Piotrass

Zamawianie New Hollanda T5040

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
poiqwe    1

Czyli nie trzeba ustawiać np. pługów na kółku lub jakiegoś agregatu na jaką głębokość mają iść tylko wszystko trzyma pompa?

Pytanie 2: w jakim wyposażeniu masz traktor?

Edytowano przez poiqwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalturbo    0

po pierwsze EDC(Electro Dual Command) to nie to samo co EHR

po drugie z EHR-em jak i bez jest możliwość opuszcznia i podnoszenia podnośnika za pomocą jednego guzika

kolego poiqwe spróbuje ci to wytłumaczyć na "chłopski rozum", masz dwie wajchy od ustawienia wysokości podnośnika (zagłębienia narzędzia) z EHR jedną, i guzik do podnoszenia i opuszczania, ustawiasz wysokość i później tylko guzikiem wciskasz jak podnosisz i opuszczasz na zadaną wcześniej wysokość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poiqwe    1

Opisałeś teraz EDC w NH? Czyli jak mam EDC to mam jedną wajchę i tym ustawiam i głębokość i wysokość? A jak MDC to jak to wygląda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Michalturbo to chyba mistrz świata w wprowadzaniu ludzi w błąd ( !!! ).

 

Przytoczę może opis z folderu jaki jest w internecie.

 

Układ elektronicznego zagłębienia narzędzia (Elektroniczny układ regulacji siłowej) EDC jest do wyboru w ciągniku w opcji wtedy w środku mamy "myszkę" do sterowania, dociążania, można też chyba regulować szybkość podnoszenia, opuszczania oraz "miękkie zawieszenie maszyny na Tuz". Z zewnątrz przy EDC mamy do podnoszenia i opuszczania przyciski w światłach.

 

MDC dają jest w standardzie czyli podnoszenie maszyny na tylnym TUZ za pomocą pokrętła z tyłu na zewnątrz ciagnika, wewnątrz mamy dwie gałki do regulacji oraz po ustawieniu ich położeń na uwrociu jedynie wciskasz "podnieść/opuść" przyciski Lift-o-matic (jak w katalogu).

 

A Dual Command i Electro Command to nazwy skrzyni biegów w większych ciągnikach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek1975    0

Kupiłem ten model za 126tys. netto jest przycisk do podnoszenia i drugi do opuszczania do tego dwie wajchy do ręcznego sterowania i z tyłu pokrętło regulacji szybkości pracy tuza .Na pewno nie jest to EHR,ale działa sprytnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj