dentka17

Bydło

Polecane posty

dentka17    5

Witam!

Nie mam gospodarstwa i chciałbym wraz z ojcem hodować bydło czyli kupować cielaki hodować do 2 lat i sprzedać. A wiec jeśli nie mam gospodarstwa to też i nie mam numeru gospodoarstwa, a więc jak to by było z kupieniem i sprzedażą cieląt/byków?? Przy kupnie potrzebny jest nr gospodarstwa czy coś innego?? a jak jest przy sprzedaży? Jak się kupuje kolczyki to moge je normalnie kupić czy musze jakiś papierek pokazać że jestem rolnikiem czy coś takiego?? I ZAZNACZAM ŻE NIE MAM GOSPODARSTWA WIĘC jeśli ktoś wie jak to sie robi od poczatku do końca to prosze o pomoc. I darujcie sobie komentarze " weź się lepiej za książki bo masz 15 lat" :rolleyes:

 

z góry dzieki. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

jak nie masz numeru gospodarstwa to musisz założyć firmę i będziesz mógł kupować cielaki od rolników oraz sprzedawać je nawet bezpośrednio za granicę, dodatkowo będziesz mógł amortyzować sprzęt ;) sami nad tą opcją się zastanawiamy bo patrząc na to co się dzieję to są przypadki, że firma jest bardziej dochodowa od gospodarstwa przy tej samej formie produkcji :blink:


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dentka17    5

No tak troche lipa, a zkąd go się bierze? Moze by podać nr gospodarstwa wujka czy kolegi można tak? a jak jest z tymi kolczykami? :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

jak podasz wujka to cielaki będą oficjalnie wujka i na fakturze też będą jego dane ;)

kup ha ziemi no łąki i możesz mieć swój nr gospodarstwa, jakby nie patrzeć ziemia ci się przyda do hodowli bydła :P