
Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

#5 Share lukash1986

lukash1986

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów

Napisany 08 czerwiec 2011 - 20:25

problem z rewesrem w 311 wszystkie filtry i oleje na wiosne zostały wiemninione więc podejrzewam coś innego

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z rewesrem w 311 Dzisiaj, 09:50
  •  

#6 Share mirro

mirro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 570 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 czerwiec 2011 - 21:52

problem z rewesrem w 311 Czyli tak, preselekcja działa a sprzęgła nie zwalnia ponieważ nie może przeprowadzić do końca zadanej operacji. Albo nie dostaje sygnału że hydraulika zakończyła zmianę kierunku jazdy. A jeszcze zapytam jaki olej wlano do skrzyni?

#7 Share lukash1986

lukash1986

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów

Napisany 09 czerwiec 2011 - 17:43

problem z rewesrem w 311 Fuchs ale nie pamiętam dokłądnie specyfikacji oleju zalecana przez Korbanków.

#8 Share kosti68

kosti68

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 562 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 czerwiec 2011 - 19:17

problem z rewesrem w 311 Podstawa zmiany kierunku jazdy jest warunek liczby obrotów przekładni, musi byc ona niższa niz 1000 obr/min. I dopiero wtedy nastąpi odblokowanie pedału sprzęgła. Wiec byc moze to jest przyczyna tego stanu rzeczy. Byc moze sterownik nie otrzymuje odpowiedniego sygnału od czujnika obrotow przekładni.
Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z rewesrem w 311 Dzisiaj, 09:50
  •  

#9 Share lukash1986

lukash1986

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów

Napisany 11 lipiec 2011 - 20:09

problem z rewesrem w 311

Podstawa zmiany kierunku jazdy jest warunek liczby obrotów przekładni, musi byc ona niższa niz 1000 obr/min. I dopiero wtedy nastąpi odblokowanie pedału sprzęgła. Wiec byc moze to jest przyczyna tego stanu rzeczy. Byc moze sterownik nie otrzymuje odpowiedniego sygnału od czujnika obrotow przekładni.


okazało się że, do spalił się "przekaźnik" pod EHR -em już wszystko działa :) Dziękuje za pomoc

Podobne tematy