Skocz do zawartości

Zdjęcie

Polski przemysł ciągnikowy


62 odpowiedzi na ten temat

#41 Share craft

craft

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 maj 2011 - 21:50

Polski przemysł ciągnikowy

Wow sprawdzasz mnie a może lepiej jakbyś sam polegał na sprawdzonych informacjach a nie zasłyszanych tu i ówdzie :lol:
Jeśli chodzi o Euro IV to Zetor pójdzie drogą JD i Perkinsa :P i prawdopodobnie nie unikną stosowania elektroniki w układzie paliwowym.
O co chodzi że w 60 tego nie masz, rozwiń swoją myśl :D


A to sprawdzona informacja z tą elektroniką, masz wujka w Zetorze ??? :lol: Ja tam gdzieś czytałem, że common railu Maxterra mieć nie będzie, ale to niesprawdzona informacja bo nie pamiętam gdzie to czytałem, więc przypisu ze źródłem nie zrobie :lol: Ale to nie tamat o Zetorze.


SW 400 jak powstał to na tamte czasy był supernowoczesnym silnikiem, a komora spalnia tak się udała konstruktorom Leylanda, że do dziś nie ustępuje nowoczesnym konstrukcjom, silnik ten można było dowolnie ustawiać na różne dawki paliwa. Gdyby nie normy spalania Euro to dziś by ten silnik ciągle produkowali i byłby całkiem na czasie. A gdyby Andoria nie upadła z powodów takich jak prawie każdy polski zakład, to pewnie zmodernizowaliby go żeby osiągnąć Euro III. Reasumująć jest to bardzo dobra konstrukcja nadająca się do modernizacji i walki na rynku silników. Szkoda, że nie ma komu się za to wziąć. Wtedy może taki pronar kupowałby te silniki a nie drogie Deutze i Iveco, i możnaby wtedy powiedzieć, że to polski ciągnik. I konkurencyjny cenowo...

Edytowany przez craft, 08 maj 2011 - 21:52.

Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Polski przemysł ciągnikowy Dzisiaj, 21:57
  •  

#42 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 08 maj 2011 - 22:13

Polski przemysł ciągnikowy

SW 400 jak powstał to na tamte czasy był supernowoczesnym silnikiem, a komora spalnia tak się udała konstruktorom Leylanda, że do dziś nie ustępuje nowoczesnym konstrukcjom,

Packard wycofał go z produkcji bo zaczął ustępować nowym konstrukcjom ;)

Wtedy może taki pronar kupowałby te silniki a nie drogie Deutze i Iveco,

Skąd wiesz, że cenowo byłby tańszy niż klepane w tysiącach sztuk Iveco-Trector i Deutz AG? czyste gdybanie

A to sprawdzona informacja z tą elektroniką, masz wujka w Zetorze ??? :lol:

A jesteś w stanie ustawić mechanicznie silnik aby spełniał normy Tier 4 i Euro IV i V? Bo bez elektroniki ani rusz.

Poczytałeś na temat SW400 na wiki i szalejesz :blink: to wytłumacz mi na czym polega ta nowoczesność komory spalania w SW400 i w której wersji bo było ich w ciul i jeszcze trochę ;)
Ursus nigdy nie dorównał Zetorowi i już nie dorówna trzeba się z tym pogodzić. Tak samo jak z tym, że najprawdopodobniej w Polsce będą Pomoty malowane na jasno czerwono z niedźwiadkiem na masce
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#43 Share craft

craft

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 maj 2011 - 22:49

Polski przemysł ciągnikowy

Packard wycofał go z produkcji bo zaczął ustępować nowym konstrukcjom ;)

Nie spełnia norm spalania i pod tym względem ustepuje nowoczesnym konstrukcjom, tak samo jak ustepuję pod tym względem, że nie ma CR, ja piszę o tym że głowna konstrukcja silnika jest ciągle nowoczesna a nie system wtrysku , o którym ciągle powtarzam że trzeba zastosować nowy.

Skąd wiesz, że cenowo byłby tańszy niż klepane w tysiącach sztuk Iveco-Trector i Deutz AG? czyste gdybanie

Bo np Andoria jako lokalna firma, żeby wygrać z konkurencją walkę o klienta w Polsce nie mogłaby wyskoczyć z cenami jak za Deutza

A jesteś w stanie ustawić mechanicznie silnik aby spełniał normy Tier 4 i Euro IV i V? Bo bez elektroniki ani rusz.

Więc pewnie nie będzie w Maxterze Euro IV

Poczytałeś na temat SW400 na wiki i szalejesz :blink:

Nie udzielaj się o kimś jak nie znasz, ok?

to wytłumacz mi na czym polega ta nowoczesność komory spalania w SW400 i w której wersji bo było ich w ciul i jeszcze trochę ;)

Teraz to dałeś , wersji było w ciul tylko że w każdej od początku do końca jest ta sama komora spalania i układ wtrysku i wogóle wszystko, tylko inne podkręcenie pompy. A to że komora spalania jest dobra zależy od jej geometrii, poprostu jak silnik jest dobrze zaprojektowany to sprężone powietrze sie odpowiednio zachowuje i jest dobre spalanie.

Ursus nigdy nie dorównał Zetorowi i już nie dorówna trzeba się z tym pogodzić. Tak samo jak z tym, że najprawdopodobniej w Polsce będą Pomoty malowane na jasno czerwono z niedźwiadkiem na masce

A po co wyskakujesz z tym Zetorem, ktoś tu coś mówi o Zetorze i Ursusie, weź swoją frustrację wyładuj w innym wątku i nie zaśmiecaj tego wątku zetorem!

Edytowany przez craft, 09 maj 2011 - 22:21.

Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Polski przemysł ciągnikowy Dzisiaj, 21:57
Tylko na agroFakt.pl:

A może seradela i gryka? zobacz »

  •  

#44 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 08 maj 2011 - 23:11

Polski przemysł ciągnikowy

Nie spełnia norm spalania i pod tym względem ustepuje nowoczesnym konstrukcjom, tak samo jak ustepuję pod tym względem, że nie ma CR, ja piszę o tym że głowna konstrukcja silnika jest ciągle nowoczesna a nie system wtrysku , o którym ciągle powtarzam że trzeba zastosować nowy.


Jak nie spełniał norma spalania? Skoro mieli Euro 2 to a AdBlue bez problemu mieli by Euro IV. Co za problem kupić u Boscha czy Delphi CRa i go zaprogramować?
Właśnie wytłumacz dlaczego niby jest taka nowoczesna, bo o to pytałem a ty dalej to samo tylko bez odpowiedzi ;)

Bo np Andoria jako lokalna firma, żeby wygrać z konkurencją walkę o klienta w Polsce nie mogłaby wyskoczyć z cenami jak za Deutza

Tyle, że taki Deutz AG produkuje silniki masowo, dzięki czemu mają możliwość obniżenia ceny, poza tym skąd wiesz, że silnik Deutz jest droższy od Andorii? Kupowałeś jakiś? Czy gdybasz?

Więc pewnie nie będzie w Maxterze Euro IV

Za 6 tygodni mam obronę mgr inż z mechaniki a Ty mi o wikipedii. Nie udzielaj się o kimś jak nie znasz, ok?

Za 6 tygodni bronisz mgr inż z mechaniki i nie wiesz, że bez Euro IV nie będą mogli jej produkować? Masz jeszcze czas doucz się ;) Największa będzie miała ponad 130kW. A studia z mechaniki to akurat gówno a nie argument ;) wiem po sobie nauczyli Mnie teorii a praktyki prawie wcale <_<, ten nasz kochany system edukacji ;[

Teraz to dałeś , wersji było w ciul tylko że w każdej od początku do końca jest ta sama komora spalania i układ wtrysku i wogóle wszystko, tylko inne podkręcenie pompy. A to że komora spalania jest dobra zależy od jej geometrii, poprostu jak silnik jest dobrze zaprojektowany to sprężone powietrze sie odpowiednio zachowuje i jest dobre spalanie.

Tu fakt Mój błąd silniki mi się pomyliły. Co jest takiego w tej geometrii? układ zaworów? miejsce usadowienia wtrysku? sposób otwarcia zaworów? Czy przypominający półkulę kształt? Bo nie wiem o co ci chodzi

A po co wyskakujesz z tym Zetorem, nie zaśmiecaj wątku!

To ty cały czas piszesz o Zetorze :lol:

Edytowany przez Lukasz1987, 08 maj 2011 - 23:20.

Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#45 Share craft

craft

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 maj 2011 - 23:27

Polski przemysł ciągnikowy :lol: Głownie kształt denka tłoka . O zetorach to piszę ale w odpowiednich wątkach, atu piszę o sw400 ewentualnie o maxterze a nie wspomin alem czy ursus lepszy od zetora, ale widać coś Cie boli. Co do ceny to wogole o czym Ty piszesz chlopie, ja mowie ze dobrze byloby jakby byl jakis polski tani silnik, a jesli by nie byl tani to juz nie moj temat bo ja napisalem ze szansa dla polskich producentow jest tani silnik, a Ty od d*py strony wychodzisz z zalozenia ze on nie bedzie tani, więc to nie jest ten silnik o ktoryma ja piszę, o ile trybisz. A co do maxterry to juz ja mieli 2 lata temu wprowdzac a wtedy jeszce Euro III spokojnie mogli wdrazac a teraz to moze sami nie wiedza jak to Euro IV zrobic :P
Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

#46 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 08 maj 2011 - 23:35

Polski przemysł ciągnikowy

O zetorach to piszę ale w odpowiednich wątkach, atu piszę o sw400 ewentualnie o maxterze a nie wspomin alem czy ursus lepszy od zetora, ale widać coś Cie boli.

A Maxterra to nie Zetor? Nie boli Mnie to Ojciec ma to i to. Tylko ile zaprojektował swoich ciągników taki Zetor a ile Ursus?

Co do ceny to wogole o czym Ty piszesz chlopie, ja mowie ze dobrze byloby jakby byl jakis polski tani silnik, a jesli by nie byl tani to juz nie moj temat bo ja napisalem ze szansa dla polskich producentow jest tani silnik, a Ty od d*py strony wychodzisz z zalozenia ze on nie bedzie tani

No właśni Intral wybrał Iveco dlatego że były tańsze niż Andoria więc pisanie że nisko-seryjna produkcja miałaby rację bytu w obecnych czasach to za mocno siedzisz na tej uczelni i nie widzisz co się w branży dzieje ;) i po co piszesz że by było dobrze jakby był tani skoro o tym nie wiesz, że by był? :blink: Gdybasz jakbyś szedł dopiero na studia związane z mechaniką a nie je kończył :P ;)

więc to nie jest ten silnik o ktoryma ja piszę, o ile trybisz

pomyliło mi z komorami spalania Leylanda i Andorii SW400 bo oryginał miał komorę przebudowaną
I zakończmy OT

CO do naszego przemysłu ciągnikowego, to mamy sukces Naglak JD kabiny robi :)

Edytowany przez Lukasz1987, 08 maj 2011 - 23:37.

Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#47 Share craft

craft

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 maj 2011 - 23:50

Polski przemysł ciągnikowy no niestety nie jest to takze sukces dla JD że mu już byle kto podzespoły produkuje :lol:
Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

#48 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 09 maj 2011 - 07:47

Polski przemysł ciągnikowy Aja wiem czy byle kto...dobra firma bym powiedział.... @craft napisałeś że sw400 nie ustępuje nowszym silnikom,w latach 60 tych może i był nowoczesny, ale teraz niby czym to się objawia ta jego nowoczesność? bo jej nie widze ...poza tym sw400 z tego co wiem w polsce był produkowany z dwoma różnymi komorami spalania
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#49 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 09 maj 2011 - 08:26

Polski przemysł ciągnikowy Po pierwsze sw 400 był nowoczesny. Zresztą nie wiem czy w tamtych czasach w polsce był wogóle jakiś nowoczesny silnik diesla o tej mocy. To tak jak z silnikiem ad 3 152 w 255 który zaistniał w latach 50 tych i też był nowoczesny na tle motorów z c330 czy c 360. Tutaj dochodzimy do sedna sprawy. Pomimo, że są i byli u nas zdolni inżynierowie. To nigdy nie było i nie będzie kasy na zaprojektowanie i wdrożenie do produkcji nowoczesnego silnika samochodu czy ciągnika. W fso pracowano nad silnikiem diesla, opracowany był też 2 cylidrowy czterosów do motocykla. Ale zawsze kończyło się na zakupie licencji bądź gotowych podzespołów lub przestano produkowac motocykle.
Wiem, że tu jest wielu fachowców którzy wiedzą, że unowocześnienie silnika wiąże się z dodaniem turbo czy cr. Nikt jednak nie zastanawia się. Czy np układ tłokowo korbowy to wytrzyma, czy głowica będzie zdolna odprowadzić więcej ciepła, wytrzymać wyższe ciśnienia. No i wreszcie najważniejsze pytanie czy ten silnik będzie potym można gdzie kolwiek zamontować i czy nie taniej będzie kupić gotowy. Co do geometrii silnika, kształtu komory spalania, kształtu kanałó dolotowych, wydechowych, rozmieszczenia zaworów, wtryskiwaczy nie chce mi się tego tłumaczyć. Ma to bardzo duży wpływ na parametry pracy silnika, ale po co ludziom w głowach mieszać.

#50 Share craft

craft

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 maj 2011 - 10:23

Polski przemysł ciągnikowy Trochę się zaplątaliśmy, bo każdy mi próbuje wytłumaczyć, że SW400 nie jest nowoczesny, ale przecież wiadomo, i ja też to wiem że ma przestarzały układ wtryskowy , pompa paliwa zamiast CR, nie spełnia normy Euro III, więc oczywiście jest przestarzały! Ja piszę, że ma tak udaną geometrię silnika, (i może słowo udana bardziej tu pasuje bo nowoczesność chyba ma mniej do rzeczy) że możnaby jeszcze ten silnik modernizować, zastosować inny układ wtrysku a reszty nie trzebaby przerabiać bo dajmy na to najnowszy silnik JD wcale jakiejś lepszej , nowocześniejszej geometrii nie ma. A co ta geometria ma do rzeczy to tak jak hubertuss wyżej pisze, dużo! Nasz wykładowca opowiadał jak te silniki testowali i podkręcali mu różne dawki paliwa, i nadziwić się nie mogli że nigdy nie kopcił ani nie hałasował zbytnio, spalanie w komorze przebiegało bez zarzutu. A teraz wyobraźcie co by się działo jakbyś tak zrobił np z silniem 60tki

Edytowany przez craft, 09 maj 2011 - 10:25.

Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Polski przemysł ciągnikowy Dzisiaj, 21:57
  •  

#51 Share adikpl1

adikpl1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1851 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BLM

Napisany 09 maj 2011 - 10:57

Polski przemysł ciągnikowy No w sumie masz masz rację pewnie mało sprawdzona ta informacja skoro pochodzi z serwisu internetowego jakiejś mało znanej firmy ZETOR TRACTORS a. s. ;)
http://www.zetor.com/environment

Dlaczego uważasz, że nie wstawią tej elektroniki?

Edytowany przez adikpl1, 09 maj 2011 - 11:00.


#52 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 09 maj 2011 - 11:01

Polski przemysł ciągnikowy @craft na jakiej tej politechnice jesteś? ja jestem po świetokrzyskiej, powiedz mi widziałeś miałeś w rękach kiedyś tłok od wolnossącego sw400 czy c360 czy t25 ?
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#53 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 09 maj 2011 - 11:22

Polski przemysł ciągnikowy Specem od sw 400 nie jestem. Ale być może dwa rodzaje komory spalania wiązały się z występowaniem wersii wolnossącej i turbo.

#54 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 09 maj 2011 - 19:17

Polski przemysł ciągnikowy Doskonale hubertus w wolnossących jest taka komora w tłoku jak min c360 t25, w turbo są inne zmniejszające stopień sprężania, różni się oczywiście parametrami jak głębokość średnica kąty, czy wys czubka w komorze,wiadomo im mniejsza komora tym większy stopień sprężania, teoretycznie moc większa za to mniejsza kultura pracy, po co to pisze: craft wspomniał że sw400 dzięki geometrii tłoka wlotów układu dolotowego jest udany, ma rację, ale konstrukcyjnie to dla mnie dziadostwo z lat 50-60 ub wieku, c360 też ma b.dobrą geometrię, ale w c360 psuje szyki lichy układ wtryskowy, i dziadosko ustawione fazy rozrządu oraz zbyt małe zawory, układ korbowo tłokowy nic nie zmienił się od czasu wynalezienia silnika, oprócz materiału i jakości i technologi wykonania, tj pisał że jd ma podobną geometrię bo tam ,się już nic nie da ulepszyć, ale w c360 można oczywiście założyć wałek rozrządu zetora 72xx głowicę i rozrząd też zetora typu nie pamiętam 62xx albo 70xx, po rozwierceniu otworów w bloku w c360 pasują tuleje zetora 62xx albo 70xx niepamiętam typu też, ale bawiłem się z tym kiedyś i jest duża różnica, oczywiście zrobić przeszczep pompie wtryskowej też można, ale lepiej kupić chyba lepszy traktor :rolleyes:
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#55 Share craft

craft

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 maj 2011 - 21:54

Polski przemysł ciągnikowy Na Krakowskiej studiuję. Szczerze mówiąc od wolnossącego SW400 tłoka nie widziałem, ale za to miałem tłok w ręce od sw400 turbo, o c360 nie wspomnę bo ten silnik to rozbieram i skręcam na kolanie :D bo ojciec ma i awaryjny dość był przed generalką. W każdym razie ja piszę o wersji turbo, wątpię żeby z tego silnika w wersji wolnossącej udało się coś zrobić dobrego...

@adikpl1 ja nie twierdzę, że nie zastosują ani że zastosują, mam to gdzieś tak szczerze a napewno nie w tym wątku. Tam na tej stronce co mi pokazujesz to jest jakiś tekścik w stylu "strategia rozwoju, cele i założenia" i napisali że w 2014 trzeba będzie spełnić Euro IV i bez elektroniki się nie obejdzie, ale nie napisali że w tym i tym modelu będzie to i to. Ja tam gdzieś tam czytałem że w Maxterze choćby CR ma nie być, i tylko tak wspomniałem że tak czytałem, a szukać gdzie to było i podawać Ci linków nie mam zamiaru , tak jak sprzeczać się z Tobą o to. A Maxterra już dawno miała być i coś jej nie ma, ale daj im Bóg i Tobie też żeby mieli CR i inne cuda...

Edytowany przez craft, 09 maj 2011 - 22:17.

Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

#56 Share LowRider

LowRider

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 10 maj 2011 - 14:49

Polski przemysł ciągnikowy Jak się nie mylę, SW400 to był silnik wolnossący o mocy w granicach 100KM, odmiana z turbosprężarką miała oznaczenie 6CT107

Taka ciekawostka że w najmocniejszym polskim Ślązaku silnik ten miał moc 210KM :)

#57 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 10 maj 2011 - 20:05

Polski przemysł ciągnikowy No ok może i dało by go się wyposażyć w cr, ustawić tak aby spełniał normy euro. Tylko do czego go włożyć? Nawet firmy montujące ciągniki w polsce wolą kupić coś gotowego, przetestowanego z perkinsa, iveco, deutza. Niż pchać się w prace rozwojowe sw 400 ponosząc koszty i nie wiedząc co z tego będzie.

#58 Share mickas092

mickas092

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 2204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/LPA
  • Zainteresowania:Szeroko pojęte rolnictwo ;)

Napisany 10 maj 2011 - 20:49

Polski przemysł ciągnikowy

Jak się nie mylę, SW400 to był silnik wolnossący o mocy w granicach 100KM, odmiana z turbosprężarką miała oznaczenie 6CT107Taka ciekawostka że w najmocniejszym polskim Ślązaku silnik ten miał moc 210KM :)


Przynajmniej jeden kumaty odróznia silniki ;)

#59 Share craft

craft

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 maj 2011 - 21:05

Polski przemysł ciągnikowy SW400 to nazwa umowna dla całej gamy silników pochodnych od SW400. Wiadomo że różne wersje miały różne oznaczenia. Więc wcale taki kumaty jak Ci się zdaje nie jesteś...
Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Polski przemysł ciągnikowy Dzisiaj, 21:57
  •  

#60 Share adikpl1

adikpl1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1851 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BLM

Napisany 10 maj 2011 - 22:51

Polski przemysł ciągnikowy No i jak widać pewne testy nawet trwają nad zastosowaniem Common Rail w Zetorach http://www.motorpal....al_ENG_2011.pdf :D


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Jaki międzyplon na słabych glebach? zobacz »