Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kto gdzie wyruszył już w pole


514 odpowiedzi na ten temat

#261 Share Lesin

Lesin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 152 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 12 marzec 2007 - 20:03

Kto gdzie wyruszył już w pole dzisiaj kolejny dzien siania nawozow, na pszenice, zyto i jeczmien zimowy.jeszcze z dwa dni mozna bedzie siac zboze :rolleyes:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kto gdzie wyruszył już w pole Dzisiaj, 05:43
  •  

#262 Share Grześ

Grześ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 495 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Południowa Wielkopolska(PRA)

Napisany 12 marzec 2007 - 20:30

Kto gdzie wyruszył już w pole Ja dzis powłókowałem pod buraczki ładnie się jeździło, a nz rzepaku i pszenicy jeszcze można się utopić.
The Truth Is Out There

#263 Share pioter

pioter

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum dowodzenia światem 8)

Napisany 12 marzec 2007 - 20:46

Kto gdzie wyruszył już w pole u mnie dzisiaj dopiero się górki zabieliły, włókowanie może w środe jak nie popada...

Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!


#264 Share rotor69

rotor69

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 marzec 2007 - 22:56

Kto gdzie wyruszył już w pole 8.03 posiana saletra w pszenicy. 17.03 sadzimy ziemniaki wczesne pod agro. postaram sie o parę fotek.

#265 Share lewy

lewy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawy

Napisany 13 marzec 2007 - 12:29

Kto gdzie wyruszył już w pole ja wczoraj w południe zacząłem rozsiewanie nawozów a dziś kończę(kujawy) :rolleyes:

#266 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 13 marzec 2007 - 19:49

Kto gdzie wyruszył już w pole ja tak czytam te wasze posty i patrzę że wcześnie zaczynacie robotę

#267 Share ralf

ralf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 303 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 13 marzec 2007 - 21:02

Kto gdzie wyruszył już w pole a u nas jeden gosciu dziś wyjechał z obornikiem i co i trzeba było liny szukać a w polu nie widać nikogo

#268 Share snopek4

snopek4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Liski woj.lubelskie

Napisany 13 marzec 2007 - 21:06

Kto gdzie wyruszył już w pole ja juz kosa naprawiem jutro pruba kolo domu a jak wszystko bedzie git to w sobote ostra jazda

#269 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 13 marzec 2007 - 22:12

Kto gdzie wyruszył już w pole tak KOS to jest maszyna

#270 Share młody17

młody17

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska

Napisany 13 marzec 2007 - 22:18

Kto gdzie wyruszył już w pole W moich stronach juz wszyscy prawie po półmetku :( Zaczyna sie robic słucho :rolleyes:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kto gdzie wyruszył już w pole Dzisiaj, 05:43
  •  

#271 Share abuk14

abuk14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 14 marzec 2007 - 12:26

Kto gdzie wyruszył już w pole Ja w sobotę zacząłem rozsiewac nawóz na żyto i jęczmień. Wczoraj zacząłem rozrzucac obornik. Teraz zrobiłem sobie małą przerwę ( 30 minut)

#272 Share TumeK

TumeK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polandia
  • Zainteresowania:To co widać:]

Napisany 14 marzec 2007 - 16:39

Kto gdzie wyruszył już w pole no Ojciec dzis wyruszył z obornikiem do pola to mniej więcej po 15 min dzwonił żeby przyjechal go wyciągnąć:] mi sie nie śpieszy do orki zostało mi tylko jakieś 50 ha może więcej.. będę sial pszenice w skiby a kukurydze dopiero w kwietniu mam czas:] chyba pierwszy raz od 5 lat jestem odrobiony na czasie i mogę spać spokojnie
Pseudo rolnik...http://img60.imageshack.us/my.php?image=puchar056zu3.jpg 64 miliony zeta

#273 Share Miki7211

Miki7211

    Rolas z Wielkopolski

  • V.I.P.
  • rank
  • 1743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolskie. Gostkowo

Napisany 14 marzec 2007 - 17:22

Kto gdzie wyruszył już w pole Ja dzisiaj ruszyłem nawozem. Ogólnie u nas jest sucho choć gdzie jest jakis dołek to mokro też jest. Jutro ciag dalszy nawozu . A jesli chodzi o reszte gospodarzy u nas to wczoraj jeszcze prawie nikogo nie było a dzisiaj ruch w polu jak na głównej drodze :rolleyes:

Moje Filmiki

Pozdrawiam


#274 Share TumeK

TumeK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polandia
  • Zainteresowania:To co widać:]

Napisany 14 marzec 2007 - 18:44

Kto gdzie wyruszył już w pole u nas sie narazie nikt nie rusza.......choc tu nie ma zabrdzo kto sie ruszac ze tak powiem zmonopolizowałem okolice
Pseudo rolnik...http://img60.imageshack.us/my.php?image=puchar056zu3.jpg 64 miliony zeta

#275 Share Hvb3000

Hvb3000

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 307 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska/ok. Leszna

Napisany 14 marzec 2007 - 18:51

Kto gdzie wyruszył już w pole Od wczoraj siejemy mieszanke i owies.

#276 Share snopek4

snopek4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Liski woj.lubelskie

Napisany 14 marzec 2007 - 19:10

Kto gdzie wyruszył już w pole u mnie byla dzisiaj proba KOSA i okazalo sie ze jest jeszcze za mokro zasialem tylko z 3ha i narazie czekam do soboty by siac dalej ale jak bedzie to zobaczymy nie zawczesnie na sianie

#277 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 14 marzec 2007 - 19:30

Kto gdzie wyruszył już w pole Ja rozwiozłem na jedno pole obornik i zaorałem. Jutro na drugim będzie to samo. Tata wyjechał z nawozami i na 2 pola posiał a z 3 go wyciągałem. Troche mokro :rolleyes:. Sąsiad glebogryzarko męczył gorczyce.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#278 Share S-Piotr

S-Piotr

    S-Piotr

  • Members
  • PipPipPip
  • 1151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Legnica Dolnyśląsk
  • Zainteresowania:kobiety,wino i loty w kosmos.

Napisany 14 marzec 2007 - 20:36

Kto gdzie wyruszył już w pole Posiany łubin i uprawione pod owies i pszenice .Choć trafiają się jeszcz kawałki bardzo mokre. Czas nagli do soboty znowu deszcz . Pozdrowienia z Legnicy .
Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

#279 Share kuba99

kuba99

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:gdzieś nad Bugiem

Napisany 14 marzec 2007 - 21:01

Kto gdzie wyruszył już w pole

u nas sie narazie nikt nie rusza.......choc tu nie ma zabrdzo kto sie ruszac ze tak powiem zmonopolizowałem okolice

a mówią,że w Małopolsce duże rozdrobnienie gospodarstw! :rolleyes:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kto gdzie wyruszył już w pole Dzisiaj, 05:43
  •  

#280 Share TumeK

TumeK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polandia
  • Zainteresowania:To co widać:]

Napisany 14 marzec 2007 - 21:26

Kto gdzie wyruszył już w pole bo duze.... dlatego mam tylko 250 ha:/ jak by mi wszyscy cchieli dac w dzierżawie.. to bym miał z 500 :rolleyes:
Pseudo rolnik...http://img60.imageshack.us/my.php?image=puchar056zu3.jpg 64 miliony zeta

Podobne tematy