Matey

Opinie o ciągnikach marki New Holland

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Siejesz nim nawozy? Myjesz po opryskach? Może to i zła jakość farby, ale również wpływ na to może mieć to, że masz zawieszany opryskiwacz i z tego co pamiętam stosujesz RSM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To Ci numer. blink.gif U nas póki co farba jest....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    80

Farba odpadała płatami tak jak by powierzchnia przed malowaniem nie była odtłuszczona, ale se daruje i pomaluje to we własnym zakresie.Ciągnik jest często myty, ale z innych miejsc farba nie odpada, no oprócz błotnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

moj kolega posiada nh td95d i też mu farba z maski zlazła platami nawet kilka innych nh z takimi ubytkami lakieru widzialem szpetnie to wygląda ale nie wpływa na walory eksploatacyjne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@farmermf masz gwarancje niech robią... nie po to płacisz za nowy ciągnik, żeby pewne wady naprawiać samodzielnie. wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Farba odpadała płatami tak jak by powierzchnia przed malowaniem nie była odtłuszczona, ale se daruje i pomaluje to we własnym zakresie.Ciągnik jest często myty, ale z innych miejsc farba nie odpada, no oprócz błotnika.

Pewnie że dzwoń do serwisu, niech coś robią u mnie nigdzie nie schodzi lakier. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro12    0

Witam mam dylemat kto mi doradzi czy mam wybrać ciągnik Newholland T5070? czy Deutz Far

Agrotron k610 Profiline? Prosze o odpis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ereksio    321

Świadomie wywołałem temat jakości wykonania, w tym kiepskiej farby na elementach ciagników. Jest to temat , który dobitnie świadczy, że producenci nie zawsze traktują nas całkiem poważnie.Wysuwa się tu na czoło efekt ekonomiczny ,a nawet polityczny.

Za ekonomię odpowiadają księgowi i to oni decydują o kształcie , wyposażeniu, jakości i cenie sprzętu. Inżynierowie często nie mają już nic do powiedzenia. Stosowanie kiepskiej farby, słabego ocynku czy śniedźiejących zaworów rodem Chin obniża koszty produkcji, ale też jakość. Jest to często kiepska jakość za takie same wysokie pieniądze które musimy zapłacić za sprzęt.

Polityka uni europejskiej jest taka, że już sam nie rozumiem skąd im się te pieniądze biorą na "rzekomą pomoc". Świadomie piszę "rzekomą pomoc" bo jeżeli nałożone na sprzęt marże sięgaja 40% ceny , a następne 30% stanowią podatki to wychodzi na to że nikt nam nie pomaga w rozwoju gospodarstw. "Rzekoma pomoc" ogranicza się co najwyżej do umożliwienia nam zakupu sprzętu za rzeczywistą wartość jego produkcji. Należy zauważyć, że taka cena jest w całości pokrywana z naszej części zapłaty. Pytanie, więc co dzieje się z kwotą 50-60% wsparcia unii? Ta część trafia jako marże do rąk pośredników i podatki do budżetów państw unijnych.

Wróćmy do tematu złej farby, gwarancj i serwisu. Bez skrupułów korzystajcie ze zgłoszeń nawet najmniejszych usterek które muszą być usunięte w okresie gwarancji czy rękojmi. Pieniądze z marż którymi dysponują spółki są już przez Was zapłacone w postaci przejętej pomocy unijnego wsparcia.

Przemysł produkujący dla rolnictwa nie ma żadnych skrupułów w łupieniu rolników. Nawozy drożeją znacznie gdy banki rozpoczynają udzielanie kredytów klęskowych. Ciągniki drożeją znacznie , gdy ARiMR podpisuje umowy , zboże tanieje gdy kacykowie są zdolni do jego zakupu na Ukrainie. Do tego dochodzi ciągła manipulacja kursami walut. c.d.n.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slevyn    35

Witam

Rozglądam się za nowym wołem roboczym dla mojego gospodarstwa myślę o NH G170 bo chciałbym takiego zaciągnąć z Francji, może ktoś ma takiego lub miał i by się podzielił na temat tego traktora, czy części są drogie, czy pali dużo itd.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

@ereksio Ponieważ my wszyscy jesteśmy niewolnikami którym tylko sie wydaje że są wolni i mogą robić co chcą :) z taką różnicą że współczesne niewolnictwo jest "cywilizowane" :pieniadz-nasz pan , prawo i durne ustawy - bat i kaganiec.

Dlaczego tak sprawa wygląda z refundacją ponieważ jest to system od początku do końca , rolnik jest heppy że dadzą mu kase na nowy ciągnik (to jest z góry zaplanowane) wyścig szczurów . Oni nam kasy nie dają oni nam ją pożyczają (odbiorą w postaci podatków w całym cyklu produkcyjnym ciągnika ,ile firm dostarcza części ile ludzi pracuje jak wielka infrastruktura dzieki temu żyje i płaci) kupujemy to co nam pozwolą kupić ni mniej ni więcej , dopłaty bezpośrednie ? kolejny rodzaj kagańca tak jak ropa naftowa.


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ereksio    321

nie może tak być, że wykorzystywanie i bieda to nasz rolniczy,rodzimy sport narodowy. Myślę, że z taką opinią zgodzi się większość rolniczej braci. Pieniądze rządzą światem, a świat (czytaj hektary) należą do nas. Nie jest więć naganne targowanie się o ceny nowych maszyn, płodów rolnych i środków do produkcji. To już jest konieczność i obowiązek. Tak samo nie jest naganne uczciwe wykorzystanie naszych praw z rękojmi i gwarancji. Sam obserwuję i przeliczam środki tak aby kupowany sprzęt mieścił się w rozsądnym przedziale cenowym i w miarę solidnej jakości. Uczepiłem się marki NH tylko dlatego, że warunek cenny i jakości przy słabej klasie posiadanych gruntów jest najbardziej optymalny. Często mam jednak obawy, że szybko stanę się właścicielem przestarzałego "złomu" na co wpływ ma szybkość wprowadzania nowinek technicznych przez firmę NH, a przecież nie wymienia się co dwa lata ciągników , kombajnów i innych. Ładowacz Stoll już założony do małego NH T5060. Przełożyliśmy obciążniki z przodu na tył na zmyślnym stojaku który umożliwia podczepianie bez wysiłku. Jest on o tyle dobry że całość obciążników skupia w całość w jednej konstrukcji i nie ma obawy że coś z tych elementów zawieruszy się w gospodarstwie wraz z upływem czasu. Ostatnio kupiliśmy też starego Petkusa Giganta 531. Poszukuję do niego rolki dozujacej ziarno z zasypu. Służę radą na co zwrócić uwagę przy kupnie, aby uniknąć kłopotów i wydatku. Niby proste urządzenie, a potrafi być złośliwe i kosztowne zanim się to uruchomi.

Nasz Petkus głównie do czyszczenia gryki i łubinu. Może wracają dobre czasy dla upraw gryki , jakie były w latach 70-80. Wówczas panowała opinia, że na zakup samochodu osobowego poświęcało się dorobek całego życia, lecz za grykę z 20 ha kupowało się nowy samochód po jednych żniwach. Co prawda była to Syrenka, czasami Fiat 125P lub Polonez, ale tylko to było dostępne.

Być może przy obecnych cenach gryki stać nas bedzie na nowe NH, a wówczas "miód w gębie a na polach niebiesko".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Też sieje gryke to tak po za tematem, a łubinu już sie wyrzekłem do końca swoich dni.

 

Nie wiecie jak wyjąc akumulator w NH TD5050??


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malawania    19

witam

 

 

mam zamiar kupić nh ts100 cy ktoś ma taki sprzęt i może powiedzic mi coś o nim czy elektronika nie jest zawodna (bo akurat w nim jest jej dużo)

bardzo proszę o szybką odp.

pozdro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NH8670    1

A ty chcesz nowego czy używanego ?? do jakich prac chcesz go wziąć i ilu konny?? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DJBOMBA12    12

Wie ktoś czym się Różni Wersja Elite i Plus? I która wersja jest lepsza?


W Celu Podania Numeru GG Pisać na PW...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Plus: 4 i 6 cylindrów - sterowanie mechaniczne; 101-142KM, przekładnie Dual Commamnd i Electro Command

Elite: 4 i 6 cylindrów sterowanych elektronicznie; 142-178KM, przekładnia Electro Command


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda remont silnika w NH bo z tego co słyszałem jeżeli dobrze pamiętam to tuleje są niewymienne.Czy przy wyborze ciągnika

trzeba zwracać na to uwagę ? Zadając te pytanie otrzymałem odpowiedź że w NH wymienia się cały blok.Czy taka naprawa w porównaniu do konkurencji jest droższa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

Z tego co ja słyszałem to jest możliwość szlifowania ale nie wiem na ile to prawda i jaki zakres obejmuje tzn . grubość. Z tego co słyszałem również to niektóre marki zachodnie również mają silniki bez wymiennych tulei np. niektóre modele Fendta. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Mógłby ktoś napisać w których dokładnie seriach / modelach są te silniki bez tulei tylko cylinder bezpośrednio w (uciekło mi to słowo) "silniku" jest wywiercony ( czy jakoś tak nie jestem inżynierem nie znam się ) chodzi mi o to że tulei nie ma wymiennych tylko trzeba cały blok silnika wymieniać czy jak kolega wyżej napisał jest możliwość szlifowania.


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

chyba wszystkie nowsze ciągniki NH case steyr, i pewnie silniki NEF, Iveko montowane w innych ciągnikach typu pronar, landinii itd, co do szlifowania to w katalogach części można zobaczyć że są przewidziane chyba 2 szlify cylindrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam Nh i spisuje się bardzo dobrze zwrotny mało pali tylko w tej nowej serii TD50XX źle zrobili że turbina sie załancza od 1500 obr to troche problem powinni jakos to poprawic niby ze ciągle chodzi ale potem łapie i większą moc ma nie wiem jak to jest do końca ale mocy brajuje na początku ;)

mam dopiero 250 mtg to dopiero tyle moge powiedziec :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    283

Ja mam takie pytanie, może trochę poza tematem, jak tak to proszę o wybaczenie:D

 

Od kiedy zaczęli produkować ciągniki New Holland? W jakich latach były one czerwone?

Jeszcze się nie natknąłem na taki ciągnik np. z lat 80-tych... Były wtedy?

 

Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelkx
      Witam, w New Hollandzie 7740 zaczęła mi się zapalać kontrolka i nie wiem od czego jest. Zapala się jak przy wysokich obrotach. Np. przy 1600 się zaświeci to gdy odpuszczę gaz a obroty się zmniejszają lampka gaśnie.
       

    • Przez mario989
      Mam problem z wyświetlaczem w New Holandzie tvt 155. Nie wyświetlają się żadne kontrolki w liczniku, oprócz tej od ładownia. Ciągnik normalnie odpala 
    • Przez adam1968z
      Witam pacjent to nh 8260. Wymienione przewody paliwowe ,nowy wskaznik poziomu paliwa ,płukany zbiornik a nadal się zapowietrza dzieje się tak podczas cięższych prac np orka, talerzowanie. co może dolegać.
    • Przez LubelskiRolnik
      Witam wczoraj wyskoczył mi taki o to błąd co to oznacza?
      20210418_183517.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj