Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zielona Gala Szepietowo 2011


37 odpowiedzi na ten temat

#21 Share FarmerF10244C1

FarmerF10244C1

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 744 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. podlaskie - Kolno
  • Zainteresowania:Rolnictwo, sport, muzyka :)

Napisany 17 maj 2011 - 13:27

Zielona Gala Szepietowo 2011 A w jakim innym by takie sprzęty były. :P Prognoza pogody nie jest miła, a do dodatkowo samochód padł, także będę musiał sobie odpuścić...
KPK - Ochrona

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zielona Gala Szepietowo 2011 Dzisiaj, 03:40
  •  

#22 Share Duzy1

Duzy1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie Borkowo
  • Zainteresowania:rolnictwo, nowe technologie

Napisany 17 maj 2011 - 13:53

Zielona Gala Szepietowo 2011

ja też na 50% bo nie wiem jak po sobocie człowiek będzie się czuł :lol:

Ps.@Duzy1 Ty z tego borkowa koło kolna??:D


Tak z tego koło Kolna

#23 Share redbull

redbull

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
  • Zainteresowania:szybkie samochody i piękne dziewczyny może być też odwrotnie

Napisany 17 maj 2011 - 14:36

Zielona Gala Szepietowo 2011 no ja też będę na 50% no bo to teraz Juwenalia trwają no i po sobocie będzie ciężko trochę dojść do siebie hehe

Edytowany przez redbull, 17 maj 2011 - 14:37.


#24 Share pawelwlosty

pawelwlosty

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 266 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie/wysokie maz

Napisany 17 maj 2011 - 17:56

Zielona Gala Szepietowo 2011 Jak pogoda będzie również będę ;)
Sprzedam oponę do beczkowozu !!!

#25 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 19 maj 2011 - 14:53

Zielona Gala Szepietowo 2011 To ok ja może też wpadnę... tylko pamiętajcie swoje nazwy na AF a nie ktoś zapomniał...:D

#26 Share gryfel

gryfel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 715 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 20 maj 2011 - 21:10

Zielona Gala Szepietowo 2011 Ja będę na 99% w niedziele. Czy spotkanie jest o godz. 11?
moje filmy na YouTube http://www.youtube.com/user/gryfel15

#27 Share ursusy

ursusy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie okolice Krypna/Tykocina
  • Zainteresowania:Rolnictwo mechanictwo

Napisany 21 maj 2011 - 09:10

Zielona Gala Szepietowo 2011 To tak sami widzicie jaka jest pogoda nie wiadomo czy pokazy się odbędą, więc ja myślę że najlepsze stoisko to będzie JD tak jak koledzy wyżej zaproponowali Przy największy JD O godzinie 11.15 Pasuję wam???
Powered By NEW HOLLAND
Ursus: Polubisz każdą drogę

Podlasie

#28 Share stefek1991

stefek1991

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Podlaskie Okolice Sokółki

Napisany 21 maj 2011 - 17:49

Zielona Gala Szepietowo 2011 koledzy mysle ze juz nie ma co godziny zmieniać bo moze juz ktos nie zajrzy na forum o zmianach o 11 przy najwiekszym JD :) bedę napewno :D

#29 Share Pawel20

Pawel20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 928 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 21 maj 2011 - 19:03

Zielona Gala Szepietowo 2011 Tylko, zeby było widac, ze akurat ta grupa to ferajna z AF :D
Jeśli będzie nam dane to kilka osób z mojego regionu też przyjedzie :D

Edytowany przez Pawel20, 21 maj 2011 - 19:07.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zielona Gala Szepietowo 2011 Dzisiaj, 03:40
  •  

#30 Share ursusy

ursusy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie okolice Krypna/Tykocina
  • Zainteresowania:Rolnictwo mechanictwo

Napisany 21 maj 2011 - 21:03

Zielona Gala Szepietowo 2011 No to pięknie 11 przy największym JD dozobaczenia :P
Powered By NEW HOLLAND
Ursus: Polubisz każdą drogę

Podlasie

#31 Share damian1992

damian1992

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 337 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża ---> Gmina Śniadowo
  • Zainteresowania:motoryzacja, fotografia

Napisany 21 maj 2011 - 21:07

Zielona Gala Szepietowo 2011 Ja niestety nie będę mógł przyjechac, ale w czerwcu zawsze jestem także będę w czerwcu na 100% ;)
Jak już się spotkacie to nie zapomnijcie fotki cyknąc :D
Nie zezwalam na korzystanie z zamieszczonych przeze mnie obrazków bez mojej wiedzy.

#32 Share JacekMi

JacekMi

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:uprawa zbóż

Napisany 22 maj 2011 - 22:00

Zielona Gala Szepietowo 2011 W czerwcu ma też coś być w Szepietowie? Jeśli tak to którego bo chętnie bym się wybrał bo też teraz nie mogłem.
Są już jakieś fotki z tej imprezy? :)

#33 Share Duzy1

Duzy1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie Borkowo
  • Zainteresowania:rolnictwo, nowe technologie

Napisany 23 maj 2011 - 11:07

Zielona Gala Szepietowo 2011 25-26 czerwca 2011 r. XVIII Regionalna Wystawa Zwierząt Hodowlanych i Dni z Doradztwem Rolniczy

#34 Share Jaguar1994

Jaguar1994

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów

Napisany 24 maj 2011 - 19:21

Zielona Gala Szepietowo 2011

W czerwcu ma też coś być w Szepietowie? Jeśli tak to którego bo chętnie bym się wybrał bo też teraz nie mogłem.
Są już jakieś fotki z tej imprezy? :)


Tu masz fotki z targów

#35 Share damian131091

damian131091

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Cibory Witki- gm. Zawady/Białystok

Napisany 27 maj 2011 - 20:32

Zielona Gala Szepietowo 2011 Ja byłem i jak narazie nie ma żadnej foty z spotkania;/, ale tu już trzeba czekać na Wojtka.
" Zetor jest bogiem,
Orka nałogiem,
Radio zabawą,
A ropa podstawą ."

#36 Share stefek1991

stefek1991

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Podlaskie Okolice Sokółki

Napisany 28 maj 2011 - 09:17

Zielona Gala Szepietowo 2011 fotka juz dawno wstawiona przez Wojtka http://www.agrofoto....5-spotkanie-af/

#37 Share damian131091

damian131091

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Cibory Witki- gm. Zawady/Białystok

Napisany 28 maj 2011 - 23:40

Zielona Gala Szepietowo 2011 A faktycznie:), nawet nie pomyślałem aby zajrzeć do galerii Wojtka:)
" Zetor jest bogiem,
Orka nałogiem,
Radio zabawą,
A ropa podstawą ."

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zielona Gala Szepietowo 2011 Dzisiaj, 03:40
  •  

#38 Share piotrus19

piotrus19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 maj 2012 - 07:34

Zielona Gala Szepietowo 2011 Odświeżam temat :) Zielona Gala w Szepietowie 2012 zbliża się znowu:)

Podobne tematy