Polecane posty

mi sie bardzo podobaja Dzonki z seri 6r a jeszcze lepiej 7r mysle ze za kilka lat 3-5 kupie sobie takiego cos 200km .Jezdzilem takim i powiem jest konkret czuc MOC i super jest skrzynia w nich mowie o Przekładni CommandQuad wiec trzeba juz sie rozgladac bo moj nh 150 km w automacie to zamaly sie robi . a teraz wiaza mi 100 km R do opryskiwacza jedynie co to mnie obawia to ta technologia filtrow i tez Adblue bo nie lubie jak jest juz czegos za duzo na sile i to mnie przeraza te przepalanie czy krzepniecie ad blue ponizej jakis temp przesada ale cuz nic sie nie zrobi a co do JD to polecam i ogien panowie

Edytowano przez maniekmaniek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kur#a to biore 6150r

Mam nadzieje że da rade z 18000l :) tandem :P i pługiem 4x50+wał

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

John Deere 6620se i John Deere 5720 ;)

rozmiarów nie znam lecz mogę iść i wam później napisać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

W takim razie podaj rozmiar i producenta opon bo w przeciwnym razie Twój post nie odpowiada na zadane pytanie. Zbędne nabijanie postów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolega 6105r napisał abyśmy powiedzieli mu rozmiary opon, Modele i marki naszych ciągników więc zrobiłem te 2 ostanie ;)

Teraz tylko napisać czy jestem z nich zadowolony i styka i nie jest to zbędne nabijanie postów... ;)

a co do pytania JohnDeere6105r Jestem bardzo zadowolony z ciągnika 6620se ponieważ mam go już 8 lat i nic poważnego się niedziało z tym modelem ;). Jest bardzo wytrzymały, dosyć silny, jego minusem jest to, że komfort pracy i jazdy nim nie jest wysoki powiedział bym śreni ;) Kupiony został w 2006 za 270netto więc cena także była adekwatna do otrzymanego produktu ;)

Drugi mój JD 5720 to po prostu porażka :c. Od jakiegoś czasu john'y stracił swoją moc. Chodzi mi tu o to, że gdy kiedyś jechałęm na luzie 40km/h to teraz 30km/h jest ciężko osiągnąć. Myśle, że stało się tak ponieważ zbyt mocno go użytkowałem podczas pracy z agregatem 4m

JD6620se ( 130km) JD5720(90km)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a mozę mam chipowanego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wymienianą mam pompe kolego od większego modelu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marrio685    0

Co myślicie forumowicze o oponach marki Trelleborg i które będą lepsze do JD 6150R 650/65R42 tylnie, 540/65R30 przednie czy 650/65R38, 540/65R28 ?. Chodzi mi zarówno o komfort, estetyke jak i formę użytkową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jakich chcesz dziś byłem u dealera i akurat stała 115 to z wielkości bardzo podobna jak nie taka sama co 125 (wizualnie)

Opony były z przodu jak dobrze pamiętam albo 380 albo 430 już nie pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Continetal 650 na przód ;) i na tył 480 jak dobrze pamiętam taką miałem oferte ;) a ile chce od ciebe dealer za 6140r ;) i w jakim wyposażeniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
idzkos89    0

No po negocjacjach bez ksenonów na DD i bez amortyzowanej kabiny oraz clima trac z tuzem plus opony trelleborg 650 tył 540 przód 3 pary zaw. ster.elektrohydr., command arm 370 netto.... Wg was to dobra cena czy da się taniej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

kurde mi wycenił na tyle samo tylko z amortyzowaną kabiną, bez clima trac,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zaglub    2

305 netto z amortyzowana osią i kabiną, tuz, elektrozawory, a skrzynia autoquad plus ecoshift 140KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi29    0

witam koledzy gdzieś już o tym chyba było pisane ale nie moge tego znaleźć Mam John Deera 6140R na oponach przód 540 65 /28 i tył 580 70 /38 i są momenty ze ciągnik dostaje drgań . Drgania te wystepują czasami, przy różnych prędkościach . Opony firmy Firestone. Ciśnienie w kolach na ta chwile to 1,3 . Chce zwrócic uwage ze profil opon jest rózny przód 65 a tył 70 Skąd mogą wystepować te okresowe drgania ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ogarnij czy bieznik jest rowno starty czy nie ma pekniec czy cos w ten desen ,sprawdz czy amortyacja kaminy nie jest z jednej strony wyrobiona kumpel tak mial w nh czy napewno wszystko gra bo jak nie to to cos moze byc w srodku jelenia ale to bym wykluczal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kent    1

Problem w tym że masz kiepskie opony (szkoda że john deere nie widzi tego problemu), problem ten występuje tylko w firestonach, każde inne jadą płynnie i cichutko. Pewnie gdyby o tym mówiono powszechnie większość dopłaciła by do lepszych opon, a tak dasz trzy bańki za ciągnik i jedziesz jak taczkami na metalowym kółku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

3 bańki = 3.000.000 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marrio685    0
Napisano (edytowany)
idzkos89 Z tego co się orientuje to biorąc command arm jest już amortyzacja kabiny przynajmniej dealer mi mówił tak, no chyba że ściemniał. Edytowano przez marrio685

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Obydwa elementy wyposażenia można zamówić niezależnie od siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj