Zaloguj się, aby obserwować  
monster

Renault 110.54 - 89r.

Polecane posty

monster    0

Witam forumowiczów

 

Przeszukałem całe forum o Reniach i nie natknąłem się na poniższe pytania, więc na początek kilka, zapewne prostych pytań :)

Kompletnie jestem zielony w sprawie tych wszystkich dźwigni i pokręteł w kabinie. Co to może być?....

Zdjęcie z pokrętłami

Druga sprawa to nie wiem gdzie są wyjścia: na hamulec hydrauliczny do przyczepy, do kipra (tu już 2 wyjścia oczywiście).

Zdjęcie wyjść ...

I trzecia rzecz...Gdzie mogę znaleźć jakieś zbiorniczki płynu hamulcowego żeby sprawdzić jego poziom?

 

Pozdrawiam

Łukasz

Edytowano przez monster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

kolego te pokretla, czyli EHR, sluza do sterowania podnosnikiem

reszte zostawiam innym, bzrddziej zorientowanym w temacie :P


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Hamulce masz po prawej stronie wyjście nad dwoma otworami i pod małym gniazdem.

A zbiorniczek płynu hamulcowego szukaj z przodu pod maską. Nie wiem dokładnie jaką masz kabinę amortyzowaną czy normalną?


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monster    0

EHR...aha czyli to co się często pojawia w postach i nikt nie wie z początku jak to ugryźć :)

...czyli już wiem gdzie podłączyć hamulec.OK. Wielkie dzięki za szybką odpowiedź. A kabinę mam na poduszkach - oznaczenie TX.

A co z podłączeniem przyczepy-wywrotki. Gdzie to podłączyć żeby sobie pokiprować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PGRTVP    0

Nie wiem jak jest w takim Renaulcie ale u mnie w Claasie mam kilka przycisków i jak mam kable np. od takie przyczepki to podłączam ten odpowiedzialny za kipowanie do np. wejścia nr.3 i później klikam przycisk nr.3 w kabinie.


I love MTZ, I'm MTZ fan, bigest fan in the world.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Kiper masz w każdym wyjściu oprócz złączki do hamulca ;) a zbiornik do płynu jest pod plastikiem z przodu kabiny przy masce


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monster    0

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi....ciągnik posiadam od niespełna tygodnia więc staram się z nim co nie co oswoić :)

Oczywiście większość rzeczy odkrywa się metodą prób i błędów...ale czasem lepiej jest zapytać.

Edytowano przez monster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monster    0

I jeszcze jedno pytanie

Gdzie znajduje się śruba do spuszczania oleju z silnika? A może są dwie? Mam swoje typy ale wolę być pewien...z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

są dwie bo misa jest tak jakby dzielona (w srodku idzie wał od napędu) więc mniej więcej na środku masz śrubę z lewej i z prawej chyba na 19 klucz i to jest u samego dołu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj