piotrb14

chłodnica oleju MTZ Belarus 1025

Polecane posty

piotrb14    192

Witajcie. Chciałem się Was zapytać czy ten model posiada chłodnicę oleju?? Bo jakoś patrzę i nie widzę żadnej rurki która idzie od chłodnicy do silnika. A jeśli jest to proszę o sprecyzowanie miejsca w którym się znajduje.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Przed chłodnicą masz szereg spirali czyli rurek tworzących chłodnice olejową, zajrzyj przez przednią atrapę i zobaczysz ją na pewno


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

zaglądałem i u mnie czegoś takiego nie ma ja mam belarusa 1025 nowego a ty?? mógłbyś zrobić tego zdjęcie i zamieścić tu byłbym wdzięczny

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

A czasem chłodnica oleju i płynu chłodzącego nie jest jedna tylko oddzielona jedna od drugiej?

Wydaje mi się, że tak może być.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

dziś się przyglądałem i bardzo nic nie widziałem yaho zrób fotkę i wstaw, a według ciebie jak mogą być oddzielone od siebie?? a moze gdzieś jest jeszcze 1 chłodnica/? nie ma żadnych rurek spiralnych. o to potwierdzenie w zdjęciach

 

 

http://img153.imageshack.us/i/aaaaaaebf.jpg/

http://img820.imageshack.us/i/bbbbbbby.jpg/

http://img219.imageshack.us/i/cccccccu.jpg/

http://img806.imageshack.us/i/dddddddo.jpg/

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

dziś się przyglądałem i bardzo nic nie widziałem yaho zrób fotkę i wstaw, a według ciebie jak mogą być oddzielone od siebie?? a moze gdzieś jest jeszcze 1 chłodnica/? nie ma żadnych rurek spiralnych. o to potwierdzenie w zdjęciach

 

 

http://img153.imageshack.us/i/aaaaaaebf.jpg/

http://img820.imageshack.us/i/bbbbbbby.jpg/

http://img219.imageshack.us/i/cccccccu.jpg/

http://img806.imageshack.us/i/dddddddo.jpg/

 

jestem pewny że ta chłodnica oleju gdzieś jest tylko gdzie ona jest usytułowana w tym modelu a może jest wbudowana w środek chłodnicy??

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

d6bd3dc15b6f52a4ac0b381696e714c7.jpg

 

To jest chłodnica oleju,montowana jest z przodu chłodnicy ,jeśli czegoś takiego nie widzisz z przodu chłodnicy, to znaczy że po prostu nie masz chłodnicy ,bo w innym miejscu być nie może ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badi    0

Witam

Na zdjęciu nie było dokłanie widać jaki masz filtr oleju ale pewnie masz puszkowy.jak tak to pod nim jest tak zwany wymiennik ciepła<woda przepływa i chłodzi olej.jest to niewielkie, grubości około 5 cm,i wygląda jak druba podstawa filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

a tu się mylisz bo być musi bo by się ciągnik grzał z turbem a się nie grzeje. A z kąd masz taką pewność że nie ma?? Badi dzięki za informację sprawdzę to tak jak mówisz właśnie mam taki filtr puszkowy. Ale widziałem że np belarus 952 ma taką chłodnicę spiralną taką jak przedstawił kolega na zdjęciu powyżej. Dlaczego takiego czegoś nie zastosowano tu?/ i które rozwiązanie jest lepsze??

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badi    0

U mnie w 1025.3 nie ma chłodnicy oleju jest tylko wymiennik ciepła i wnioskuje że u Ciebie może być podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

pewnie tak. zrobili tak pewnie bo chłodzenie rurkami nie było takie dobre i rurki mogły się zapychać z czasem. I tu znalazłem kolejną odpowiedź na nurtujące pytanie. Dzięki badi wielki szacunek odemnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

a tu się mylisz bo być musi bo by się ciągnik grzał z turbem a się nie grzeje. A z kąd masz taką pewność że nie ma?? Badi dzięki za informację sprawdzę to tak jak mówisz właśnie mam taki filtr puszkowy. Ale widziałem że np belarus 952 ma taką chłodnicę spiralną taką jak przedstawił kolega na zdjęciu powyżej. Dlaczego takiego czegoś nie zastosowano tu?/ i które rozwiązanie jest lepsze??

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/261491-belarus-9202/

U mnie takiej chłodnicy oleju silnkowego w 952.4 nie ma, a ten ewentualny wymiennik ciepła to gdzie jest dokładnie, bo nie można zrozumieć za bardzo z postów powyżej??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Wymiennik ciepła to taki mały bloczek pod filtrem oleju silnikowego, bo z tego co piszesz wynika że masz prawie napewno puszkowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj