Skocz do zawartości

Zdjęcie

deutz fahr m900


62 odpowiedzi na ten temat

#41 Share tomekgeo2

tomekgeo2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Trzoda chlewna,sport

Napisany 07 październik 2014 - 19:59

deutz fahr m900

Właśnie dziś patrzyłem i tam jest miejsce na kole na 3 pasy a jest dwa czy to może być przyczyna ?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
deutz fahr m900 Dzisiaj, 12:24
  •  

#42 Share Renault85-15TX

Renault85-15TX

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1212 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LTM

Napisany 07 październik 2014 - 20:10

deutz fahr m900 Też miałem podobnie w m66 ale jak zmniejszylem przyspieszają to jechał normalnie. Wydaje mi się że była to wina pasa jezdnego bo był już wyciągnięty i tak samo może być w Twoim przypadku.

"Co się polepszy, to się popieprzy, co się zbuduje, to się zrujnuje, co się ustali to się obali" Polak musi mieć łeb i d*pę ze stali !!!


#43 Share benio1967

benio1967

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 818 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 październik 2014 - 20:20

deutz fahr m900

może też być zjechana tarcza sprzęgła-miałem tak kiedyś w ihc, na równym jechał a gdy koła się zagłębiały na polu stawał.Nabiłem nowa okładzinę i kosiłem nim 4 lata



#44 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 październik 2014 - 21:31

deutz fahr m900

To że masz pas podwójny to normalne w przypadku M900 i nic zmiana nie pomoże - jeśli jest pas ok i ma odpowiedni naciąg. Co do tego że nie możesz wyjechać pod górę to masz albo problem z wariatorem - przekładnią bezstopniową ( przeważnie pas lub jego naciąg) albo sprzęgło. Odnośnie pasa to czy była różnica jadąc na max przyśpieszeniu i na minimalnym? Czy na max. były większe czy mniejsze te spadki ( wiadome że jechał szybciej lub wolniej ale chodzi mi o ile czułeś ten poślizg, przy jakim ustawieniu wariatora). Jeśli wariator w porządku to sprzęgło będzie poślizgiwało się na każdym biegu a wiadome że bardziej odczujesz to na wyższych ale powinna być różnica taka że poślizg ten, np. przy ruszaniu będzie w każdym położeniu wariatora. Jeśli jest dużo lepiej w okolicach max. przyśpieszenia to trzeba ustawić minimalne położenie ( minimalny naciąg choć to nie do końca prawda ponieważ pas rozsuwa koła dolne i górne ale też się trochę luzuje i napina), może być tak że pas jest w bardzo słabej kondycji i będzie się ślizgał jak sprzęgło. Zobacz te rzeczy. Możesz do pomocy sobie kogoś rozgarniętego zabrać abyś próbował ruszać a on patrzył co się dzieje tylko żeby palców tam nie pchał jak silnik pracuje:) Zobacz jak pracuje ten wariator - czy nie przycina się któraś z połówek dolnego lub górnego koła.


Edytowany przez akmaly, 07 październik 2014 - 21:35.


#45 Share tomekgeo2

tomekgeo2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Trzoda chlewna,sport

Napisany 08 październik 2014 - 17:58

deutz fahr m900

Myślę że to będzie sprzęgło bo patrzyliśmy to wariator ładnie przyspieszał i zwalniał a sprzęgło bierze bardzo wysoko prawię muszę nogę zdjąć i myślę że to sprzęgło.Zatrzymywał się nie ważne czy był na max przyspieszaczu czy na min nie było różnicy tylko stawał, na 2 dawał radę na max, A jeżeli to sprzęgło to jakie to są koszty i czy wiele pracy z nim jest wiektoś?Ale jak by było sprzęgło to biegi by ładnie wchodziły bo wchodzą bez zgrzytów i w miarę lekko?


Edytowany przez tomekgeo2, 08 październik 2014 - 18:47.


#46 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 październik 2014 - 20:48

deutz fahr m900

Biegi będą wybierać się dobrze ponieważ najprawdopodobniej sprzęgło się ślizga czyli jak naciskasz pedał to ono rozprzęga ale nie sprzęga poprawnie. Zależy co tam trzeba robić, jeśli sama tarcza to koszt ok 200zł do 300zł za oryginał. Taniej to tylko regeneracja tzn. wymiana okładzin. Całe sprzęgło czyli docisk, tarcza i łożysko z węglikiem 1000zł. Roboty jakoś strasznie nie ma. 



#47 Share tomekgeo2

tomekgeo2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Trzoda chlewna,sport

Napisany 12 październik 2014 - 20:02

deutz fahr m900

Jeszcze jedną prośbę mam do was forumowicze. Chciałbym abyście mi powiedzieli do czego służą te dźwignie pierwsze trzy od wejścia do kabiny   tylko bez złośliwości bo to dopiero mój pierwszy kombajn i będę się uczył wszystkiego od początku a pomoc zawsze mile oczekiwana. I jeszcze jakbyście mi mogli opisać jak wszystko ustawić do koszenia zboża tak najprościej dla początkującego Chciałem dodać zdjęcie ale nie mogę.

 

 



#48 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 październik 2014 - 15:52

deutz fahr m900

Ustawienia są bardzo ładnie opisane na forum - poszukaj tylko. Co do tych dźwigni to siedząc na siedzeniu pod lewą ręką masz załączanie maszyny, wysyp, ustawienie szczeliny na klepisku góra i następna dół oraz jeżeli masz napęd młocarni na pasek to ustawianie obrotów bębna młocarni. Po prawej masz tylko ręczny i włączanie hedera. 



#49 Share tomekgeo2

tomekgeo2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Trzoda chlewna,sport

Napisany 13 październik 2014 - 21:01

deutz fahr m900

A jak ustawić obroty bębna na odpowiednią prędkość bo nie ma żadnej skali ?



#50 Share tomekgeo2

tomekgeo2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Trzoda chlewna,sport

Napisany 12 listopad 2014 - 19:33

deutz fahr m900

Wymieniłem łożysko na sprzęgle i się poprawiło a reszta okaże się w pracy. Panowie a jak posprawdzać najprościej te wszystkie czujniki awaryjnośći czy są sprawne i jak ustawićte obroty młocarni czy ma dźwignia być opuszczona do dołu czy do samej góry?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
deutz fahr m900 Dzisiaj, 12:24
  •  

#51 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 listopad 2014 - 20:44

deutz fahr m900

Czujniki sprawdza się tak: Włóż kluczyk aby zaświeciły się kontrolki ( nie odpalaj i zabezpiecz aby ktoś Ci nie odpalił )

1. Czujnik temperatury - najłatwiej sprawdzić samo podłączenie czyli ściągasz wsuwkę i dotykasz masy, jeśli załączył się sygnał to raczej ok. Sam czujnik należy podgrzewać i mierzyć temp. aby sprawdzić czy i w jakiej temp. załączy się. ( czujnik znajduje się na jednej z głowicy cylindra pod tą osłoną na silniku).

2. Czujnik paska napędu wentylatora - odginasz napinacz lub wciskasz przycisk w tym czujniku i ma się załączyć ( czujnik znajduje się na napinaczu paska z prawej strony silnika)

3. Czujnik na klapce wentylatora kłosowego ( kłosownika) - wystarczy odbezpieczyć klapkę i ma włączyć się.

4 Czujnik zapchania wytrząsaczy - naciskasz blaszkę ( czujnik jest na tylnej ściance kombajnu od wewnątrz nad sieczkarnią)

5. Jest jeszcze czujnik na filtrze powietrza.

Co do obrotów to dźwignia w dół obroty na + a w górę na - ale jak tym sterować to nie wiem bo ja mam przekładnię łańcuchową w swoim.



#52 Share tomekgeo2

tomekgeo2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Trzoda chlewna,sport

Napisany 12 listopad 2014 - 21:25

deutz fahr m900

A ten kłosownik gdzie się znajduje? Sory moze głupie pytania ale brak wiedzy.:)



#53 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 listopad 2014 - 10:10

deutz fahr m900

To jest ten wentylator na środku kombajnu u dołu po lewej stronie - obok podajnik zbożowego, pod akumulatorem i zbiornikiem paliwa :)



#54 Share tomekgeo2

tomekgeo2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Trzoda chlewna,sport

Napisany 13 listopad 2014 - 21:37

deutz fahr m900

Ok dzięki kolego za pomoc widać że znasz maszyne dobrze jeszcze raz wielkie dzięki.



#55 Share toobek

toobek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 czerwiec 2015 - 22:24

deutz fahr m900 Mam prośbę. Napisze mi ktoś krok po kroku jak ustawić wstępne napięcie pasa jezdnego w kombajnie Fahr M900. Założyłem nowy pas i nie wiem za bardzo jak go wyregulować. Z góry dziękuję!

#56 Share tomekgeo2

tomekgeo2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Trzoda chlewna,sport

Napisany 20 lipiec 2015 - 11:34

deutz fahr m900

Witam pomoże ktoś nie działa żaden z czujników co może być przyczyną Fahr M900



#57 Share toobek

toobek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 lipiec 2015 - 21:12

deutz fahr m900 A jak odłączysz kabelek od któregoś czujnika i dotkniesz do masy to działa?

#58 Share tomekgeo2

tomekgeo2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Trzoda chlewna,sport

Napisany 21 lipiec 2015 - 11:46

deutz fahr m900 Wlaśnie nic się nie dzieje kontrolki też się nie świecą a reszta elektryki działa światła kierunki klakson co może być przyczyną

#59 Share Renault85-15TX

Renault85-15TX

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1212 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LTM

Napisany 21 lipiec 2015 - 12:22

deutz fahr m900

Szukaj przyczyny przy głównej kostce od której idą kable do czujników bo na 100% tam tkwi problem. Jak dotykasz kablem bezpośrednio do masy i nie piszczy to znaczy że przyczyna jest przy głównym zasilaniu. 


"Co się polepszy, to się popieprzy, co się zbuduje, to się zrujnuje, co się ustali to się obali" Polak musi mieć łeb i d*pę ze stali !!!


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
deutz fahr m900 Dzisiaj, 12:24
  •  

#60 Share toobek

toobek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 lipiec 2015 - 23:49

deutz fahr m900 zobacz czy napięcie dochodzi do tej dużej kostki po prawej stronie kombajnu. według schematu do czujników idzie ten kabel na samym dole kostki. Ale to sprawdzisz on idzie do komory silnika. sprawdź też przy tym przekaźniku dwutorowym pod deska rozdzielczą on jest odpowiedzialny za załączenie lampki i sygnału oraz za załączenie sygnału z włączona pod kierownicą

Podobne tematy ustawienia sita m900 fahr