Skocz do zawartości

Zdjęcie

Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu


9 odpowiedzi na ten temat

#1 Share LukaszSZCZ999

LukaszSZCZ999

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz

Napisany 28 maj 2011 - 15:25

Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu Witam, mam 3065 od pół roku i wydawało mi się że już wszystko wiem a jednak... Jadąc na WYŁączonym półbiegu, biegi 1-4 wchodzą jak w masło podczas jazdy. Po włączeniu połówki (mój akurat jedzie wtedy wolniej)nie daje się zmieniać biegów ani w górę ani redukować, po prostu drążek nie wchodzi a przy mocniejszym pchnięciu dochodzi do zgrzytu. Na postoju można wrzucić, w czasie jazdy już nie, zupełnie jakby synchronizacji nie było. Dodam, że włączanie i wyłączanie połówki podczas jazdy jest bez problemu (reaguje normalnie). Z tego co sobie przypominam nie było takich zachowań wcześniej ( zresztą nie jestem pewny). Czy to normalne i po prostu wcześniej nie zwróciłem uwagi? Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu Dzisiaj, 04:30
  •  

#2 Share LukaszSZCZ999

LukaszSZCZ999

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz

Napisany 29 maj 2011 - 15:55

Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu Panowie, nikt nie posiada fergusona serii 3xxx? Proszę o odpowiedź

#3 Share kravter

kravter

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1218 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 czerwiec 2011 - 21:42

Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu nie wiem co to moze byc moze synchronizator niewpuszcza a moze za male cisnienie w skrzyni

#4 Share LukaszSZCZ999

LukaszSZCZ999

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz

Napisany 05 czerwiec 2011 - 08:51

Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu A czy to może być jakiś główny synchronizator? Przypuszczam że zmiana biegów głównych nie może być związana z ciśnieniem oleju.

#5 Share kravter

kravter

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1218 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 czerwiec 2011 - 14:09

Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu a seria 30 nie ma hydraulicznych biegow?? ja mam tak tylko na 2 (3630) na wlaczonym polbiegu nie wchodzi mi 2

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu Dzisiaj, 04:30
  •  

#6 Share LukaszSZCZ999

LukaszSZCZ999

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz

Napisany 05 czerwiec 2011 - 18:28

Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu Wiesz, nie będę mówił nie bo naprawdę nie wiem... Wydaje mi się że wcześniej nie miałem z tym problemu... Zapytam inaczej. Czy przy prawidłowej pracy skrzyni wrzucanie biegów na półbiegu powinno odbywać się bezproblemowo?

#7 Share kravter

kravter

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1218 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 czerwiec 2011 - 20:19

Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu no tak bo to jest wzacniacz momentu to nie jest tak ze przezuca na inne tryby w skrzyni

#8 Share LukaszSZCZ999

LukaszSZCZ999

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz

Napisany 12 czerwiec 2011 - 11:22

Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu Problem rozwiązany... Zapowietrzony układ hydrauliki

#9 Share sapacz

sapacz

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motocykle, technika rolnicza, kobiety

Napisany 12 czerwiec 2011 - 23:18

Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu Hej
A dokładniej ciekawi mnie twój problem i sposób jego rozwiązania??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu Dzisiaj, 04:30
  •  

#10 Share LukaszSZCZ999

LukaszSZCZ999

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz

Napisany 13 czerwiec 2011 - 07:48

Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu Bardzo możliwe że problem powstał po odłączeniu węży od wspomagania i od blokady mostu przedniego. Po pierwszym odpaleniu mieliśmy problem z przesunięciem wajchy biegów w prawo, ale to szybko mija po minucie pracy silnika. Do odpowietrzania nie odkręcałem węży. Po prostu w polu pojeździłem na blokadzie żeby oleju nabrała a przy okazji usunęły się resztki powietrza. Po godzinie pracy biegi na włączonym półbiegu wchodzą jak w masło. Myślę że to właśnie zapowietrzenie układu było powodem.

Podobne tematy