zetorcrystal

gdzie on sie zatarł?? ursus 1222

Polecane posty

Witam sprawa wygłąda tak. Silnik trzyma ciśnienie 7 at na 1000 obr. Zapaliłem go rano chwile pochodził(siedziałem w środku obserwowałem wskażniki) po chwili obrotomierz zaczął skakać. Dodałem trochę gazu i spowrotem wróciłem do 1000 obr. Po chwili silnik w jednym momencie stanął (szybciej niż przy gaszeniu). Na moje silnik sie zatarł... przypuszczam że nie na wale bo wziąłem śrubokręt i przez te okienko mogę przekręcić o jakies 2 minimerty... czyżby na tłoku ?? pomóżcie


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Moja czarodziejska kula pokazuje ze na tloku.

 

Jak nie rozbierzesz to nie zobaczysz, a my na odleglosc na pewno nie pomozemy za duzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    13

U mnie tak się stało w zetorze 7245 to wtedy pękła tulej i tłok i korbowód się zablokował i się zgoł a poza tym nic się więcej nie stało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

a te ciśnienie to skąd ma takie :blink: może za to stanął pompa postawiła się :lol:

 

nie mógł się zatrzeć jak go zapaliłeś na chwilę przecież nawet nie miał kiedy się rozgrzać. A rozrusznikiem kręciłeś :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prostu taki kołchoźnik go nam składał i tak ustawił.


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Takie gdybanie do niczego nie prowadzi, zdejmij miskę to zobaczysz co jest sztywne, ale rzeczywiście coś za duże to ciśnienie, zawsze takie było, bo jak nie to panewki się porozwiarstwiały


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

Ja bym powiedział ze coś wpadło może zawór się urwał może coś się ubiło pękło i się przyblokowało ja bym proponował na dzieńdoberek głowice ściągnąć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyżby to ten silnik który kupiłeś?

nie to ta szóstka bez przodu :)


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    13

Żeby się zawór urwał to by stukało a niby co miało by wpaść przez tak mały otwór nawet żeby co wpadło nie dało by rady zablokować tak na sztywno

Najpierw odkręć miskę olejowo najłatwiej najszybciej i najtaniej

Edytowano przez Duzy1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zatarty na 1 korbie ... poprostu gość który składał nie przepłukał wału korbowego i kanałów w bloku po szlifie...


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj