Mariusz15

gdzie w zetorze 7011 zwiększyć dawke paliwa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mariusz15    1

podpowiecie mi gdzie w zetorze 7011 zwiększa się dawke paliwa pompa jest z mechanicznym ssaniem jak się mu wciśnie ten przycisk to zapala bez problemu a jak się go zablokuje to chodzi ok! a jak przycisk wyskoczy to ciągnik jestbez życia dyma z tłumika prawie nie puści i nawet na ciepłym troche ciężko pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pewex93    0

to masz coś w pompie roz.....e bo ja go w swoim 7045 wciskam tylko w zimę żeby lepiej palił a tak powinien dobrze palić bez ssania a te ssanie to masz na pompie koło sprężarki taki guzik dajesz gaz do końca wciskasz go ale jak puścisz gaz to się wyłączy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewek    8
Napisano (edytowany)

to ja sie podłacze pod temat

jak to ssanie powinno działać, bo u mnie to też trzeba wcisnac przy pierwszym porannym uruchomieniu inaczej nie zapali.

Kreci ale jakby mu brakowało 2 gramy paliwa do zapalenia. Ale jak go juz uruchomie i zgasze pali ok bez guzika. Moc ma dyma generalnie nie puszcza, przyczepa 10 tonowa ze żwirem nie stanowi żadnego oporu.

Myslałem o zapowietrzeniu pompy ale przepompowywałem go reczą pompką, ale to nic nie dawało.

A może ktoś u mnie zmniejszył nieco dawkę do pracy z turem,bo od "zawsze" on go miał i głownie z nim pracował.

Edytowano przez szewek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
Napisano (edytowany)

W innym czeskim produkcie - ciężarowej skodzie używało się tego dopiero zimą. Zwiększa dawkę paliwa przy rozruchu. Ciągnik leciwy i potrzebuje ciut więcej na zimnym silniku(lub ktoś grzebał przy nastawach). Korzystaj z tego rozwiązania i nie męcz kręceniem rozrusznika.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz15    1

koledzy ale odbiegacie od tematu! ja pytam gdzie się zwiększa dawke a wy o ssaniu i o zapalaniu załużcie osobny temat i sobie piszcie o tym guziku w pompie od strony sprężarki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Tam nie ma śrubki którą zwiększysz dawkę. Daj zarobić pompiarzowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewek    8

Gdzies na tym forum wyczytałem że poprzez przekrecenie tego całego mechanizmu

ssania można zwiekszyć bądz zmiejszyc dawkę paliwa. Niestety nie moge teraz tego znaleść

i nie mam katalogu czesci tej pompy wiec nie powiem czy to prawda, sam nie próbowalem jeszcze sie tym bawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz15    1

skoro ci co robią pompy regulują gdzieś dawke to coś w tej pompie musi być do regulacji napewno nie trzeba do tego rozbierać pompy bo to by za dużo zawodu było musimy tylko dojść gdzie coś jest:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Rzecz w tym , że oni regulują pompy na maszynach. Co do pompy zetora to nie miałem okazji zadawać się z nią. Regulacja może być w ustawieniach regulatora lub na poszczególnych sekcjach(po prostu nie wiem) i nie mam na myśli poluzowania ogranicznika przesunięcia listwy. W moim nie ma tego dyndzla(stara konstrukcja pomp jest w nie wyposażona). Daj zarobić tym którzy z tego żyją, bądź zmień pompę na tą od 7211.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W 5340 jest pokrywka na regulatorze obr. od strony kabiny. Pod nią są śruby regulacyjne i jedna z nich jest do regulacji dawki. Może ci to pomoże.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deomega    0

Stary temat ale jak go czytam to aż mi się nie dobrze robi.
Tyle wymienionych zdań, zero pomocy.
W pompie bez odprężnika to reguluje się dawkę u góry na pompie od strony kabiny(taka śróbka z nakrętką).
Odkontrowijesz nakrętke(klucz 10)i:
-wkręcasz ją to zmniejszasz dawkę

-wykręcasz to zwiększasz

Nie wiem czy do dobrze ale pół obrotu(30 minut) to chyba 1gram.

W pompach z przyśpiesznikiem to musisz poluzować nakrętkę kontrującą na przyśpieszniku(chyba tak się nazywa) poluzować i prawdopodobnie obrócić odprężnik dookoła i za kontrować. W którą stronę to nie powiem bo sam nie wiem.
Mam nadzieje że komuś pomogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

kręcisz przyspiszacz w stronę "wykręcania " z obudowy pompy ,jak chcesz zwiększyć dawkę


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 

 

 

 

 

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 

 

 

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj