Zaloguj się, aby obserwować  
kamil221

obroty mf255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kamil221    0

witam mam problem z moim mf255 gdyż wiem ze to wina paliwa ale gdy wszystko umyłem zmieniłem filtr i nalałem nowego paliwa to nadal nie wchodził na obroty doszedł do 25tyś i chodził jak trzydziestka i troszke kopcił a na wolnych jest ok co może być przyczyno :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    114

możesz mieć zabyty piltr który jest na końcu pompy tam gdzie dochodzi przewód paliwowy od filtra tam jest śruba bodajże na 22 lub 24 i tam jak odkręcisz to tam jest taki mały filterek i on jest napewno zabity u mnie tak samo było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Skoro mówisz, że wchodził na 2.5 tys to dobrze, wyczyścić filtr w pompie wtryskowej tak jak wspomniał @pisklaczun, nic nie powiedziałeś o rozruchu, jak on pali z rana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Wszyscy skupiacie się na pompie i filtrach a ja obstawiam uszczelkę pod głowicą zobaczymy


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Właśnie dlatego pytałem o rozruch zimnego silnika. :rolleyes: Filtry co jakiś czas może zmienić, to niczemu nie zaszkodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Koledzy obstawiacie filtr paliwa lub uszczelkę pod głowicą a może filtr powietrza jest odpowiedzialny za taki stan rzeczy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil221    0

witam co do rozruchu to ma ciężkawo ale czy zimny czy ciepły to samo jutro wymienię filtr w pompie to wam napisze czy coś się zmieniło. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Jak wchodzi rurka z filtra do pompy, to odkręć ją i odkręć kluczem 27 tą dużą śrubę. W środku jest filterek.Trzeba wyjąć zaworki ze środka, i trzeba uważać żeby je nie po obracać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil255    305

Na 100% to uszczelka pod głowicą,lub źle ustawiona pompa wtryskowa.Na początku sprawdź pompę bo miałem to samo na wakacjach i okazało się,że to ona jest winna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Jakby to była uszczelka to z filtra powietrza byłoby słychać 2akie charakterystyczne cmokanie. U mnie jak wydmuchało uszczelkę to w ciągu 10min z pełnej mocy całkowicie osłabł, ledwo na 1H do garażu wjechałem, a potem już nie chciał odpalić ;)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Margoy    0

Dzieki Tomek73 u mnie chyba od nowości nikt tam nie zaglądał a coś go czasem muli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj