Skocz do zawartości

Zdjęcie

VW Passat B6


29 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Bawidamek

Bawidamek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie

Napisany 16 maj 2011 - 20:20

VW Passat B6 Witam mam taki problem z pasatem.Otóż jest tak jak jest zimny to odpala po ok 1 sek tak od tyku,a jeśli jest cieply to trzeba nim troche pochełtac tak ze 3-4sek i nie wiem co jest grane.Myślelismy ze to wina paliwa bo wczesniej byl tankowany na Blisce,ale teraz zataknowany na BP diesel ten najdrozszy i dalej to samo.Niedawno byl robiony przeglad i wszystkie filtry wymienione,mocy nie stracil nie kopci.Moze ktos juz mial taki problem i pomoze mi:)
Aha zapomnial bym napisac Rok 2006 silnik 2.0TDI przebieg 68000.O jeszcze jedno po ilu kilometrach wymienia sie rozrzad??
www.takeagift.pl/polecam:120152 --> Bardzo fajna stronka i mozna duzo narod wygrac POLECAM

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VW Passat B6 Dzisiaj, 10:55
  •  

#2 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 16 maj 2011 - 21:01

VW Passat B6 Masz go od nowego? Bo jak nie to ten przebieg jest trochę nie realny.jak byś napisał 168000 to jest już bardziej prawdziwy.

Po drugie taki objaw to jakby pompa wtryskowa się kończyła, może wtryski.To są jedna z najgorszych silników.Nawet 80 tyś nie wytrzymują.

Musisz jechać na serwis to stwierdzą co jest.A serwisy wcale nie są drogie.Tam się wszystkiego dowiesz o nim.Jeśli bbył przyprowadzony z zagranicy a tam pewnie był serwisowany to możesz się dowiedzieć jaki ma prawdziwy przebieg. Bo w Niemczech ciężko kupić takiego który ma mniej niż 150 tyś a i 300 się trafiają.

#3 Share Marcin 80

Marcin 80

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 322 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2011 - 21:07

VW Passat B6 Może mapy startowe do reaktywacji ??? identyczny objaw.

#4 Share ursuss

ursuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 511 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie aleksandrów

Napisany 16 maj 2011 - 21:11

VW Passat B6 Tu nie ma pompy tylko są pompowtryski ... a jak chodzi na biegu jałowym ?? Bez komputera nasze gdybania to wróżenie z fusów...

#5 Share Bawidamek

Bawidamek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie

Napisany 16 maj 2011 - 21:16

VW Passat B6 Te 68 tys to realny przebieg bo byl brany z salonu jako nowka,a tata ma jechac wlasnie na serwis tylko wlasnie chce sie dowiedziec co to moze byc bo to troche za maly przebieg zeby juz sie konczyl jego zywot.A na biegu jałowych chodzi dobrze nie szarpie go ani nic

Edytowany przez Bawidamek, 16 maj 2011 - 21:18.

www.takeagift.pl/polecam:120152 --> Bardzo fajna stronka i mozna duzo narod wygrac POLECAM

#6 Share ursuss

ursuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 511 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie aleksandrów

Napisany 16 maj 2011 - 21:20

VW Passat B6 Pewnie jakaś nieszczelność w układzie paliwowym i się zapowietrza albo pompowtryski a to kosztowna sprawa nowe ok 1,5tyś sztuka ostatnio to przerabiałem ;( napisz jak będziesz wiedział coś więcej ...

Edytowany przez ursuss, 16 maj 2011 - 21:21.


#7 Share Ramzes009

Ramzes009

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2011 - 21:30

VW Passat B6 rozrząd się powinno wymieniać co 100 tys. z tym że razem z nim pompę wody i napinacze i coś tam jeszcze..
nie wiem jak w b6 ale u nas w b5fl to prawie cały przód rozbierali...
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone, wszechświat i głupota ludzka... choć mam wątpliwości co do tej pierwszej"
A.Einstein
-------------------------------------
Ursus C360 3P fan.

#8 Share waldek315

waldek315

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Leszno

Napisany 16 maj 2011 - 21:34

VW Passat B6 kolego sprawdź czy pompa w zbiorniku chodzi bo u mnie było słychać że chodziła jak się wciśnie kluczyk tak 3-4sek. a paliwa nie podawała rano palił od szczała a jak był ciepły to ciężko palił trzeba było kręcić dłużej i jak była połowa zbiornika to nieraz zgasł zapowietrzył się i trzeba było kręcić aż się odpowietrzy nowa pompa taką jak zakładają w aso 500zł w sklepie a w servisie coś ponad 1tys więc zobacz czy podaje paliwo ja pompę jest pod siedzeniem z tyłu ja pozdejmowałem wężyki założyłem przezroczyste do bańki i było widać jak pompuje ledwo co niebieski jest ciśnieniowy a ten drugi to powrót

#9 Share Bawidamek

Bawidamek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie

Napisany 16 maj 2011 - 21:42

VW Passat B6 Ta pompe w zbiorniku to slychac.ALe zapomnialem dodac ze czasami(raz na jakis czas) jak jest cieply to odpali dobrze nie trzeba dlugo krecic.
www.takeagift.pl/polecam:120152 --> Bardzo fajna stronka i mozna duzo narod wygrac POLECAM

#10 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 16 maj 2011 - 21:51

VW Passat B6

Pewnie jakaś nieszczelność w układzie paliwowym i się zapowietrza albo pompowtryski a to kosztowna sprawa nowe ok 1,5tyś sztuka ostatnio to przerabiałem ;( napisz jak będziesz wiedział coś więcej ...

Nie masz czasem poczucia że zapłacona kwota jest zawyżona :blink:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VW Passat B6 Dzisiaj, 10:55
  •  

#11 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2011 - 21:57

VW Passat B6 podjezdz do ogarnietego chip tunera, w vagach czesto procedura startu kleka, zrobi ci to w 2 minuty i zaplacisz 200 zl.
to bardzo typowa dolegliwosc tdi, wiec z pewnoscia 90% mozna od razu walic do tunera.

gdyby byla nieszczelnosc w ukladzie paliwowym to by nie chcial zapalic zimny, a nie cieply. tutaj problem powstal potym jak UE i inne zaczeli sprawdzac toksycznosc spalin od razu po uruchomieniu. producenci musieli znacznie zredukowac dawki startowe paliwa i grupa VW slabo sobie poradzila, dlatego po wylataniu danej liczby kilometrow, trzeba mu dac wiecej paliwa do odpalenia.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#12 Share ChiquitaB

ChiquitaB

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1885 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-pomorskie okolice Grudziądza

Napisany 17 maj 2011 - 17:02

VW Passat B6 popieram brzozaka muszą ci zrobić nową mapę startową silnika koszt 400-500 zł chyba że na gwarancji to serwis chociaż nie nie musi być chyba serwis nie wiem jak to z naprawami na gwarancji poza serwisem

#13 Share Marcin 80

Marcin 80

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 322 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 maj 2011 - 17:09

VW Passat B6 CZyli ktoś mój pomysł też popiera :D

#14 Share kamilsame1

kamilsame1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 maj 2011 - 18:09

VW Passat B6 Tez mam takiego passata tez 2006r 2,0 TDI 140KM.moj nie ma takiego problemu,ale na 80% cos jest z komputerem ,u mnie cały czas przez ostatnie 2 miesiace wyskakiwała kontrolka od oleju a cały czas sprawdzałem i poziom oleju był dobry,pojechałem do serwisu i pow ze nie wiedza co to za awaria,wymieniłem czujnik od oleju i teraz wszystko jest ok ;)
Pozdrwaiam wszystkich posiadczy WW B6

#15 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1299 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 17 maj 2011 - 18:33

VW Passat B6 ja mysle ze siada komputer ktory steruje dawka startowa paliwa w bmw z silnikiem tds tez wystepuje ten problem przy cieplym silniku i jest to spowodowane awaria sterownika pompy paliwowej wiec u ciebie moze byc podobnie watpie ze to pompowtryski poniewaz by dymil albo nierowno chodzil wiec tak jak pisal kolega wyzej mozesz udac sie do tunera labo speca od sterownikow pomp on to powinien zalatwic ustawiajac odpowiednia dawke startowa

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#16 Share Bawidamek

Bawidamek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie

Napisany 17 maj 2011 - 19:27

VW Passat B6 Tata ma byc może jutro jechać na serwis i oni napewno już sie z taka awaria spotkali wiec beda może wiedziec o co w tym chodzi,a jak bym to olał i jezdzil tak to jesli to sterownik pompy to mogłby mi kiedys nie odpalic bo wiecie juz niedlugo prawo jazdy to zeby mi gdzies w trasie nie nawalil;)
www.takeagift.pl/polecam:120152 --> Bardzo fajna stronka i mozna duzo narod wygrac POLECAM

#17 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1299 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 17 maj 2011 - 20:12

VW Passat B6 w trasie nie powinien ci nawalic chodzi tu raczej o dawke startowa a nie cale mapy wtrysku a co do tego silnika to u kolegi po 30 tys wymieniali silnik na gwarancji zanim wymienili to kilka razy siadly wtryski i sterownik wiec ten silnik moim zdaniem jest nieudany poniewaz wielu uzytkownikow na niego nazeka co poparte jest czestymi awariami wiec ja tobie zycze bezawaryjnej jazdy

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#18 Share Bawidamek

Bawidamek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie

Napisany 17 maj 2011 - 20:27

VW Passat B6 Wlasnie tez to zauwarzylem wczesniej bral olej,ale uspokoilo sie i dotego jakies akcje serwisowe:( Ale czego chciec od samochodu za troche ponad 100tys wnetrze troszke slabo wykonczone.zaczynaja trzeszczec pastiki i troche glosno w srodku;/
www.takeagift.pl/polecam:120152 --> Bardzo fajna stronka i mozna duzo narod wygrac POLECAM

#19 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1299 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 17 maj 2011 - 20:48

VW Passat B6 ja osobiscie radzil bym ci sprzedac auto skoro ma tak maly przebiek i jest krajowe serwisowane bo prawdziwe problemy jeszcze przed toba z tym silnikiem a niestety jest on bardzo kosztowny w naprawach a co do rozrzadu to roznie jest w roznych samochodach przewaznie 100 120 tys najlepiej wymienic jesli jest to lancuszek to limit sie znacznie wydluza a nawte ogranicza sie do sprawdzenia stanu a jak rozwiazali to w passacie b6 to na 100 % nie jestem pewien

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VW Passat B6 Dzisiaj, 10:55
  •  

#20 Share Bawidamek

Bawidamek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie

Napisany 17 maj 2011 - 21:11

VW Passat B6 Co ty mój tata nie sprzeda go nie poto dbał o niego przez 5 lat zeby go teraz sprzedac za ok 50 tys.A jak sie popsuje to sie go naprawi tak mi niedawno powiedział.Mamy tez Peugeota Experta 2.0Hdi i tam mi sie bardziej praca silnika podoba,a nawet wykonczenie wnetrza w peugeotach jest lepsze np w 508.A i tak dopiero na wiosne kupujemy nowy samochod wiec passat tak czy siak musi zostac.
www.takeagift.pl/polecam:120152 --> Bardzo fajna stronka i mozna duzo narod wygrac POLECAM

Podobne tematy