KIJANA14

Błotniki Ursus 4011/362

Polecane posty

KIJANA14    1

Problem mam taki że odrywajom mi sie błotniki w ursusie4011 przy jeździe, robiłem je jurz kilka razy i dalej sie odrywajom nbie wiem z jakiego powodu.

 

Poradzcie wy mi coś jak to zrobić żeby sie nie odrywały

 

Pozdrawiam kijana14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIJANA14    1

Nie na górze sie trzymają tyko na dole a ja z ojcem co juz żeśmy nie wymyślili i tak sie urywaja jakieś one poryte są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

tylne bardzo sie zużywają jak sie nie ma kabiny bo bardzo drżą, trzeba je wzmocnić (usztywnić)


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcincho    106

Co do tyłu, to jak nie ma kabiny do wystarczy je połączyć jakimś płaskownikiem lub kątownikiem i będą usztywnione <_< a jeśli chodzi o przednie to pamiętaj o tym że każdy spaw osłabia materiał tak więc nie będą się one już tak trzymać jak zaraz po wyjściu z fabryki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek10    1
Nie na gurze sie trzymają tyko na dolea ja z ojcem co jurz żeśmy nie wymyślili i tak sie urywajom jakieś one poryte są

 

 

a moze sie po krzaczkach smiga ?? <_<

 

u mnie ( udziadka) sie trzymaly przez 40 lat. odpadl dopiero jak o galaz zawadzil....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

Nie wiem dlaczego tak masz, możliwe że jest to już zmęcznie materiału. Właściwie to te błotniki tak dużo nie dają, tylko wygląd jeżeli musisz je mieć to poprostu kup nowe. Nam się oderwał na lewej stronie i do dziś jeździmy bez niego (przynajmniej upraw nie będzie niszczył przy opryskach).


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Jeśli chcesz nowe to spróbuj zrobić plastikowe- będą lżejsze i w razie przeszkody się odegną a nie wygną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

U mnie w c-360 te orginalne to były jedno wielkie g***o. Cały czas tata mysiał je spawać, albo tu pękły albo tu. Teraz kupiłem nowe i narazie mam spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

najlepiej je przyzpawaj i sie bedom trzymac <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelmf    237

Panowie chcę kupić błotniki do kół przednich do ciągnika o rozmoarze 13,6 r28 i niewiem jakiej szerokości i długosci na byc ten botnik , aby dobrze spełniał swą funkcje bo niechcę kupic za długiego ani za krudkiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

u mnie w u 1004 z przodu do kół 13,6/24 założyliśmy błotniki z allegro o szerokości 320 mm w mojej galerii zobaczysz jak to wygląda, a co do długości to są one nie zmienne a szerokość bedzie ci pasowała albo 320 albo 355

 

a ta aukcja do które kolega @ariss wrzucił linka to są błotniki do kół wielkości jak w c360, a po za tym to moja aukcja :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otóż chciałbym wymienić błotniki tylne w mojej C-360. I chciałbym zmienić z tych tradycyjnych na takie typu jakie produkuje firma Naglak(nieplastikowe). I szukałem w internecie ale nie mogłem nigdzie znaleźć oferty na same błotniki (te kanciate). Są błotniki ale z kabiną. Wie ktoś czy można kupić takie błotniki oddzielnie?? bez kabiny?? Nie musi być to Naglak. Ważne by były takie błotniki.

 

Te błotniczki to są coś tego typu http://www.naglak.pl/grafika/foto-kabina-360-1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    273

Właśnie poszukuję oryginalnych części do ciapka m.in błotników przednich oryginalnych i trafiłem na ofertę tej firmy : http://moto.allegro.pl/item1184026826_blotnik_przedni_c_330_c_360_prawy_i_lewy.html zastanawia mnie jednakże czy są to oryginalne przednie błotniki wykonane z grubej blach czy nie... Na ofercie pisze, że ..."Firma Polimerc ( www.polimerc.pl/ ) jest producentem blacharki ciągnikowej od 30 lat, wiec wyrób jest sprawdzony i bardzo dobrej jakości". Ale czy to prawda?? (oryginalne błotniki trzymały u mnie ładnie ponad 20 lat a jak kupiłem nowe zaczęły mi się krzywić po tak krótkim użytkowaniu ;[ :) ) Mam nadzieje że znajdzie się znawca i odpowie mi na to pytanie...


AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez krzys924
      Witam.. ostatnio miałem mały wypadek polegający na tym ze cofną sie wałek od pośredniego koła rozrzadu i zahaczył o przeciwwagę... rozebrałem silnik i okazało sie ze przeciwwaga jest strasznie luźna i zaczepia o blok silnika a wałek od tego koła pośredniego jest zgięty i mam w związku z tym parę pytań.. czy mogłem uszkodzić wał korbowy to znaczy czy mógł pęknąć lub zgiąć sie . czy dokupię oddzielnie jedna przeciwwagę i czemu ona sie poluzowała ???
    • Przez Marionos
      Witam
      Do pacjenta C360 z kabiną Sokółka przypasowałem Tura z prlu i o dziwo wieżyczki kolidują z kabiną.
      Po maksymalnym przespawaniu mocowań na sankach będzie oki, czy odpuścić?
      Sanki i kabina jak na zdjęciach:


    • Przez Maciek90
      Mam problem z obrotomierzem w C-360. Kupiłem linkę potrzebną do jego działania i wkręciłem ją na swoje miejsce tzn. pod prądnicą. Po uruchomieniu silnika linka nie kręci się. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj