Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wez 6170R ja mam i nie narzekam a starego siundy z zachodu wezmiesz i za chwile w niego wsadzisz tyle ze glowa mala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

A blokada mechanizmu różnicowego w przednim moście jest uruchamiana razem z tyłem po wciśnięciu przycisku? a może blokada jest tylko dla tylnego mostu a przód się sam załącza albo i nie? Czy można nią sterować w funkcji automatycznej typu koła w przód patrzą idzie ruszę kierownicą wyłączone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

W tych z lat 2000 i wyżej jednym przyciskiem włączasz obie blokady. W starszych nie wiem ale chyba też. Automatyka blokady byc może jest dostępna w dużych modelach. W takich koło 100 km to chyba nawet w nowych automatyki blokady nie dokupisz. Nie wiem czy w serii 5r czy 6x30 automatyka napędu jest? Czyli rozłączenie napędu po przekroczeniu danej prędkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jest-bodajże przy 25 km/h rozłącza (nie pamiętam dokładnie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
harpa777    2

@Members

A co konkretnie dzieje się z tym DPF w ciągnikach, bo chcę kupić 6115 R. Podobno przy ciągnikach nic się nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalesz    0

Witam

 

Mam do kupienia John Deere 6210r ze skrzynią direct drive. Mam pytanie dot. jej trwałości. Czy są z nią problemy w późniejszej eksploatacji? Wiem, że przekładnia jest dostępna od niedawna, ale może ktoś już miał z nią styczność w dłuższym okresie. Bardzo proszę o konkretne odpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

To prawda że na biegu jałowym 6R z DPF mogą pracować tylko 2min? i zaraz jest automatyczne oczyszczanie filtra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

ja sie zastanawiam kto wam takie brednie wciska ze sie filtr zapycha ze nie mozna na lekkim gazie jezdzic i jeszcze inne pier**ly jezdzi sie normalnie jak sie chec i nie zwraca uwagi na filtr po ilus tam set motogodzinach sie wyapli i pojechal dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3828

To prawda że na biegu jałowym 6R z DPF mogą pracować tylko 2min? i zaraz jest automatyczne oczyszczanie filtra?

center, wybacz ale kto takie bzdury rozpowiada?

DPFy w osobókach są już z tego co ja kojarze koło 10lat

czy słyszałeś aby autem osobowym z silinikiem diesla trzeba bylo zatrzymywac sie aby wypalić filtr albo ze nie można stać na swiatłach dłużej jak 2 minuty?

przejechałem 150tys km autem z dpfem (auto z 2007roku) i raz, dosłownie raz widziałem kontrolkę dopalania filtra.

W ciągnikach przecież są te same silniki - tak samo działają tylko deczko większe - 6.8L czy 4.5L a nie 1.9 czy 2.0 jak w osobówkach. to musi działać tak samo


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
harpa777    2

Rozmawiałem ostatnio z właścicielem R125 i mówił mi, że jednak spalanie większe niż w 6430.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

Właśnie wczoraj rozmawiałem z osobą która jest zainteresowana nabyciem poważnie takiego ciągnika i tak mi powiedział, dealer nic nie mówił ale cos go gasił podczas pokazu więc sam nie wiem a jak go parkował to bardzo bardzo dużo gazu dawał nie wiem po co. Ale jeśli to nie prawda to tym lepiej dla tej maszyny.

 

Yacenty to w takiej lekkiej pracy na niskich obrotach załóżmy do 1400 obr/min długa praca z takimi obrotami to po jakim czasie miałeś oczyszczanie filtra (jeśli się zdarzyło) ?

 

Zauważyłem też ciekawą rzecz ze ciągniki z serii 6R nowe wchodzą bardzo bardzo powoli na obroty po wciśnięciu pedału gazu. Natomiast stara wersja na pompie 6SE wchodzi dużo dużo szybciej prawie jak benzyna, czym to jest spowodowane ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Oprogramowaniem silnika


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk546    413

Odświeżę temat.

Jeśli ktoś ma jakieś pytania to niech tu napisze, bo ja mam praktyki w serwisie JD i mógłbym zadać przedstawicielom i bym tu odpisał. :D


Moje wszystkie foty są chronione prawem autorskim!!!
Zapraszam do obejrzenia mojej galerii i profilu.
...Bo liczy się tylko wynik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk546    413

Można by było prosić o bardziej sformułowane pytanko? :D


Moje wszystkie foty są chronione prawem autorskim!!!
Zapraszam do obejrzenia mojej galerii i profilu.
...Bo liczy się tylko wynik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

W serwisie takimi zeczami raczej się nie zajmują. 6 r ma dodatkowy wtryskiwacz paliwa do katalizatora dpf. Jesli temperatura filtra spadnie poniżej 350 st c doprowadzane jest paliwo w celu dogrzania filtra. Doodatkowo kierowca może tą procedure uruchomić z kabiny. Po zapaleniu się odpowiedniej kontrolki. W 6r nie ma potrzeby specjalnego zostawiania silnika z jakimis wyższymi obrotami itd. Nie wiem jak jest to rozwiązane w np 6m one sa tańsze więc układ może być prostszy. Skoro patryk pracuje/praktykuje w serwisie to może wam opisze czy układ dpf w 6r i 6m wyglada podobnie czy są różnice. Spalanie oczywiście będzie wyższe ze względu na obsługę filtra dpf. Silniki z dpf i egr musza pracowac na bogatszej mieszance. Ze względu na redukcje tlenków azotu w spalinach i ich dopalanie przez zawór egr. W przeciwieństwie do silników z dpf i egr. Silniki z scr mogą pracoac na ubższych mieszankach. Zwiększoną zawartosc tlenków azotu powstającą przy spalaniu uboższych mieszanek zneutralizuje katalizator scr. Filtr dpf jest nie potrzebny ponieważ przy uboższych mieszankach jest mniej sadzy i co2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

John widoczny na zdjęciu jest konstrukcji pełnoramowej :) jak sobie wyobrażacie gdyby ciągnik bez własnej ramy pracował by z turem i miał by podniesć np 1.5t? Czy nie było by to lekkie samobójstwo :). Pod takim ciężarem ciągnik mógł by się złamać a JD nie pozwolił by sobie na takie głupie błędy :)

Oj znawcy znawcy... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

To,żeś się znawco obudził. Po iluś latach. Lepeij późno niż wcale. Gdybys nie zauważył to teraz dyskusja jest o dpf wiec może za rok czy dwa coś równie odkrywczego o tym napiszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

hej zastanawialem sie teraz czemu zrobili wyzsze maski w 6r przeciez teraz te nowe 6rc i 6mc maja maski nizsze jak w starej serii i wyglada to dobrze a w 6r i 6m ciut jak by za wysoko ciekawe czy bedzie jakis lifting bo jak zajzec pod maske to tam tyle miejsca ze ten dpf mozna dac nizej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Hubertuss mistrzu po 1 to nie widziałem tego, że jest 15 stron które są związane z tym tematem. Nie musisz być złośliwy bo ja dla Ciebie nie jestem kolego... :)

A co powiecie o John 6150r czy da rade z wozem asenizacyjnym Joskin quadra 18000l tandem/tridem i pługiem 4x50/ 5x50 hydrauliczny overum :)

Pozdrawiam może teraz się wykażesz hubercie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

spokojnie da rade ja mialem na testach beczke 18500 l bauera i nie mial co z nia robic a te plugi to za male co najmniej 5 skibowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Najpierw drwisz z innych, że niby to nie wiedzą o czym piszą. Sam nie potrafiąc zajażyć, że zdjęcie jest wklejone dwa czy trzy lata temu. I że od tego czasu napisano 15 stron. Chciałes pokazać jaki to mądry i bystry jesteś i figa z tego wyszła.

Zdjęcie wklejono, kiedy 6r nie było jeszcze w polsce i ludzie nie wiedzieli dokładnie jak jest zbudowany i jakie wyposażenie posiada z tąd była dyskusja o ramie. Dzisiaj gdy tylko w zeszłym roku samych 6150r sprzedano 400 sztuk jak gdzies czytałem. Do tego kazdy zainteresowany może obejżec ciągnik u dealera lub na pokazach. przekonać się czy ma rame czy nie a potem udawac bystrego na forach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Fajny jesteś hubertus i widze też że bardzo mądry... :)

Może i się zagapiłem z tym zdjęciem ale chciałem dobrze i to nie powód abyś teraz ze mnie drwił bo ja z Ciebie nie drwe :) koleżko...

Oj znawco znawco...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj