ziarko

Podnośnik w Reni 68-12 RS

Polecane posty

ziarko    2

Witam!

Może ktoś poradzi czy warto remontować, czy poczekać na poważną awarię.

Podnośnik podnosi dobrze i dość szybko nawet na małych obrotach, ale jak podniesie to co 8 - 10 sekund podrywa do góry bo opada, nawet z niezbyt ciężkim narzędziem np. pług trzyskibowy. Po zgaszeniu też po upływie 10-15 sekund narzędzie zawieszone na TUZie opada.

Nie mam dużo pola ale oddalone od siebie o 15 km i często trzeba transportować jakieś narzędzie na tuzie, a w transporcie jest bardzo wkurzające jak co chwilę podskakuje podnośnik.

Może ktoś wspomoże radą, może ktoś regenerował podnośnik.

- Czy ciężko dostać się do elementów odpowiedzialnych za utrzymanie podniesionego narzędzia

- Czy bez podnoszenia tyłu kabiny się obędzie? (bo moja już nie jest w najlepszej kondycji i gdybym chciał ją zdemontować to później byłby problem z poskładaniem)

- Czy jest problem z częściami tj. uszczelniacze czy co tam idzie, a może pasują z jakiegoś popularnego ciągnika

A może poprostu "ten typ tak ma" i naprawa niewiele pomoże?

Bardzo proszę o wszelkie sugestie i rady dotyczące podnośnika.

Pozdrawiam i dziękuję z góry (jak mało który) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
puszkin10    0

Witam!

Może ktoś poradzi czy warto remontować, czy poczekać na poważną awarię.

Podnośnik podnosi dobrze i dość szybko nawet na małych obrotach, ale jak podniesie to co 8 - 10 sekund podrywa do góry bo opada, nawet z niezbyt ciężkim narzędziem np. pług trzyskibowy. Po zgaszeniu też po upływie 10-15 sekund narzędzie zawieszone na TUZie opada.

Nie mam dużo pola ale oddalone od siebie o 15 km i często trzeba transportować jakieś narzędzie na tuzie, a w transporcie jest bardzo wkurzające jak co chwilę podskakuje podnośnik.

Może ktoś wspomoże radą, może ktoś regenerował podnośnik.

- Czy ciężko dostać się do elementów odpowiedzialnych za utrzymanie podniesionego narzędzia

- Czy bez podnoszenia tyłu kabiny się obędzie? (bo moja już nie jest w najlepszej kondycji i gdybym chciał ją zdemontować to później byłby problem z poskładaniem)

- Czy jest problem z częściami tj. uszczelniacze czy co tam idzie, a może pasują z jakiegoś popularnego ciągnika

A może poprostu "ten typ tak ma" i naprawa niewiele pomoże?

Bardzo proszę o wszelkie sugestie i rady dotyczące podnośnika.

Pozdrawiam i dziękuję z góry (jak mało który) ;)

 

Witaj

Ja mam RENAULT 68.14RS i u mnie podnosnik też podrywał dośc często lecz wymieniłem pompę hydrauliczną i jeszcze nie miałem okazji

sprawdzic czy będzie ok.Jak wypróbuje to na pewno napisze.A tak po za tematem to twoja do ilu obrotów sie kręci?

Sory za poprzedni wpis poprostu nie wiedziałem jak odpisac ponieważ nowicjusz ze mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Podejrzewam po objawach że padło uszczelnienie tłoka w siłowniku podnoszenia (częsta awaria) niestety w renówkach siłownik jest w środku pod pokrywą więc konieczne jest jej zdjęcie a co za tym idzie bez zdjęcia kabiny to jest niewykonalne Jeśli masz silowniki wspomagające to one również mogą przepuszczać więc musisz się zdecydować robić czy nie bo można tak jeździć ale bedzie stopniowo coraz gorzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

U mnie w 6114 też szarpie. Nie zawsze. Jak jest nieco mniej oleju to potrafi zacząć szarpać i później szarpie nawet jak się go doleje. Więc trzeba trzymać zawsze górny poziom. A to jest trudne z powodu wycieków na czopach ramion podnośnika i czasami na wałku. Więc przede wszystkim szykuje się uszczelnienie skrzyni. Ale zastanawiam się czy czepiać się tłoka. A może rozdzielacza?? (Pompa z całą pewnością jest sprawna)

Dodam jeszcze, że wtedy kiedy podnośnik nie szarpie, można zostawić podniesiony na całą noc z obciążnikiem ok. 1200 kg (specjalnie zrobiony z betonu do pracy z ładowaczem) i w tej pozycji będzie czekał cierpliwie aż do następnego odpalenia. Nie opada w ogóle. A wtedy kiedy szarpie, wystarczy na chwilę zgasić i momentalnie opada. Opada też podczas operowania ładowaczem.

Dosyć skuteczną metodą na nieprzyjemne szarpanie jest przestawienie tylnej dźwigni (od regulacji siłowej) nieco do tyłu (mniej więcej na 4), wtedy reakcja jest wolniejsza i nie rzuca całym ciągnikiem. Ale za to musi dłużej pompować - obciążenie łatwo zauważyć chociażby po pracy silnika i jego głosie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj